Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stigende interesse for MLM

Side 4 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 17:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Dani Eskelund:
Men lav dog en debat med ovenstående og hav gerne en diskussion omkring dit synspunkt der. Lad venligst være med at trække "din slags" til denne debat tak!

Synes da bestemt at min holdning hører hjemme i denne tråd, altså denne tråd hvor du forsøger at lokke stakkels mennesker ind i det "MLM" foretagende, men hvis moderator vil, så flytter eller sletter de blot mit indlæg, men bemærkelsesværdig du ikke kan håndtere kritik, prøv at søg på MLM, eller IS MLM SCAM, eller 100 andre ting om MLM, og du vil blot finde eksempler på dårlig forretnings metoder. Det var blot dette jeg ville gøre klart for personer som sidder og overvejer din metode... Kan du ikke lide sandheden så lad være med at reklamere med din metode, Jesus, der er åbenbart ikke ytringsfrihed herinde....

Hilsen Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan sagtens tåle kritik og de firmaer der snyder folk skal da også høvles ned. Jeg ved bare at der er mange selskaber, som faktisk er reelle; LR, Herbalife, Kyäni osv.

Men det du tænker på er pyramidespil og ikke MLM... og det er kæmpe forskellige.. læs evt. alle indlæg igennem før der kommenteres :-)
Dit opslag hører ikke hjemme, da jeg ikke spørger: hvad synes I andre, der ikke vil høre om forretningen om MLM?

Kram

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Andreasen:

MLM er for personer som ikke evner selv at skabe noget, eller finde en måde at tjene penge på, så hopper man med på MLM vognen, og tager de mere shady metoder, kan godt være MLM i nogen tilfælde er helt legale og endda gode metoder, men generelt er det de snedige personer bag som sidde og griner af de stakler som hopper med på MLM vognen...

Prøv dog selv at lave noget, om det er affiliate, egen webshop, eller noget helt tredje er ligegyldigt, men MLM bliver ikke kønnere om man så kalder det snehvide eller guld...

Med det indlæg pisser du jo så også lige på alle de personer der åbner en butik med iPhone tilbehør, mærketøj eller andre produkter, som de ikke selv har produceret. 

Her sidder producenterne, importørerne og agenterne (altså toppen af hierakiet) jo også med alle kortene på hånden og griner hele vejen til banken - hvis du ikke får succes, eller går konkurs med din butik. De har fået deres penge - og du er brændt inde med et varelager.

Hvordan er det anderledes end MLM?

Og hvordan SILVAN kan du mene, at Afilliate er mere kreativt eller tangerer til "at lave noget selv"???

Har læner du dig jo netop op af folk, som selv har stablet en butik på benene, forhandlet aftaler med leverandører etc. - det eneste du som afilliate bidrager med, er ENDNU en side, med de samme links som tusindvis af andre sider. 

Men hvis det er din idé om kreativitet og innovation, så fred være med det. Wink

Johnny Andreasen:
...prøv at søg på MLM, eller IS MLM SCAM, eller 100 andre ting om MLM, og du vil blot finde eksempler på dårlig forretnings metoder.

Hvis du søger på MLM og scam i samme sætning, så får man SELVFØLGELIG primært fat i sider, som har negative ting at sige om MLM. Jeg kan vise dig lige så mange sider med positivt indhold om MLM - også fra "ikke-MLM'ere" men dem vælger du selvfølgelig at se bort fra, for du har allerede valgt din holdning. 

Lige som kærlighed kan gøre blind, så kan had også, og hvis man vil bekræftes i, at MLM er noget værre noget, så er det sjovt nok primært den type sider man finder via Google

Hvis man derimod Googler "objektivt", så er det nogen helt andre resultater man kommer frem til, både positive og negative, og først herefter kan man reelt danne sig en holdning om emnet. 

Du skulle prøve det engang - og hvis der så dukker nye spørgsmål op, så er du altid velkommen til at spørge. Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iVinkel:
Hvis du bl.a. mener mig, så er det korrekt at jeg har besluttet at stikke piben ind - ene og alene af den grund, at det jo ikke er et korstog fra min side. At fortsætte vil blot blive gentagelser og det er der jo ingen der får noget positivt ud af.
Den der her til formiddag har givet mig en hel perlerække af 1-stjerner glemte at give mig 5 for dette indlæg!

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:
Hvis du søger på MLM og scam i samme sætning, så får man SELVFØLGELIG primært fat i sider, som har negative ting at sige om MLM. Jeg kan vise dig lige så mange sider med positivt indhold om MLM - også fra "ikke-MLM'ere" men dem vælger du selvfølgelig at se bort fra, for du har allerede valgt din holdning. 

Du tar feil - igjen. Søker man på MLM og scam vil de aller fleste treffene man får opp være artikler som omtaler MLM positivt for å avlede dem som er skeptiske til MLM. Søker man f.eks. på Vemma og scam får man opp mange artikler som diskuterer om Vemma er en scam, enten for å konkludere med at det ikke er en scam og at man snarest bør melde seg inn i Vemma, eller at man bør kjøpe det MLM-verktøyet artikkelforfatteren anbefaler for å lykkes stort i Vemma, eller at man bør velge et annet selskap som er mye bedre enn Vemma. Det er titusenvis av MLM'ere som daglig spammer nettet med slike artikler for å tiltrekke oppmerksomhet rundt seg selv og sin forretningsmulighet, og det gjør det stort sett umulig å bruke Google "objektivt" som du sier.

Hvilke nettsteder kan du vise til som omtaler MLM som noe positivt uten at det er skrevet av noen som selv driver med MLM?
Min påstand er at 99,9 % av alle nettsteder som omtaler MLM som noe positivt kan spores til noen i bransjen, mens de fleste nøytrale omtaler det som tvilsomt og kontroversielt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

4brooker:

Allan I:
Hvis du søger på MLM og scam i samme sætning, så får man SELVFØLGELIG primært fat i sider, som har negative ting at sige om MLM. Jeg kan vise dig lige så mange sider med positivt indhold om MLM - også fra "ikke-MLM'ere" men dem vælger du selvfølgelig at se bort fra, for du har allerede valgt din holdning. 

Du tar feil - igjen.

Nej - jeg tager ikke fejl. Jeg har bare et andet perspektiv på tingene end du har. 

Jeg kan vise dig hundredevis af sider, der forsøger at argumentere for, at MLM er scam - ved at bruge forfejlede matematiske formler og fordrejning af fakta og andre platheder. 

Du derimod, vil helst se artikler der ligner dine egne på 4brooker - som er yderst kritiske overfor MLM, og derfor ser du primært de artikler, der har en anden grundholdning end din egen. Det er simpel psykologi - eller confirmation bias om du vil.  

4brooker:
Det er titusenvis av MLM'ere som daglig spammer nettet med slike artikler for å tiltrekke oppmerksomhet rundt seg selv og sin forretningsmulighet

I almindelig tale hedder det markedsføring og PR når firmaer reklamerer for sig selv og og sine produkter - det sjove er, at hvis et firma bygger på MLM-konceptet og reklamerer for sig selv - så er det pludselig spam i dine øjne og ikke PR - igen fordi dit perspektiv er negativt og ikke objektivt. 

4brooker:
Hvilke nettsteder kan du vise til som omtaler MLM som noe positivt uten at det er skrevet av noen som selv driver med MLM?

Jeg har en fornemmelse af, at lige meget hvilke sider jeg kommer med, så har du en lang fin forklaring på, hvordan de alligevel hænger sammen med noget MLM - som du så fint illustrerer på 4brooker, hvor du også samtidig kommer med medicinske, religiøse og finansielle råd - som var du en clairvoyant, med verdens største krystalkugle. ;-)

Men f.eks. udtaler både Bill Clinton, Donald Trump og Robert Kiyosaki sig positivt om hele MLM konceptet. 

Tysklands tidligere præsident har takket LR for at være ambassadør for tysk kvalitet.

Ingen af disse personer har - så vidt jeg ved - noget med MLM at gøre, og udtalelserne kan alle findes på Youtube.

Og SELVFØLGELIG er de fleste sider, der taler positivt om MLM, primært oprettet af folk som er fortalere for konceptet, for hvilken journalist eller blogger ville skrive om noget, uden at have ENTEN en negativ ELLER en positiv vinkel på indholdet???

Altså med andre ord: der findes stort set kun positive MLM-artikler, der er skrevet af fortalere for konceptet, og negative sider, der er skrevet af modstandere.

Kunsten er så, at tage lidt fra begge lejre, og derefter danne sig en mening - på den måde har man forholdt sig objektivt til emnet. :-)

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 17:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Lad nu folk miste deres penge på MLM så kan vi sidde og grine af dem om noget tid, når de sidder og græder i EB over de blev tørret bagi, man lære bedst ved at miste sine penge 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har "ofret" 7990 i en startpakke og har indtægt for ca. 25000 kr, så jeg har tjent ca. 17000 kr.. på 2 mdr. - det da okay, som bibeskæftigelse ;-)

Så jeg griner over alle dem der havner i luksusfælden fordi de ikke har taget stilling til deres liv :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt ind ...

Allan I:
Jeg kan vise dig hundredevis af sider, der forsøger at argumentere for, at MLM er scam - ved at bruge forfejlede matematiske formler og fordrejning af fakta og andre platheder.
Fuldstændig som at høre min ex, der var meget optaget af astrologi.

... og hurtigt ud igen, mens de rådne æg flyver om ørerne på mig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

iVinkel:
Fuldstændig som at høre min ex, der var meget optaget af astrologi.

HaHa! 

Fedt - en astrolog og en sortseer. Det må have været nogen grineren samtaler over middagsmaden! Big Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 4 ud af 14 (137 indlæg)