Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En tendens på amino?

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 17 person

Kære aminobrugerer.

Jeg syntes det her med at give "1 stjerne" for indlæg herinde, er begyndt at blive en tendens som overskygger 5 stjerner.

Førhen fik jeg rimeligt gode karakter herinde, havde et gennemsnit på over 4. Men her de seneste måneder, er der flere og flere som er begyndt at give 1 stjerne. Om det er fordi jeg laver nogle lorte indlæg herinde, eller om det er moralen fra iværksætter som sidder bag en skærm er for dårlig...

Men, her i dag svarede jeg på indlæg. Jeg fik 1 stjerne for det, på trods af at en del andre var enige med mig.

Folkens.. Koncentrerer jer nu om at få de bedste svar til at rangere bedst, i stedet for at give en stjerne. Jeg syntes personligt at det er 100 gange vigtige, at vi kan finde rundt i de gode indlæg, ved at de har fået gode bedømmelser. Hvis i syntes nogle indlæg er dårlige, så sig da fuck dem i stedet for at begynde at rangere dem dårligt.

Nogle herinde bruger mere tid på at rangere andre dårligt, end det her forum enlig handler om. AT HJÆLPE ANDRE IVÆRKSÆTTER..

 Ha' en super dag!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Førhen fik jeg rimeligt gode karakter herinde, havde et gennemsnit på over 4. Men her de seneste måneder, er der flere og flere som er begyndt at give 1 stjerne. Om det er fordi jeg laver nogle lorte indlæg herinde, eller om det er moralen fra iværksætter som sidder bag en skærm er for dårlig...

Men, her i dag svarede jeg på indlæg. Jeg fik 1 stjerne for det, på trods af at en del andre var enige med mig.

Det er ikke nogen generel tendens, men jeg kan godt se du har fået rigtigt mange 1-stjerner. Måske der er et par stykker der har set sig sure på dig og bruger stjernerne forkert, skriv eventuelt en besked til en admin, og bed denne tjekke op på det.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Giver dig 5 for indlægget ;-)

Brokker mig ikke over min karma eller mine stjerner, men jeg er da sikker på jeg også har nogle der har set sig sure på mig, men det er trods alt bare et forum.

Ville blive mere sur hvis jeg fik en på hovedet i virkeligheden hver gang nogle ikke ku lide min mening/holdning..

Av jeg ville få ondt... :-D

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig MadsYes

5 stjerner ud fra den betragtning, at dit indlæg er relevant for brugen af stjerne og stjernekasternes opførsel.

Du kan dog, som Thomas er inde på, rette henvendelse til Amino om forholdet, så det kan konstateres om der er en tendens eller særlige personer, som anvender stjernerne forkert.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan ikke huske om jeg har givet dig nogen stjerner overhovedet, men jeg har det sådan at jeg kun giver 1-stjerne når nogen siger noget decideret forkert eller noget der kan lokke den uvidende i uføre. Hvis nogen siger noget jeg er uenig i så går jeg enten ind og argumenterer for det modsatte eller giver en 5-stjerne til den/dem der allerede er igang med at modargumentere.

Personligt får jeg kun 1-stjerner af folk der er tøsesure over at have taget fejl i en diskusion el . lign :)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

hvad er problemet i at få mange 1 stjerner det er vel i bund og grund totalt ligegyldigt eller hvad ?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke en eneste der har set sig sur på dig Mikjær? :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 14 person

Hejsa,

Tja, nu kiggede jeg lige et par af de indlæg som du har fået 1 stjerne for - jeg forstår udmærket de 1-stjerner. Jeg ved ikke om du havde forventet af få lutter 5-stjerner for indlæg som disse:

Mads:

Hvordan kan du som førtidspensionist være i stand til at drive virksomhed? Jeg troede man skulle gennem en  langt proces hos lægen osv. inden man kan få førtidspension? Hvis du er i stand til at drive virksomhed, hvorfor skal du så være førtidspensionist. Så skal du vel forhelved komme ud og arbejde, og bidrage til samfundet, i stedet for nasse. Jeg syntes at det i det danske samfund er for nemt at få bistand, førtidspension osv. Jeg kender nogle der aldrig nogensinde har været i arbejde, andet end det de laver sort..

Mads:

Hej Simon,

Tag et kig forbi http://billigt-hosting.dk/ og find den hosting der passer dig. Du kan også finde guides til at komme igang.

Hvis du derefter stadig har nogle spørgsmål, så add mig på skype (bedstgolf) så skal jeg nok hjælpe dig igang :)

Dbh.

Mads larsen

Det første indlæg er jo nonsens og formuleret på en måde som altså giver dig 1-stjerne. Jeg synes det er 100% berettiget, idet du jo snakker om noget du ikke har forstand på. Det andet indlæg er jo et link til din affiliate-side, og det giver altså hammer dårlig karma at bevidst ville tjene penge på sine gode råd.

Især når dit indlæg ikke rigtig svarer på det som TS spurgte om.

Det er ikke en tendens på Amino, men af og til modtager jeg da også 1 stjerne for indlæg som straf. Andre gange modtager jeg 1 stjerne, fordi jeg rent faktisk har lavet et dårligt indlæg. Andre gange modtager jeg 5 stjerner fordi jeg har skrevet et indlæg som hjælper trådstarter og andre helt vildt.

Man får ikke 1 stjerne for at være uenig. Man får 1 stjerne for at lave decideret ringe indlæg, eller indlæg som er absurd fornærmende.

Jeg ville selv give dig 1 stjerne for dine 2 overstående indlæg - eller måske ikke det sidste, men det første - helt sikkert.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel jeg er enig med dig. Hvis nogen lokker andre en forkert vej, koster det 1 stjerne. Og eller mod argumentere man, hvis man er uenig.. 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mads:

Hvordan kan du som førtidspensionist være i stand til at drive virksomhed? Jeg troede man skulle gennem en  langt proces hos lægen osv. inden man kan få førtidspension? Hvis du er i stand til at drive virksomhed, hvorfor skal du så være førtidspensionist. Så skal du vel forhelved komme ud og arbejde, og bidrage til samfundet, i stedet for nasse. Jeg syntes at det i det danske samfund er for nemt at få bistand, førtidspension osv. Jeg kender nogle der aldrig nogensinde har været i arbejde, andet end det de laver sort..

Mads:

Lige præcis det indlæg her, undskyldte jeg også for senere i debatten, da jeg fik nogle andre holdninger, ved at læse det hele igennem...

Det med et link, forstår jeg stadig ikke. Ja, jeg reklamere for mig selv, men det er ikke noget jeg tjener penge på endnu.. Jeg gjorde det, for at spørgeren kunne få et overblik over mine favoritter..

De bedste hilsner

Mads Larsen

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)