Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det dumt at bygge en webshop i Wordpress?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan bestemt anbefale systemet. Jeg købte en skabelon for 500 kr og lavede denne på en weekend: LED pærer

Der har aldrig været problemer og det er så nemt som det kan blive.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Tak for "svar" Patrick !

Jeg læser det lidt lige som et unik design og et standard design Wink

Eller måske ligefrem som religion ?

Hej Ib,

Nej langt fra. Designet har intet at gøre med platformen - og du kan både få template-baseret designs og unikke designs til de omtalte platforme.

Det jeg taler om er, hvilke behov man har for at videreudvikle sin shop, samt funktionalitetsmæssigt. Det er ikke nogen hemmelighed at der der et langt større potentiale på eksempelvis på en Magento-platform eller en presta-platform for en udviklers synspunkt, når vi taler e-handelsløsninger. Det betyder at der er en lang række videreudviklinger og udvidelser til eksempelvis Magento som du ikke kan få glæde af på e-handelsfronten når vi taler Wordpress.

Dertil er Magento langt mere fleksibel end Wordpress i strukturen, og hvis du ønsker at lægge vægt på opsalg, eftersalg og andet mersalg, dine kunder, mulighed for special-kampagner og bare generelt har tanker om at have en ambitiøs webshop med fremtidsmuligheder, så vil jeg da anbefale at du kiggede i den retning.

Men igen.. Det kommer an på ens ambitionsniveau. Der er ikke mange seriøse webudviklingsvfirmaer med speciale i e-handelsløsninger, e-handelsoptimering og generel optimering af webshop-platforme, som vil anbefale dig at gå WP-vejen.

Når det så er sagt, kan WP nemt være den rigtige løsning for de mange iværksættere som ønsker en mindre shop og få behov - især hvis man allerede har erfaringer med Wordpress. Det er et personligt valg, og jeg kan igen henvise til denne artikel.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere forsøgt at konvertere til wordpress, men havde store problemer med databasen. Det virkede helt til at strukturen var ok, med cirka 1000 produkter og 5-6 forskellige varianter på hver produkt, lykkes det aldrig.

Rigtig ærgerligt for jeg vil gerne blogge meget mere, men vil gerne holde det i samme system, altså blog og shop.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Rigtig ærgerligt for jeg vil gerne blogge meget mere, men vil gerne holde det i samme system, altså blog og shop.

Yes Ja faktisk det samme her.

Derfor må da der også findes en løsning til netop dette behov Wink

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Boysen:
Rigtig ærgerligt for jeg vil gerne blogge meget mere, men vil gerne holde det i samme system, altså blog og shop.

Yes Ja faktisk det samme her.

Derfor må da der også findes en løsning til netop dette behov Wink

Der findes i hvert fald en masse blog udvidelser til Magento - og jeg er sikker på at der nok er et eller andet til Prestashop, så det er ikke der man går galt i byen.

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Du kan uden problemer benytte Wordpress med WooCommerce.

200 varenumre er ingen sag for en WooCommerce webshop.
Kan da godt være du ikke skal købe et webhotel til 10kr om måneden til din webshop, men
det har ikke rigtig noget med Wordpress at gøre.

Jeg kan ikke se nogen som helst grund til at bruge Magento.
I øvrigt er min erfaring at din pengepung bliver hurtigt varm hvis du skal ud og finde Magento eksperter, eller have udviklet ny funktionalitet til platformen i Danmark.

Kan forstå giganter som har brug for integrationer til deres leverandører og søsterselskaber, samt integrationer til varehuse med placeringsoplysninger til lagerpersonale osv. benytter Magento. Ellers kan jeg ikke.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)