Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på kræmmermarked?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du behøver ikke et cvr.nr, bare du husker at opgive dit årlige overskud på selvangivelsen.

Men ring til skat, de bider ikke, faktisk er de meget hjælpsomme  Smile Du er jo deres arbejdsgiver !

men som, tror det var cookie, der skrev, lav en lille bog med dine indkøb og salg, og så tag denne med på markederne. Kontrollen på markederne går hovedsageligt ud på at fange socialbedragere, der enten er sygemeldte, på dagpenge eller kontanthjælp.

Og det er ikke sikkert det er det vilde man tjener på markederne, men det er jo sjovt alligevel, så held og lykke med det.

Søren

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Søren:

>Kim


Jeg mener ikke at have præsenteret noget i mit indlæg der kunne præciseres som "værende den endegyldige sandhed". det var så en fejl jeg har skrevet er at jeg MENTE at beløbet var 120 kr., og så at det var af det samlede beløb. Men nu var indlæget skrevet ud fra hvad jeg lige huskede. Jeg får selv varer hjem fra både kina og Usa, så skrev alene ud fra mine egne erfaringer.


Men det fantastiske ved dette forum er at der nok er nogen der skal komme med de rigtige svar og link til oplysningerne.


Jeg svarede ene og alene fordi jeg syntes at debaten var helt galt på den fra starten, med krav om cvr. importørregistrering, momsregistrering og så videre....


med ønsket om en fortsat god debat


venlig hilsen Søren



Det bliver lidt off topic det der?
Fra Udlandet
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren: jeg ændrede mit indlæg 2 min efter jeg postede det, da det lød mere grovt end hva planen var. Men måden du startede dit fik mig til at reagere. Især hvis folk ikke bakker op med facts :)

Men godt at se folk er så hurtige til at svare på denne tid af døgnet haha ;)

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :

off topic, jo måske, men så er det jo godt du selv lige kan bruge en 10-15 cm skærmplads på at gengive heeeeleeee indlæget...     Surprise

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ikke helt galt på den

Du må ikke importere varer fra et land uden fra EU, med henblik på at sælge videre, uden at være importregistreret. Dette bliver betegnet som smugleri, og det tror jeg ikke er det sjoveste og blive sigtet for.

Læs evt. mere her.

 

http://www.startvaekst.dk/file/7712/00023-Import.pdf

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46561
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:
gør du det kommer du til at svare momsen af de første 50.000, altså en efterregning på 10.000 kr.

og var det bare så vel enda Big Smile der kommer en momsbod på samme beløb oveni normalt - Men jeg tror ikke med privat import fra EU ved indkøb af enkeltvarer fra ebay, at der er risiko for at komme over 50.000 i omsætning - det skal ses lidt som noget man gør fordi man synes det er sjovt at gå på markeder med lidt varer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)