Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Webshops med PAYPAL?

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Kousholt:
Men desværre så er linket til kortbetaling nederst i betalingsvinduet. Hvis man ikke ser det, så bliver man mødt at en login boks. Og det er lige præcis det, der gør at PayPal konverterer dårligt i min shop.

Lige præcis! Jeg håber virkelig, at Paypal tager dette til efterretning, og accepterer, at indtil danskernes er helt dus med Paypal, så er det pinedød nødvendigt, at ændre på denne proces. Ellers kommer de aldrig ind på det danske marked.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Problemet er vel nærmere, at Paypal ingen kundeservice har,

Nu er jeg jo ikke den store Paypal tilhænger, bl.a. fordi de er så dyre... Men altså...

Den eneste gang jeg har skullet bruge deres support, ringene jeg til dem, og en times tid efter var sagen ordnet... Det var noget med at verificere en konto... - Dette er dog omkring 6 år siden... Men lidt support er der altså, hvis bare man ringer til dem.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Jeg bliver faktisk reelt bekymret, hvis du skal rådgive folk i opstartsfasen, og så ikke kender forskel på Visa-kort og Dankort. ... Aahhh... Den lader vi ligge, det må simpelthen være en svipser.

Så sidder vi og gætter lidt igen ?. Du kan stadigvæk godt betale med Visa Dankort hos Paypal. Og da det er dem der er langt flest af, er problemet med Dankort til at overskue.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Så sidder vi og gætter lidt igen ?. Du kan stadigvæk godt betale med Visa Dankort hos Paypal. Og da det er dem der er langt flest af, er problemet med Dankort til at overskue.

Vrøvl.

Du kan betale med Visa-kort med Paypal.

At du blander de to ting sammen foruroligere mig faktisk en del! - Du må heller IKKE vise DK-logoet hvis du kun tager mod Paypal.

DK-logoet er et beskyttet mærke du kun må bruge, hvis du har en aftale med Nets.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Og derudover er det jo ret dyrt.

Ca. 70 % af vores omsætning er på Dankort, og med en gennemsnitlig ordreværdi på over 1.000 kr. er det mange penge vi sparer om året, ved ikke at bruge PayPal.


Eller i hvert fald ved ikke kun, at bruge en indløser der ikke tager Dankort.

Derudover er kommunikation, fleksibilitet, mulighed for at forhandle sig til bedre priser osv. væsentligt for os. Og det har vi i dag hos Swedbank. Det tror jeg ikke vi vil kunne med PayPal.

I prøver at sammenligne æbler og pærer ?. Paypal og Nets er to vidt forskellige systemer. Hvad med at prøve at sammenligne æbler og æbler. Paypal og ewire. Prøv at sætte en webshop op med Paypal og ewire. Så vil i hurtig opdage at alle vælger Paypal.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
I prøver at sammenligne æbler og pærer ?

Det kan man absolut argumentere for.

Man kan også argumentere imod... Begge dele er en måder at få pengene fra kunden og til shoppens konto.. - Og som sådan er de vel sammenlignelige?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Vrøvl.

Du kan betale med Visa-kort med Paypal.

At du blander de to ting sammen foruroligere mig faktisk en del! - Du må heller IKKE vise DK-logoet hvis du kun tager mod Paypal.

DK-logoet er et beskyttet mærke du kun må bruge, hvis du har en aftale med Nets.

Ja så bliver det jo et fortolknings spørgsmål = http://www.visa.dk/visadankort.htm Men da de selv kalder det et Visa Dankort må du også indrømme at jeg har ret.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
a så bliver det jo et fortolknings spørgsmål

Ja, jeg har set det... Har du også set, at de faktisk på visa.dk bruger DK-logoet på kortet... - Men det ændre ikke på, at det er to forskellige kort, og Paypal kan IKKE modtage dankort. Og som webshop ejer risikere du bøde, hvis du tager mod Paypal og viser DK-logoet. - Det regner jeg selvfølgelig med at du allerede nu fortæller dem du rådgiver.

Tror de kan tillade sig at bruge det på visa.dk fordi Visa i danmark administreres af PBS (nu Nets) - Og da det er deres mærke kan de vel bruge det som de vil?!?!

For dig som kunde og som shopejer er det derimod vigtigt, på grund af de forskellige regelsæt, at du ved hvornår du bruger det ene og hvornår du bruger det andet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Ja, jeg har set det... Har du også set, at de faktisk på visa.dk bruger DK-logoet på kortet... - Men det ændre ikke på, at det er to forskellige kort, og Paypal kan IKKE modtage dankort. Og som webshop ejer risikere du bøde, hvis du tager mod Paypal og viser DK-logoet. - Det regner jeg selvfølgelig med at du allerede nu fortæller dem du rådgiver.

Tror de kan tillade sig at bruge det på visa.dk fordi Visa i danmark administreres af PBS (nu Nets) - Og da det er deres mærke kan de vel bruge det som de vil?!?!

Så gætter vi lidt igen. Paypal kan tage Visa Dankort som det hedder hvad enten du vil det eller ej. Og selvfølgelig skal man ikke reklamere med andet end det materiale som man kan få ved Paypal hvis det kun er dem man benytter.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Så gætter vi lidt igen.

Vrøvl....

Og så kører vi i ring...

Lad det ligge... Rådgiv du dine kunder som du vil, jeg er jo ikke en af dem. :)

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)