Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig LIVE og det skal fejres! Vind en gratis hjemmesideløsning

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Så kom vi endelige i luften med step-1 af vores hjemmeside for udvikling af digitale løsninger.

Det tænker vi skal fejres med et ordentlig brag - og har derfor valgt at holde en lille Facebook konkurrence, hvor man kan vinde en helt GRATIS Wordpress løsning!

Læs mere og deltag i konkurrencen her:
https://www.facebook.com/sgsmedia.dk?sk=app_449217875174696

Som den evige process det nu er, at lave sit eget portfolio og hjemmeside, så har jeg naturligvis en masse ændringer og tilføjelser i tanke for hjemmesiden, som iøvrigt kan findes ved at gå til: http://sgsmedia.dk

Jeg kunne dog rigtig gerne tænke mig at høre hvad du synes om siden?! Mangler der noget? Er der noget som ikke fungerer - både teknisk og visuelt? Hvad end du kunne have af konstruktivt feedback ville jeg selvfølgelig være evig taknemmelig for - så skyd endelig løs! :)

På forhånd tak! 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes virkelig i har en fed hjemmeside, kan specielt godt lide den animation i har i starten.

Men jeg tænkte på vil man ikke blive træt af det hvis man skal besøge jeres hjemmeside igen og igen ?

Hvad har i egentlig brugt til at udvikle den "animation" html5 ?

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Awais,

Mange tak for de fine ord!

Du har helt ret, intro-animationen kan man hurtig blive træt af at være "tvunget" til at se hver gang siden reloades - vi har en "skip intro" knap på tegnebrættet eller alternativt husker vi at brugeren har besøgt siden og springer hele introen ved næste besøg - jeg er personligt selv små træt af at skulle se det hele igen og igen, hehe.

Animation er "blot" en kombination af HTML5/CSS3 og Javascript

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt. og forresten jeres facebook knap virker ikke :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mrsam.

WOW en flot side I har fået lavet - Virkelig!

(Det er ikke røvslikkeri, selv om jeg lige har tilmeldt mig konkurrencen :P JEG MENER DET! he he)

Mvh Rikke

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool side i har fået lavet.

En enkelt ting. I kontakt overlay bør i sammen med formularen have email og telefon (kan godt se det står i bunden). Kun at have en formular kan hurtigt blive irriterende, personligt foretrækker jeg altid at ringe eller sende mail direkte og ikke via en kontaktformular. Tror mange vil overse at de muligheder også er det når det kun står i bunden.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Awais Sharif:

fedt. og forresten jeres facebook knap virker ikke :)

Godt spottet - det er rettet til nu :)

RemouladeRikke:

Kære Mrsam.

WOW en flot side I har fået lavet - Virkelig!

(Det er ikke røvslikkeri, selv om jeg lige har tilmeldt mig konkurrencen :P JEG MENER DET! he he)

Mvh Rikke

Mange tak Rikke, røvslikkeri på en hellig fredag er der ellers intet i vejen med :) Og tak for tilmeldingen, jeg kan se du står noteret fint i vores system!

Mads Mogenshøj:

Cool side i har fået lavet.

En enkelt ting. I kontakt overlay bør i sammen med formularen have email og telefon (kan godt se det står i bunden). Kun at have en formular kan hurtigt blive irriterende, personligt foretrækker jeg altid at ringe eller sende mail direkte og ikke via en kontaktformular. Tror mange vil overse at de muligheder også er det når det kun står i bunden.

Tak for feedbacken Mads og rigtig god pointe - email og telefon skal helt klart stå på selve kontaktsiden,- jeg er selv den type der bliver irriteret når jeg skal på jagt efter information af den slags i bunden af siden og ikke der hvor det giver mest mening :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tillykke med jeres flotte og overskuelig hjemmeside.

En god lille "Trailer" i har på hjemmesiden :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mrsam:

Kære Aminoer,

Så kom vi endelige i luften med step-1 af vores hjemmeside for udvikling af digitale løsninger.

Det tænker vi skal fejres med et ordentlig brag - og har derfor valgt at holde en lille Facebook konkurrence, hvor man kan vinde en helt GRATIS Wordpress løsning!

Læs mere og deltag i konkurrencen her:
https://www.facebook.com/sgsmedia.dk?sk=app_449217875174696

Som den evige process det nu er, at lave sit eget portfolio og hjemmeside, så har jeg naturligvis en masse ændringer og tilføjelser i tanke for hjemmesiden, som iøvrigt kan findes ved at gå til: http://sgsmedia.dk

Jeg kunne dog rigtig gerne tænke mig at høre hvad du synes om siden?! Mangler der noget? Er der noget som ikke fungerer - både teknisk og visuelt? Hvad end du kunne have af konstruktivt feedback ville jeg selvfølgelig være evig taknemmelig for - så skyd endelig løs! :)

På forhånd tak! 

Skønt website du/i har skabt. Hvad er det lavet i og har i selv designet det?

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side!

Men hvad med en ny skrifttype til standard teksten? Det mener jeg ville sætte prikken over i'et :) Men det er virkelig en super side;)

Og held og lykke med det!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)