Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Webshops med PAYPAL?

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ecigaretten:
Hvad jeg mente er, at Paypal er lidt den nemme vej - og selvsagt konverterer den rigtig dårligt.

Har du lavet en undersøgelse med 1000 forskellige webshops ?. Eller hvad er begrundelsen for den udtalelse ?. Det er nemt at skrive en helt masse men straks sværere at underbygge sine teorier.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vil komme med lidt input til denne tråd.

Det er korrekt at vi ind til videre har haft svært ved at komme ind på det danske marked (til stor del på grund af at vi ikke tilbyder betaling med "rene" Dankort).

Men med den pipeline af store webshops som p.t. er på vej ind, så er jeg overbevist om at PayPal fremover bliver mere og mere udbredt (kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvilke disse er, da dette først må komme ud offentligt når de faktisk er begyndt at tage imod PayPal på deres webside... Men jeg anbefaler at man kigger på vores Facebook side, hvor vi skriver om alle større butikker som går live med PayPal).

En af de store som allerede nu tilbyder PayPal er f.eks. Webhallen.com (ved godt at de ikke er så store i Danmark endnu, men i Sverige er de uhyggeligt store).

.

Mht. om at PayPal "ikke er en rigtig betalingsløsning"... Det er helt forkert. - Jeg ved godt at den kommentar er baseret på en Dansk observation hvor vi "kun" sidder på en markedsandel omkring 2-4%.

Men globalt set er PayPal meget store... Der skal ikke råde nogen tvivel om, at PayPal er verdens største betalingsløsning... PayPal sidder på ca. 20% af verdens online handel...

Derudover er PayPal verdens største bank målt i antallet kontis, da vi p.t. har mere en 300 millioner kontis registreret.

.

Alle herinde på Amino som har spørgsmål omkring PayPal, eller gerne vil have hjælp med at komme igang, er mere end velkommen til at sende mig en PM... Så skal jeg gerne hjælpe til.

mvh, Sami.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sami Hådell:
til stor del på grund af at vi ikke tilbyder betaling med "rene" Dankort

Rart endelig at høre det fra Paypal selv. Paypal tager ikke imod dankort... - Den der med 'rene' er noget der er opfundet til lejligheden.

Paypal er ret godt til mindre butikker i DK, og det er nemt at starte op med. - Det bliver dog hurtigt alt for dyrt. - Men det er ikke det værste problem...

Det problem jeg løb ind i flere gange da jeg benyttede Paypal er, at kunderne er bange for at bruge det. - Hvis kunderne primært er over 25 år, så er paypal absolut ikke vejen frem. - Og jeg tror faktisk at bankerne er ved at overhale med mobilbetaling for dem under 25 år.

Der florere STORE mængder af Spamnettet der forsøger at udnytte Paypal... Man kan vel med rette mene, at det ikke er Paypal's skyld, men det skader Paypal's troværdighed i så høj grad, at jeg tror de vil få rigtig svært ved at slå an i DK.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også været tilhænger af PayPal. Syntes det er et super nemt system.
Desværre strandede mange kunder ved betalingsdelen. De ønskede ikke at oprette sig som bruger hos PayPal for at kunne betale for deres varer.
Jeg ved godt at man ikke behøver at oprette sig som bruger for at få lov til at betale. Men desværre så er linket til kortbetaling nederst i betalingsvinduet. Hvis man ikke ser det, så bliver man mødt at en login boks. Og det er lige præcis det, der gør at PayPal konverterer dårligt i min shop.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Den der med 'rene' er noget der er opfundet til lejligheden

Du har vel hørt om Visa Dankort ? som man så kan bruge i stedet for de gammeldags Dankort. Og resten du fyrer af er rent gætværk så det gider jeg ingengang komentere.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

danstorm:

Problemet er at danskerne generelt har dårlig tillid til PayPal pga. skræmmekampagner som har kørt i diverse foraer.

Men PayPal integration er faktisk slet ikke så nemt, som man lige gør det til.
De fleste open source webshop systemer har naturligvis et eller flere tilgængelige plugins til formålet, men flere danske webshops er jo fra udbydere som DanDomain, ScanCommerce eller lignende som endnu ikke har lavet sådan en integration.

Og så længe danskerne ikke bruger det i større omfang, tror jeg næppe det vinder mere frem. 

Problemet er vel nærmere, at Paypal ingen kundeservice har, hvis en shop har problemer med f.eks fraud... Hvem kan bruge standard svar til noget, hvis der opstår problemer?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fashion-Seller:

Problemet er vel nærmere, at Paypal ingen kundeservice har, hvis en shop har problemer med f.eks fraud... Hvem kan bruge standard svar til noget, hvis der opstår problemer?



Og derudover er det jo ret dyrt.

Ca. 70 % af vores omsætning er på Dankort, og med en gennemsnitlig ordreværdi på over 1.000 kr. er det mange penge vi sparer om året, ved ikke at bruge PayPal.


Eller i hvert fald ved ikke kun, at bruge en indløser der ikke tager Dankort.

Derudover er kommunikation, fleksibilitet, mulighed for at forhandle sig til bedre priser osv. væsentligt for os. Og det har vi i dag hos Swedbank. Det tror jeg ikke vi vil kunne med PayPal.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sami Hådell:
Det er korrekt at vi ind til videre har haft svært ved at komme ind på det danske marked (til stor del på grund af at vi ikke tilbyder betaling med "rene" Dankort).

Det er helt sikkert ikke derfor.

Jeg synes at Paypal er et fremragende alternativ til NETS et al, MEN problemet er, at som webshopejer - og selvom man betaler et skyhøjt gebyr for at benytte jeres service, så skal man finde sig i, at I forstyrrer checkout-processen i ens webshop, med at pushe jeres produkt overfor kunderne.

Dette får mange kunder til at springe fra, da de tror, at de skal oprette en Paypalkonto, før de kan betale. Derfor: gør det mere synligt, at kunden ikke behøver dette, og vær lidt mindre anmasende, med at pushe jeres eget produkt, i jeres kunders webshops. Det er både lidt frækt, og altså også direkte afskrækkende for mange.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du har vel hørt om Visa Dankort ? som man så kan bruge i stedet for de gammeldags Dankort. Og resten du fyrer af er rent gætværk så det gider jeg ingengang komentere.

Nej... - Der findes Visa kort, og der findes Dankort... At du kan få et kort der er kombinerer ændre ikke ved det faktum, at du kun kan tage Visa med Paypal... Dette er bl.a. årsagen til, at du heller ikke må vise dankort-logoet på en shop der kun tager Paypal.

Bare fordi de danske banker, tror det er dem alle, har været smart og kombineret to kort i et, er det altså stadig to kort, med to forskellige regelsæt!

Det bør ALLE webshop ejere sætte sig ind i!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du har vel hørt om Visa Dankort ?

Jeg bliver faktisk reelt bekymret, hvis du skal rådgive folk i opstartsfasen, og så ikke kender forskel på Visa-kort og Dankort. ... Aahhh... Den lader vi ligge, det må simpelthen være en svipser.

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)