Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man til at bruge addblokker her på Amino?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget imod annoncerne på Amino - tvært imod. Der er tit nogle meget interessante annoncer, hvilket nok har noget at gøre med, at de er målrettet os der bruger Amino.

Jeg har Amino plus, men jeg har valgt at jeg vil se reklamerne. Jeg vil ikke gå glip af et godt tilbud (+ jeg er rimelig nysgerrig, så ''der skal ikke gå noget forbi min næse''.

Slå evt. Cookies til - så ser du ikke den samme reklame hele tiden.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det irriterer mig lidt, at det hele er så længe om at loade, men det overlever jeg nok.

Det kan også godt bare være, at det er mit gamle hakkebræt der er ved at stå af og, at det ikke har en skid med Amino at gøre.

Natasha

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - husk at tillade cockies så burde den kun komme en gang sådan en popup

Du har i hvertfald min tilladelse Cookie :-D høhø

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

og så fik jeg tilmed et o for lidt med i det Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

99 kroner. Så lidt skal du af med, hvis du gerne vil være helt fri for at komme op i det røde felt.

Jeg kan selvfølgelig ikke forhindre dig i at bruge en adblocker, ligesom jeg heller ikke kan forhindre folk i ikke at betale skat, i ikke at samle hundenes efterladenskaber op og så videre. Men jeg må have lov til at sige, at de folk, der bruger en adblocker på Amino, i den grad mangler moral.

De vil gerne nyde den enorme ressource, som Amino jo rent faktisk er, men de gider ikke betale noget for det. De gider ikke betale i kroner og ører, og de gider heller ikke betale med et kort øjeblik af deres tid. Det er simpelthen bare så usselt.

Åhh tak. Det er da altid så rart at blive kaldt ussel, bare fordi man benytter sig af, at man OGSÅ kan være her uden at betale.

Min moral skal du ikke anfægte. Jeg har vel lov til at have min egen mening om reklamer der irriterer!
Det kunne jo også være et hint til "afsenderen" om at være mindre aggressiv!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Jeg vil/må ikke nævne navne. Men et vist regnskabsprogram-firma er ved at få mig op i det røde felt.

HVER gang jeg skifter side får jeg deres åndsvage reklame postet lige i fjæset. No

Et lille hint, også til Jer, som gerne vil reklamere for Jeres produkter - Lad være med at lave reklamer som popper op og fylder skærmen, og som man aktivt skal lukke ned for selv!

Hos mig personligt afføder det kun en ting - jeg sætter det "uheldige, irriterende" firma på min liste over steder hvor jeg ALDRIG kommer til at handle.



Som flere andre også nævner, så bør du bestemt kun se annoncen en gang.
Vi og annoncørerne har ingen interesse i at irritere dig eller andre, det kommer der ikke noget godt ud af.

Og ja, vi vil da bestemt være kede af at folk bruger adblockere.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Lars Holdgaard:

Det er vel ret nemt.

Vil du ikke støtte Amino med deres overlevelse, så kan gå over på Ekstrabladet i stedet og læse om Linse Kessler i stedet. Der er ingen som har tvunget dig til at blive. Reklamer er et nødvendigt onde.

Så det du mener er, at Amino kun skal være for de betalende medlemmer?
Tror ikke lige Martin er helt enig med dig der - trods alt.

Det er muligt at reklamer er et nødvendigt onde. Men de behøver vel for f.... ikke at dominere.

I øvrigt er vi altså nogle stykker, som er nødt til at vende hver krone, og prioritere hvad pengene bliver brugt til.
En ufattelig snobbet holdning.  "Smut grønært, det er et lukket selskab - kun for betalende medlemmer"...... No

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Som flere andre også nævner, så bør du bestemt kun se annoncen en gang.

Problemet er så løst nu, med accept af div. cookies.

Men jeg vil gerne have lov til at sige, at den tone der bliver brugt her, fra visse medlemmer, er grænseoverskridende respektløst.

Betal eller skrid.....
Eller; hvis ikke du betaler, så hold kæft. Dét er sgu ikke ligefrem gode manerer der præger de unge mennesker.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Martin Thorborg:
Som flere andre også nævner, så bør du bestemt kun se annoncen en gang.

Problemet er så løst nu, med accept af div. cookies.

Men jeg vil gerne have lov til at sige, at den tone der bliver brugt her, fra visse medlemmer, er grænseoverskridende respektløst.

Betal eller skrid.....
Eller; hvis ikke du betaler, så hold kæft. Dét er sgu ikke ligefrem gode manerer der præger de unge mennesker.

Reklamer kan være nedern, især når du har tons af dem - personligt syntes amino har nogle reklamer, der faktisk er OK - Nu arbejder jeg selv et sted hvor reklamer er den største indtægt vi har - det gør der kan blive leveret kvalitetsindhold uden egentligt, at kunden skal have penge op af lommen, så alle kan være med.

Ligger man de ekstra penge, kan man spare reklamer væk, hvilket selvfølgelig er godt, fordi så har man støttet amino alligevel (Plus man får en masse fede funktioner, og gode tilbud!) - Så Amino plus, giver store fordele - men hvis man ikke har pengene, skal man selvfølgelig ikke købe det, og må leve med de reklamer.

Man kan bruge adblocker - men i sidste ende er det en selv det går ud over - fordi så mister Amino de få kroner fra dig hver måned, som de kunne have bygget nye seje features for.

Så ja, fra tid til anden er de nedern, men det gør jo at man ikke skal have penge op af lommen, og at du - uden at skulle ligge en krone - kan få en masse god sparring, og godt indhold her på amino.

Og selvfølgelig er du velkommen, om du er plus eller ej

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Edit: Jeg nu fået af vide hvordan bannerreklamer er skruet sammen. Så det jeg har skrevet herunder passer ikke Smile

Nu er det ikke fordi jeg er ude på at skabe en diskussion om hvorvidt det er i orden at bruge adblocker eller ej.

Men fakta er, hvis du ALDRIG klikker på annoncer, så mister Amino ikke en eneste krone på at du installerer en adblocker. Du klikker jo ikke på dem alligevel? 

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)