Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg løbe ind i problemer med denne idé?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

teddy12:

Fashion-Seller:
Det er mindst ligeså uoriginalt at være domænehaj/domænesælger, så I kan vel lave en klub af usympatiske personer... Nnår du nu skal hakke andre ned uden grund...

LOL - Jeg har aldrig påstået, at jeg er særlig original - Om jeg er sympatisk eller ej vil jeg lade andre om at afgøre, men det er svært at være domænehaj på et marked, hvor domæner er en handelsvare. Jeg har ikke skabt markedet og har ikke indflydelse til at ændre det, det eneste jeg ved er, at har du en god ide eller produkt, så kommer du længere ud med et godt com-domæne og skal du bruge et, så skal du enten til lommerne eller være meget kreativ og så hjælper det at have forstand på det.

Sjovt nok har trådstarter heller ik påstået, at han var original, han har bare fundet et produkt, som han gerne ville producerer, hvis det var lovligt...

Alligevel skal han høre på dit morale ævl, selvom du selv har kopieret andres forretningside... Morale er godt, og dobbeltmorale er bare komisk! ;D

Og du behøver ik forsvare eller prøve at tale din egen forretning op overfor mig, for det er sådan set irrelevant, hva du laver og hvorfor. Pointen er, at du selv kopierer andres ide, og dermed ik er et hak bedre selv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Fashion Seller skriver, så få da lige redigeret dit indlæg - så du kan holde din ide for dig selv.

Det lyder spændende og ønsker dig alt held og lykke.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Sjovt nok har trådstarter heller ik påstået, at han var original, han har bare fundet et produkt, som han gerne ville producerer, hvis det var lovligt...

Alligevel skal han høre på dit morale ævl, selvom du selv har kopieret andres forretningside... Morale er godt, og dobbeltmorale er bare komisk! ;D

Og du behøver ik forsvare eller prøve at tale din egen forretning op overfor mig, for det er sådan set irrelevant, hva du laver og hvorfor. Pointen er, at du selv kopierer andres ide, og dermed ik er et hak bedre selv...

Jeg har vist ikke påstået noget om at være særlig god eller et hak bedre - Jeg ved ikke hvorfor du farer så meget i flint over, at jeg ikke syntes ideen om at kopiere et fedt originalt produkt, er særlig sympatisk og jeg er heller ikke sikker på at du har læst mit andet indlæg (efter trådstarter havde opponeret over min grovhed) hvor jeg argumenterede for et agentur i stedet for en kopi? Hvad med bare at lade trådstarter svare for sig selv - så kan du passe din solbrille butik imens, pleje dine dubiøse forbindelser til det europæiske parallelimport miljø og i øvrigt tænke over, om du ikke hellere skulle gøre brug af mine kompetencer, i stedet for at køre rundt på nettet, med et discount com uden m

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

teddy12:

Fashion-Seller:

Sjovt nok har trådstarter heller ik påstået, at han var original, han har bare fundet et produkt, som han gerne ville producerer, hvis det var lovligt...

Alligevel skal han høre på dit morale ævl, selvom du selv har kopieret andres forretningside... Morale er godt, og dobbeltmorale er bare komisk! ;D

Og du behøver ik forsvare eller prøve at tale din egen forretning op overfor mig, for det er sådan set irrelevant, hva du laver og hvorfor. Pointen er, at du selv kopierer andres ide, og dermed ik er et hak bedre selv...

Jeg har vist ikke påstået noget om at være særlig god eller et hak bedre - Jeg ved ikke hvorfor du farer så meget i flint over, at jeg ikke syntes ideen om at kopiere et fedt originalt produkt, er særlig sympatisk og jeg er heller ikke sikker på at du har læst mit andet indlæg (efter trådstarter havde opponeret over min grovhed) hvor jeg argumenterede for et agentur i stedet for en kopi? Hvad med bare at lade trådstarter svare for sig selv - så kan du passe din solbrille butik imens, pleje dine dubiøse forbindelser til det europæiske parallelimport miljø og i øvrigt tænke over, om du ikke hellere skulle gøre brug af mine kompetencer, i stedet for at køre rundt på nettet, med et discount com uden m

Trådstarter vil ik kopiere noget, han vil lade sig inspirere, der er kæmpe forskel! Men når nu to allerede har misforstået dit indlæg, så kunne du overveje, om det er os der er noget galt med, eller om du bare har formuleret dig forkert... Og ja jeg har læst dit andet indlæg, men jeg er på ingen måde enige med dig. Hvis man skulle følge den tankegang, så var der kun Ford biler på vejene, der fandtes kun Commadore computere og der var mange andre ting, som aldrig var blevet opfundet eller forbedret...

Hva angår den sidste sætning, så taler du vist om noget, du ik aner noget om, og den understregede del af sætningen giver meget lidt mening...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Trådstarter vil ik kopiere noget, han vil lade sig inspirere, der er kæmpe forskel! Men når nu to allerede har misforstået dit indlæg, så kunne du overveje, om det er os der er noget galt med, eller om du bare har formuleret dig forkert... Og ja jeg har læst dit andet indlæg, men jeg er på ingen måde enige med dig. Hvis man skulle følge den tankegang, så var der kun Ford biler på vejene, der fandtes kun Commadore computere og der var mange andre ting, som aldrig var blevet opfundet eller forbedret...

Hva angår den sidste sætning, så taler du vist om noget, du ik aner noget om, og den understregede del af sætningen giver meget lidt mening...

Jeg tror ikke der er noget galt med nogen, bare fordi de mener noget andet end mig og jeg ved ikke om nogen har misforstået mig, men lad os bare begrave stridsøksen her og konkludere, at vi er enige om at være uenige - den sidste del af sætningen var bare en spøjs bemærkning til Cosmos.co

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

teddy12:

Fashion-Seller:

Trådstarter vil ik kopiere noget, han vil lade sig inspirere, der er kæmpe forskel! Men når nu to allerede har misforstået dit indlæg, så kunne du overveje, om det er os der er noget galt med, eller om du bare har formuleret dig forkert... Og ja jeg har læst dit andet indlæg, men jeg er på ingen måde enige med dig. Hvis man skulle følge den tankegang, så var der kun Ford biler på vejene, der fandtes kun Commadore computere og der var mange andre ting, som aldrig var blevet opfundet eller forbedret...

Hva angår den sidste sætning, så taler du vist om noget, du ik aner noget om, og den understregede del af sætningen giver meget lidt mening...

Jeg tror ikke der er noget galt med nogen, bare fordi de mener noget andet end mig og jeg ved ikke om nogen har misforstået mig, men lad os bare begrave stridsøksen her og konkludere, at vi er enige om at være uenige - den sidste del af sætningen var bare en spøjs bemærkning til Cosmos.co

Ja "sjov" bemærkning eller noget. For når et mærke hedder Cosmos Co, så giver det også god mening at smide et m bagpå, så det hedder Cosmos.Com... I dont get it, men jeg håber du synes den var sjov ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen på Ekstra bladets Nationen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Trendmonkey.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Du går bare igang, de har hverken rettigheder til butterflies eller træ, så du skal "bare" varierer designet de 15%, som det kræves...

Mange tak for svaret :-)

Er der mulighed for at slette denne tråd?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Windfeld:

Fashion-Seller:
Du går bare igang, de har hverken rettigheder til butterflies eller træ, så du skal "bare" varierer designet de 15%, som det kræves...

Mange tak for svaret :-)

Er der mulighed for at slette denne tråd?

Jeg har anmeldt tråden, så vil en moderater sikkert redigerer i den eller slette den :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert! Og meget sjovt netop at falde over denne tråd - jeg har selv lige fået en butterfly i træ hjem fra dem, og rendte rundt med den i Københavns natteliv i går aftes.

Der blev godt nok lagt mærke til den, og folk rørte og pillede ved butterflyen for liiige at se, om den rent faktisk var af ægte træ.

Så go for it! De er super - SUPER - fede.

P.S. Jeg fik den i asketræ - men ville gerne have haft den i bambus.
Hvis du starter produktion op, vil jeg gerne købe et parti af bambus ;) 

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)