Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

andre studerende der vil sælge den viden de får gennem specialeskrivning??

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Er der mon andre studerende end mig der lægger i bøssen til at blive selvstændige efter endt studie?

Jeg håber at arbejdet med specialet kan blive grundlaget for en konsulentvirksomhed.

Er der andre der har den ide og hvordan tænker I på at gøre? Eller er der nogen der har gjort det og hvordan?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld mig engang, men du har oprettet en tråd, hvor du spørger om det samme, men fra en anden vinkel, hvor du ikke vil arbejde mere end 37 timer. Vi er nogle som har brugt tid på at svare dig seriøst, hvilket åbenbart er til ingen nytte og spild af vores tid...  

http://www.amino.dk/forums/t/192638.aspx#1291900

/ L. B.H.B.S.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sjovt at det link der bliver henvist til kan jeg ikke åbne. Det må være for betalende medlemmer.

En ting jeg ikke forstår er at man ikke kan bruge sit navn når man gerne vil have hjælp herinde.

Nok om det.

Når du starter en konsulentvirksomhed så skal du nok regne med at for hver time du kan fakturere så går der nok 3-4 timer til at forberede, sælge og følge op på den. Dvs at hvis du vil sælge 10 timer om ugen for 1000 kr pr time, så skal du nok regne med at det koster 30 timer oveni til alt det andet indtil du har fået bygge en kundebase op. Jeg tror så heller ikke du kan sælge en time til 1000 kr til at begynde med, men det var blot for at illustrere hvor meget der skal til.

Du kan selvfølgelig købe dig fra en del, men det koster også.

Jeg tror du måske kan bruge dit speciale til at få et springbrædt ind i en virksomhed og så måske blive ansat der.

Held og lykke.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kære Bibi!

Både ja og nej.

Den tråd du har svaret mig i i det andet forum drejer sig om at have et familieliv samtidig med at opstarte virksomhed.

Denne tråd drejer sig om at brug sit speciale som afsæt til opstart af virksomhed.

I mine øjne er det to forskellige ting som fint kan have hver sin tråd.

I den først tråd fortæller jeg dig rigtig nok om hvordan jeg forestiller mig opstarten, men du må da endelig ikke tro at dit svar i den anden tråd er spild af tid. Jeg sætter stor pris på dine erfaringer.

I denne tråd efterspørger jeg blot andre erfaringer. Det hele handler om mig for forskellige vinkler - er du med på den?

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Claus - linket virker ikke for dig fordi den ligger i et forum kun for kvinder... og jeg spørger til hvordan det er at være mor til 3 børn og opstarte virksomhed og sådan noget ting.

Jeg har overvejet at skrive speciale i samarbejde med en virksomhed også... for at gøre det relevant for praksis... Men nu er det jo en anden ide jeg har... 

Tror du ikke det kan lade sig gøre at bruge sit speciale på den måde, siden du skriver det andet der eller hvad?

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt kan lade sig gøre.

Jeg må straks se om der også er et forum kun for mænd!!! Vidste faktisk ikke at der er diskrimination her på Amino.

Hvis du laver et speciale sammen med en virksomhed så tror jeg kun du kan sælge det til den virksomhed. Men det kan man jo aftale sig ud af.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

25øre:

Kære Bibi!

Både ja og nej.

Den tråd du har svaret mig i i det andet forum drejer sig om at have et familieliv samtidig med at opstarte virksomhed.

Denne tråd drejer sig om at brug sit speciale som afsæt til opstart af virksomhed.

I mine øjne er det to forskellige ting som fint kan have hver sin tråd.

I den først tråd fortæller jeg dig rigtig nok om hvordan jeg forestiller mig opstarten, men du må da endelig ikke tro at dit svar i den anden tråd er spild af tid. Jeg sætter stor pris på dine erfaringer.

I denne tråd efterspørger jeg blot andre erfaringer. Det hele handler om mig for forskellige vinkler - er du med på den?

Seriøst!  3 tråde på 2 dage om samme emne - Og DET er det samme emne - om du vil det eller ej ...

1 HER Hvor du får 16 svar fra M/K

Gør du grin med os?

Noget andet er, at du IKKE skal "tale til mig i den tone", som når du skriver ... " er du med på den...", 

/ L. B.H.B.S.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:
En ting jeg ikke forstår er at man ikke kan bruge sit navn når man gerne vil have hjælp herinde.

@ Søde, gamle, kloge Claus, Skype-Wink Jeg bruger mit mellemnavn, da der er mere end 220.000 hits på mit navn og firma, hvor Amino skriver sig for en stor del. Jeg har ikke et behov for, at mine nuværende kunder og kommende kunder kommer ind på debatten som det FØRSTE, når de Googler mig (de skulle jo helst ind på MIN side som det første) - Meeen det ved du jo nok godt Skype-TongueOut ;-) 

/L

/ L. B.H.B.S.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Claus Møller:
Jeg må straks se om der også er et forum kun for mænd!!! Vidste faktisk ikke at der er diskrimination her på Amino.

Så spørg dem lige, om de har et rollator hold  til GAMLE MÆND, så kan du jo melde dig på der Skype-TongueOut

/ L. B.H.B.S.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)