Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Hvilke "model" skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har brug for lidt hjælp her. Er igang med at lave en ny side/blog som skal leve af bannere. (Så det skal være så der kan komme bannere ind / fra Partner-ads.dk.) Big Smile Skal jeg "kun" vælge den løsning hvor jeg fjerner "Ads" og den med med eget donæme, eller kan det betale sig at vælge hele løsningen ? 

Nogle gode råd ellers? Linkhttp://babysnak.wordpress.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er noget du har tænkt dig, at gøre meget ud af, så kan jeg anbefale, at du opretter eget domæne på en anden host end wordpress.com.

De har meget dyre og ufleksible løsninger f.eks. kan du ikke frit vælge imellem plugins og der er ikke ftp adgang.

Vælger du f.eks Unoeruro.dk og kan du få det billigere og med mulighed for langt flere gratis plugins - f.eks SEO for wordpress by Yoast.

Du kan overflytte hele designet og alle siderne uden tab.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, at købe plads på et webhotel og selv installere WordPress er langt den bedste løsning. Især når det drejer sig om et site du gerne vil tjene penge. Eget domæne og eget webhotel giver langt den bedste kontrol.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)