Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En tendens på amino?

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Indrømmer gerne at jeg enkelte gange læser et indlæg, hvor indholdet resulterer i en enkelt stjerne.

Hver gang fortryder jeg, at jeg brugte et af dagens fem karmaskud på at sprede negativ karma. Der er hver dag så mange der bruger tid og kræfter på at hjælpe andre her på Amino. Her er dagens fem karmaskud bedre givet ud og spreder større glæde end på de få "mindre gode" indlæg, som man trods alt støder på.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Hver gang fortryder jeg, at jeg brugte et af dagens fem karmaskud på at sprede negativ karma. Der er hver dag så mange der bruger tid og kræfter på at hjælpe andre her på Amino. Her er dagens fem karmaskud bedre givet ud og spreder større glæde end på de få "mindre gode" indlæg, som man trods alt støder på.

5 karma skud?

Nu har jeg ikke været her så længe, men har man 5 skud - og hvem bruger det - ud over en selv? - Jeg kigger ikke PÅ indlæg kArma, men oftest hvem der har skrevet det, for det giver mig en bedre indikation om, om jeg gider læse et indlæg.;-)

/ L. B.H.B.S.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Jeg skrev min mening, og at du så giver mig 1 stjerne for at gør det, har jeg ikke brug for at skabe en stor diskution ud af, da du jo skal have lige så meget ret til at have din mening, som jeg skal til at have min. Jeg syntes bare at du bruger point systemet forkert, ved at uddele 1 stjerne for at vi ikke er enige.

Om det lå under "café og hygge" eller "jeg har et godt tilbud til dig" er for min skyld underordnet, da jeg personligt stadig ikke mener at en venindes datters justin bieber billet, hører hjemme på amino, med at "jeg har et godt tilbud til dig" derimod skal være markedsplads for iværksætter relevante tilbud, i form af restlager, SEO, Grafisk, Analyse osv.

Jeg har ingen behov for at give dig 1 stjerne for dit indlæg her, da du som sagt skal have lov til at bruge point systemet som du selv har lyst til, jeg syntes bare du bruger det forkert.

Hvis du har behov for at diskutere mere, så må du sende mig en privatbesked.

Igen viser du, at DU ikke læser, hvad der bliver skrevet, men kun hvad du tror der bliver skrevet og nej, du argumenterede / argumenterer ikke for din mening.

Ærlig talt, DERFOR er din mening er ikke noget som kan bekymre mig mindre og bruge mere tid på den -  er da tidspilde, hvilket så bliver det sidste ord fra mig ;-)

/ L. B.H.B.S.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du misforstår noget Bertil :-)

Amino har den fabelagtige funktion at man kan sælge alt fra sokker til Justin Bieber billetter under lige netop den del af forummet, så om du syntes det forkert/træls eller ej, ændre ikke sagen, da du ikke ejer Amino. (efter hvad jeg ved, så håber jeg da du ville have en bedre tone og være mere åben).


Selvom det er et iværksætter forum (og mange sikkert syntes det mere er et forum for alt mulig andet..) så skal der da være plads til hygge og spas.

Samt salg af ting og sager, da man via Amino rammer rimelig mange mennesker, rimelig hurtig :-)

Jeg personligt (Min personlige mening/holdning ja..) elsker at der engang imellem er et par sjove indlæg/svar at svare på/læse eller følge med i, da vi ikke ville komme langt uden et smil samt et godt grin med vores medmennesker.

Mvh Christoffer :-) (Med et super smil her på en fredag!) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

- og betydningen er vist mest psykologisk for giver og modtager, jeg tror ikke ret mange holder så meget øje med dem, så betydning skal vel i alle fald ikke overvurderes.

Det har du da helt ret i John, men stjerner kan give adgang til at blive superbruger med udvidede funktioner og rettigheder. Så HELT uden betydning er de ikke Smile

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
men stjerner kan give adgang til at blive superbruger med udvidede funktioner og rettigheder.
Til gavn for at kunne udtrykke sig i forummet eller til gavn for det spørgsmål du stillede eller svarede på for at din eller en andens virksomhed / iværksætter trang for bedre muligheder.
Jeg vælger at fastslå at: Stjerner er vist kun et debat emne og ikke til gavn for hverken din eller andres spørgsmål på Amino.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Umiddelbart vil jeg sige, at det er en gulerod for at give så gode, brugbare og velunderbyggede råd som muligt.

Til gavn for alle brugere - og amino.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg deler flest 4 og 5-taller ud.

Forleden gav jeg et 1-tal til en person der ikke besvarede mit spørgsmål, men i stedet om jeg kunne bruge svaret på mit spørgsmål til noget.

Venligst

Brian Phillip

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vidste slet ikke der var noget med sjterner :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Vist er 5 stjerner da en gulerod mere end 1, klar klart. Apropos tendens og uenigheder, så synes jeg det er endnu mere imponerende, at vi er folk fra 13 til skinddød, jeg er 63, og dermed helt forskellige indstillinger, erfaringer, gå på mod, sprog, baggrunde fra skole til pension, folk med pæredanske navne og eksotiske ditto, og så går det hele generelt så utroligt glidende, med respekt og vilje til at skubbe på.

Det er ret godt gået af alle. Jeg tror nøgleordet er, samme båd, vi vil iværksætteri, og så respekt for, at vi tænker forskelligt.

Venlig hilsen john

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)