Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man til at bruge addblokker her på Amino?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael:
Helt bestemt. Dog vil jeg sige, at en annonce som man ser i YouTube-videoer, men som man ikke kan lukke, er en tand for meget. Det var netop tilfældet på Retardo en årgang, inden det blev stoppet (sikkert fordi det ikke var tilladt). Jeg ved selvfølgelig ikke om du havde noget med det at gøre, men den slags synes jeg er synd for sådan en side, som til sidst vil dø pga. den slags.


Det havde jeg ikke noget at gøre med, men hvis det havde virket ville jeg da tage hatten af.
Folk tror at alt på nettet er eller skal være gratis og sådan er virkeligheden jo ikke.
Men forsvinder folk, har man skruet for meget og så skal man stille det lidt tilbage.

Mikael:
Men ja, Amino er uden tvivl blevet bedre, og du har ret i at det var når man ændrede sine profil-indstillinger at man skulle svare ja eller nej til en række tilbud - hvilket dog også var meget irriterende. 
 

De få gange om året man roder med sine indstillinger, tror jeg man overlever et par spørgsmål.
Det gav gode penge til sitet og dem kan vi fint bruge.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det er så ikke helt rigtigt af flere årsager.
For det første sælger vi mange kampagner baseret på antal visninger, så der vil vi miste penge.
Den anden er, at alle folk engang imellem klikker på reklamer, uanset de kan huske det eller ej.
Det er muligt det er sjældent, men står man og overvejer at skifte økonomisystem og pludselig ser en annonce for sådan et med et godt tilbud bundet i halen, så klikker man.

De bedste hilsner

Martin

Så blev man det klogere. Det kunne også betale sig at stå op i dag Big Smile

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)