Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elendig hastighed, eller hvad nu?

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Det lyder meget som om at det betyder noget for SEO hvor din server er placeret.

" target="_blank">

Hvis du så kigger på google answers - fra google, som er dem som er 'live nu' (dvs, seneste info fra dem) - så hvis du sætter det i webmaster tools (som han kommer ind på) - så vil den tage højde for det.

Så ja det har betydning, hvis du ikke bruger GWT ;) Men hva dælen, google ranker på hastighed anyway, hvilket giver folk tæt på ams-ix, og de-cix en god fordel i europa :P

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Hvis du så kigger på google answers - fra google, som er dem som er 'live nu' (dvs, seneste info fra dem)

Du kunne vel ikke smide et link?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle jeres super indlæg.... det fedt med tilbagemelding....:-) Men hvad gør jeg nu så rent konkret?

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er altid velkommen til at sende en mail til info@md-solutions.dk så kan jeg hjælpe dig videre med dansk hosting, dansk support og en køreklar dansk shop som også tager højde for seo, til en pris du ikke finder andre steder.
Mvh Michal Johansen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Johansen:

Du er altid velkommen til at sende en mail til info@md-solutions.dk så kan jeg hjælpe dig videre med dansk hosting, dansk support og en køreklar dansk shop som også tager højde for seo, til en pris du ikke finder andre steder.
Mvh Michal Johansen

 

Vil dt sige bluehost.com, hvor min webshop er hosted hos, kan jeg skrotte, og som jeg har bundet mig for 3 år? Er pengene virkelig spildt her?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

CRAZY:
og som jeg har bundet mig for 3 år? Er pengene virkelig spildt her?

Er der ikke en garanti?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

CRAZY:
og som jeg har bundet mig for 3 år? Er pengene virkelig spildt her?

Er der ikke en garanti?

Jeg kan prøve forhøre mig hos dem, om hvilke muligheder jeg har...om jeg kan få pengene tilbage.

Men er det virkelig spildt? For jeg har kun hørt flere gode anmeldeler om bluehost.com rundt omkring i udlandet. Er det ikke bare et spørgsmål om nogle basale settings jeg skal sørge for igennem min webudvikler, så siden bliver hurtig...

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

CRAZY:

Er det ikke bare et spørgsmål om nogle basale settings jeg skal sørge for igennem min webudvikler, så siden bliver hurtig...

Det kunne det i teorien godt være. Årsagen kunne også være usædvanlig dårlig kodning. Det kunne også skyldes dårlig konfiguration af webserver, databaseserver eller lignende.

Hvilken type hosting har du købt? Hvad er "specifikationerne"? Og hvilket system er webshoppen baseret på?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:

CRAZY:

Er det ikke bare et spørgsmål om nogle basale settings jeg skal sørge for igennem min webudvikler, så siden bliver hurtig...

Det kunne det i teorien godt være. Årsagen kunne også være usædvanlig dårlig kodning. Det kunne også skyldes dårlig konfiguration af webserver, databaseserver eller lignende.

Hvilken type hosting har du købt? Hvad er "specifikationerne"? Og hvilket system er webshoppen baseret på?

hej Martin

serveren er købt hos bluehost.com, her får man en del informationer:

https://my.bluehost.com/cgi/help/price (standard webhosting)

webshoppen er en magento webshop, og der kræves følgende specifikationer, for at den kører optimal:

Magento Engine: 1.7.0.x

Magento Compatibility: 1.7.x

Sources Available: .PSD;.XML;.PHTML;.CSS

Software Required:
Adobe Photoshop CS+;
Adobe Dreamweaver 8+ (or any php-editor);
For uncompressing a template ZIP package:
WinZip 9+ (Windows);
Stuffit Expander 10+ (Mac);
Our magento themes are designed to be used with clean install without sample data that is provided with the default theme.;
Magento community edition 1.7.0.x

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)