Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En tendens på amino?

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vist er 5 stjerner da en gulerod mere end 1, klar klart. Apropos tendens og uenigheder, så synes jeg det er endnu mere imponerende, at vi er folk fra 13 til skinddød, jeg er 63, og dermed helt forskellige indstillinger, erfaringer, gå på mod, sprog, baggrunde fra skole til pension, folk med pæredanske navne og eksotiske ditto, og så går det hele generelt så utroligt glidende, med respekt og vilje til at skubbe på.

Det er ret godt gået af alle. Jeg tror nøgleordet er, samme båd, vi vil iværksætteri, og så respekt for, at vi tænker forskelligt.

Venlig hilsen john



Ja nu fik jeg trykket forkert stjerner til cookie, meningen var 5 store stjerner.

Det er nemlig fantastisk hvor godt det kører trods vi er så forskellige.

Syntes jeg vi skal glæde os over i stedet for alt det andet fnider.

Samlignet med andre store grupper i samfudet må man sige amino ligger i top på det diplomatiske plan!

Det er jo en guldmine og er indbegrebet af den danske drøm! Du kan hvad du vil bare du gider bruge den tid det taget at undersøge, læse, søge info og skabe netværk!

Undskyld for forkert stjerner og tak til amino og ikke mindst martin som har gjort det muligligt, ved ikke om vi alle kan være der men vi burde alle vække ham en morgen med morgenbrød og 12 mands orkester!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Tror du misforstår noget Bertil :-)

Amino har den fabelagtige funktion at man kan sælge alt fra sokker til Justin Bieber billetter under lige netop den del af forummet, så om du syntes det forkert/træls eller ej, ændre ikke sagen, da du ikke ejer Amino. (efter hvad jeg ved, så håber jeg da du ville have en bedre tone og være mere åben).


Selvom det er et iværksætter forum (og mange sikkert syntes det mere er et forum for alt mulig andet..) så skal der da være plads til hygge og spas.

Samt salg af ting og sager, da man via Amino rammer rimelig mange mennesker, rimelig hurtig :-)

Jeg personligt (Min personlige mening/holdning ja..) elsker at der engang imellem er et par sjove indlæg/svar at svare på/læse eller følge med i, da vi ikke ville komme langt uden et smil samt et godt grin med vores medmennesker.

Mvh Christoffer :-) (Med et super smil her på en fredag!) 

Jeg har da helt sikkert misforstået noget, det blev jeg også klar over da en admin havde rykket den omtalte tråd til en anden kategori.

Men derfor kan jeg stadig se det "farlige" i at lade den slags ting sælge her på amino, der er en masse købestærke brugere her på Amino, og ikke særligt mange sælgere - Hvis folk får øjnene op for det, så er jeg bare bange for at det hurtigt bliver overrumblet af folk der vil sælge alt muligt, og ser Amino som "det nye gul og gratis"

Købestærke brugere = lettere at komme af med varen og få den pris man ønsker.

Lav konkurrence fra andre sælgere = Høj eksponering.

Så i mit hovede gav det bare bedre mening, at begrænse salget til iværksætter relevante ting og sager (her indgår også computere, telefoner, printere osv.)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bertil Boisen:
Så i mit hovede gav det bare bedre mening, at begrænse salget til iværksætter relevante ting og sager (her indgår også computere, telefoner, printere osv.)

Det er jo noget du skal tage op med Amino og ikke med sælger.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
Umiddelbart vil jeg sige, at det er en gulerod for at give så gode, brugbare og velunderbyggede råd som muligt.
En lidt Holberg´sk argumentation. Stjerner får man fordi læserne synes at man svarer godt. Man svarer vel ikke godt for at få stjerner - man svarer vel bedst muligt hver gang.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Alt kan i sidste ende være iværksætter relateret?

Justin Bieber billet:

Hvis du køre en justin bieber affiliate blog, eller fan side whatever, så er det vel relevant

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan personligt godt lide den funktion Amino har med, at man kan give hinanden stjerner. På den måde kan man "belønne" dem, der skriver gode indlæg og hjælper andre. Samtidig med at man kan fortælle dem, der har skrevet ikke så gode indlæg eller direkte reklameindlæg, at det ikke er god stil ved at give 1 stjerne. Derudover er det en smart funktion, hvis man læser en debat med en masse svar, så kan man let udskille de dårlige fra de gode og omvendt. 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Bertil Boisen:
Så i mit hovede gav det bare bedre mening, at begrænse salget til iværksætter relevante ting og sager (her indgår også computere, telefoner, printere osv.)

Det er jo noget du skal tage op med Amino og ikke med sælger.

Det er jeg udemærket godt klar over, men da jeg jo havde misforstået det og troede at det var sådan, så kunne jeg da ligeså godt selv skrive det.

- Men jeg havde misforstået det, og derfor var det en fejl af mig at skrive det.

Nu syntes jeg også at vi skal lukke den her.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lucas - Vores alle sammen hosting guru!


Du har så meget ret Lucas!

Alt er jo iværksætteri og relateret til Amino på den måde!

God weekend til jer alle :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe - scanboatnews.com:
En lidt Holberg´sk argumentation. Stjerner får man fordi læserne synes at man svarer godt. Man svarer vel ikke godt for at få stjerner - man svarer vel bedst muligt hver gang.

Det kunne måske få den ene eller anden til at overveje sit svar endnu engang og - i visse tilfælde - skrue lidt ned for agressionerne. Eller lade være med at poste et svar, som man ikke er sikker på.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Her som andre internet fora og sociale medier er problemet at man kan skrive sin første tanke.

I "gamle" dage når man var uenig med en kunne skændes om noget gå hjem og sove, tænke over tingene og som regel når du vågner dagen efter er det ikke så slemt alligevel.
Idag kører det bag fuld fart frem uden eftertanke og fornuftig tanke gang, folk når ikke op i helikopteren og se det i et større perspektiv, alt er ud fra ens egen lille næse, det er fedt i lange udtræk for man for folks umiddelbar tanke og følelse, men det kan så også virke negativt.

Husråd:

Man skal tænke før man sender - og ikke sende noget man ikke er klar til at få klistret på sin gravsten.

Så er man på den sikre side:)
Side 5 ud af 7 (61 indlæg)