Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man til at bruge addblokker her på Amino?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Kousholt:

Nu er det ikke fordi jeg er ude på at skabe en diskussion om hvorvidt det er i orden at bruge adblocker eller ej.

Men fakta er, hvis du ALDRIG klikker på annoncer, så mister Amino ikke en eneste krone på at du installerer en adblocker. Du klikker jo ikke på dem alligevel? 

Ved større sites, har man som regl reklamer med antal impressions :) Og det er jeg næsten sikker på amino også bruger. (Og der er flere penge i det end man lige tror)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Ved større sites, har man som regl reklamer med antal impressions :) Og det er jeg næsten sikker på amino også bruger. (Og der er flere penge i det end man lige tror)

Men vil den registrere et impression, hvis adblockeren ikke henter annoncen?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det findes jo alle steder ... tag bare TV2 hver gang du skal se et klip skal du se en reklame både før og efter og der er tid på, slukker du for den (når du kan) køre den videre bagved ..... man kan så sige om TV2 det er den samme reklamer de fyre af hver gang så det kan være lidt træls (jeg bruger dr nu), her kan du ikke engang vælge at betale dig fra det ....

/allan

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. thorborg: Er i kommet med et regnskabssyatem? Syntes ikke jeg har hørt noget om. Hvor finder jeg det?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Kousholt:

Lucas - Hosting4Real:
Ved større sites, har man som regl reklamer med antal impressions :) Og det er jeg næsten sikker på amino også bruger. (Og der er flere penge i det end man lige tror)

Men vil den registrere et impression, hvis adblockeren ikke henter annoncen?

Kommer an den enkelte reklame - 90% af reklamer vil ikke registrere den impression, da du blockere for hele ad netværket, hvor nogle ads, bliver hentet, men bliver sat med display none (samme grund til at 'send privat besked' knappen forsvinder, fordi den class indenholder ad, ad- eller sådan noget.

Men rigtigt mange networks bliver blockeret af adblocker, og derfor vil impressions ikke tælle.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bestemt at Amino benytter sig af relevante annoncører, hvilket er rart. Meeen jeg må nu nok sige, at det lugter lidt af penge det hele. Amino er en dejlig service, men der er også grænser.

Det har dog været værre engang, hvor man skulle takke ja eller nej til et hav af reklamer, før man kunne tilføje et indlæg.

Den slags ødelægger det hele.

Et andet eksempel kunne være Retardo.dk, hvor den kære Martin også er investor. Fed side med en masse sjove videoer. Dog blev den, naturligvis, slagtet af reklamer til sidst, når de nødvendige antal besøg var opnået. Det er dog forbedret nu, heldigvis, men man fornemmer da bestemt en afprøvning af grænser indenfor hvad man kan komme afsted med. 

Dog er Amino ikke site jeg kunne finde på at forlade grundet reklamerne.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Kousholt:

Nu er det ikke fordi jeg er ude på at skabe en diskussion om hvorvidt det er i orden at bruge adblocker eller ej.

Men fakta er, hvis du ALDRIG klikker på annoncer, så mister Amino ikke en eneste krone på at du installerer en adblocker. Du klikker jo ikke på dem alligevel? 



Det er så ikke helt rigtigt af flere årsager.
For det første sælger vi mange kampagner baseret på antal visninger, så der vil vi miste penge.
Den anden er, at alle folk engang imellem klikker på reklamer, uanset de kan huske det eller ej.
Det er muligt det er sjældent, men står man og overvejer at skifte økonomisystem og pludselig ser en annonce for sådan et med et godt tilbud bundet i halen, så klikker man.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob B P:

Hr. thorborg: Er i kommet med et regnskabssyatem? Syntes ikke jeg har hørt noget om. Hvor finder jeg det?



Hej Jacob

Nej det er vi ikke.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:
Jeg synes bestemt at Amino benytter sig af relevante annoncører, hvilket er rart. Meeen jeg må nu nok sige, at det lugter lidt af penge det hele. Amino er en dejlig service, men der er også grænser.


Amino skal lave penge, så det har du helt ret i. Vi skal lønne 6 mand og et Manilla udviklingsteam, plus alle de andre omkostninger vi har.
Alene hosting er 20.000 kr. pr. måned. Og dertil vil jeg da også gerne have Amino en dag giver et godt overskud.

Mikael:
Det har dog været værre engang, hvor man skulle takke ja eller nej til et hav af reklamer, før man kunne tilføje et indlæg.
 

Det har vi nu aldrig haft. Du tænker nok på at man skulle sige ja eller nej til tilbud fra vores partnere når du skiftede indstillinger på din konto og det er jo trods alt noget andet.

Mikael:
Et andet eksempel kunne være Retardo.dk, hvor den kære Martin også er investor. Fed side med en masse sjove videoer. Dog blev den, naturligvis, slagtet af reklamer til sidst, når de nødvendige antal besøg var opnået. Det er dog forbedret nu, heldigvis, men man fornemmer da bestemt en afprøvning af grænser indenfor hvad man kan komme afsted med. 
 

Selvfølgelig afprøver man grænser for indtjening, det håber jeg da også du selv gør i din forretning.
Der er ingen manualer at kigge i, derfor bliver man nødt til at teste hvad markedet kan bære.
Jeg er for god ordens skyld ikke investor i Retardo, det droppede jeg med en beslutning om at holde mig til B2B markedet.

Mikael:
Dog er Amino ikke site jeg kunne finde på at forlade grundet reklamerne.
 

Det er jeg glad for :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Selvfølgelig afprøver man grænser for indtjening, det håber jeg da også du selv gør i din forretning.
Der er ingen manualer at kigge i, derfor bliver man nødt til at teste hvad markedet kan bære.

Helt bestemt. Dog vil jeg sige, at en annonce som man ser i YouTube-videoer, men som man ikke kan lukke, er en tand for meget. Det var netop tilfældet på Retardo en årgang, inden det blev stoppet (sikkert fordi det ikke var tilladt). Jeg ved selvfølgelig ikke om du havde noget med det at gøre, men den slags synes jeg er synd for sådan en side, som til sidst vil dø pga. den slags.

Men ja, Amino er uden tvivl blevet bedre, og du har ret i at det var når man ændrede sine profil-indstillinger at man skulle svare ja eller nej til en række tilbud - hvilket dog også var meget irriterende. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)