Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Affiliate?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas T :-)

Jeg havde bare hørt rundt omkring, at det var nemme penge. Men jeg burde tænke mig selv til, at intet kommer let i livet! :-)

Men igen tak for svaret.

Mvh

Kasper 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Jeg synes det er fint du spørger herinde, desværre er det sådan nogengange at man får hug, fordi alt kan jo søges på google, men hvis det var sådan ville vi jo efterhånden undergrave Amino, så lad os gå mere i detaljer.

Jeg bruger selv afiliate til at sælge maling og tapet via mit hovedsite Promaling.dk.

Det foregår sådan at du tilmelder dig via f.eks partnerads.dk Det er gratis og meget simpelt. Derinde kan du så ansøge hos de forskellige annoncører om et samarbejde. Når du er blevet godkendt "som partner" så får du adgang til forskellige bannere udarbejdet af annoncøren. 

Hvis du f.eks havde lavet en blog eller lignende om istandsættelse og du har lavet et indlæg om maling eller tapet. Så kan du henvise til f.eks promaling.dk og hvis dem du henviser indenfor en periode så handler via Promaling.dk så får du provision af salget. 

Der er flere måder at tjene penge på, jeg udbetaler en høj provision af salget, andre betaler penge blot for et klik og det varriere meget, jeg synes personligt at partnerads er meget nemt og overskueligt.

håber det gav dig en smule mere praktisk indsigt :-)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pt. affiliate siden billigedildoer.dk til salg. Skriv gerne hvis du vil høre mere.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sletttet

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside. Det ser ud som om du har styr på det!
Jeg vil helt sikkert kigge og studere det nærmere!

Tak for hjælpen! 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter :-)
Ja, jeg er helt enig!

Tak for den detaljerede forklaring. Er der er bestemt antal af annoncer man højest må have på sin hjemmeside? Har du evt. nogle forslag til hvordan man kan lave hjemmesiden?
Ville Wordpress være en mulighed her?

Mvh

Kasper 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Pedersen:

Hej Thomas T :-)

Jeg havde bare hørt rundt omkring, at det var nemme penge. Men jeg burde tænke mig selv til, at intet kommer let i livet! :-)

Men igen tak for svaret.

Mvh

Kasper 

Nu kommer det naturligvis an på, hvad man forventer af indtjening, men hvis du gerne vil skabe en god bi-indtjening eller ligefrem leve af siden/siderne, så kræver det hårdt arbejde. På den anden side så skaber du så også noget, du kan være stolt af. Sådan har jeg det i hvert fald selv. Penge er dejlige at have, men jeg finder det meget mere tilfredsstillende, hvis jeg også kan være stolt af det arbejde, der generer pengene. :-)

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas :-)

Ja jeg er 100% enig i, hvad du skriver! 
 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige nogle spørgsmål til.

Er der nogle af jer der ved hvor mange sider man må have? Kan man blive bannet af google, hvis man opretter for mange?

Hvad med betalingen? Ryger den bare direkte en på ens konto?

Mvh
Kasper 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)