Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du webdesigner i Wordpress?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Kan godt nikke genkendende til det, har ofte selv brugt ufattelig lang tid på at finde designs til wp som faktisk har været lækre at se på. Mine bedste forslag er enten at få fat i en kick-ass designer eller måske prøve på dessign.com - er selv ret tiltrukket af deres måde at lave designs på til wp. De skiller sig primært ud ved at lave rene, funktionelle og minimalistiske designs. Håber du måske kan bruge det til noget :-)

Hej Allan

Du skriver dessign.com, men jeg bliver viderestillet til et tysk website jeg ikke fatter meget af? Design.com gjorde mig heller ikke klogere.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

J. Nordentoft:

Thomas Frost:
Hvad er dit budget til design og konvertering til WordPress template? 1000? 5000? 10000? kr.

Du får lige et copy/paste fra mit oprindelige oplæg:

"Jeg søger udelukkende links eller henvisninger til hvor jeg kan finde det jeg søger."

Din overskrift er "Er du webdesigner i Wordpress?"

Så jeg går ud fra du søger links til webdesignere, eller misforstår jeg det?

Jeg vil bare ikke linke til de hardcore webdesignere hvis budgettet ikke er til det, men det er måske ikke en webdesigner du søger, men et template?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Din overskrift er "Er du webdesigner i Wordpress?"

Så jeg går ud fra du søger links til webdesignere, eller misforstår jeg det?

Jeg vil bare ikke linke til de hardcore webdesignere hvis budgettet ikke er til det, men det er måske ikke en webdesigner du søger, men et template?

Så du læser bare overskriften og svarer udfra den, uden at læse oplægget? Jeg skal gøre det så kort som muligt:

Jeg søger links eller henvisninger til Wordpress webdesigneres porteføljer. Budgettet behøver du ikke bekymre dig om...Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

J. Nordentoft:
Så du læser bare overskriften og svarer udfra den, uden at læse oplægget?

Nej, grunden til jeg spurgte om budgettet var for at kunne komme med den bedste og mest målrettede hjælp, da jeg efter 3+ år på fuld tid med WordPress kender mange gode bud på Webdesignere der er gode til WordPress, til mange forskellige priser. Så det var ikke for at være uhøflig, blot for at hjælpe, men jeg skal nok blande mig udenom Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

J. Nordentoft:
Så du læser bare overskriften og svarer udfra den, uden at læse oplægget? Jeg skal gøre det så kort som muligt:

Det var da en usædvanlig måde at svare en dygtig person på - en person, der har et stort netværk og sådan set bare gerne vil sende dig i den rigtige retning. Det betyder alt, hvad du har planer om at betale.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Nordentoft:
Budgettet behøver du ikke bekymre dig om...Smile

Er da ellers en ret væsentlig "detalje" hvis folk skal kunne henvise dig til de helt rigtige personer .... Hjælper ikke meget at smide dig afsted til folk der kun arbejder med fx 30k+ projekter hvis du kun vil smide 5000 kr.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej J.Nordentoft,

Vi er eksperter indenfor design af Wordpress og Webshop designs. Jeg kan godt se du kun ønsker, at man henviser dig til andre sider, men jeg forstår ikke hvorfor, når man har referencer ?

Send en PB til mig med din mail, så kan jeg sende designs til dig - incl. vores egen hjemmeside (wordpress), som er designet færdigt.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvor ville jeg da bare ønske, at folk ville tage udgangspunkt i det jeg skriver i oplægget, hvilket jeg mener er uddybet klart og fyldigt nok i forhold til det jeg søger. Der er trods alt flere der har forstået det udmærket. Og så lad os antage jeg har en million kroner på kontoen!

Det er ikke meningen denne tråd skal blive til en debat eller diskussion om alt andet ligegyldigt, end det der er nævnt i oplægget, så hvis du/i har andre ting at sige, så hold det venligst for jer selv...Smile

Tænk nu ud af boksen.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)