Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg løbe ind i problemer med denne idé?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk det er en sund og yderst interessant debat - og jeg er faktisk enig med Teddy 12. 

At der er et marked for et produkt er da ikke det samme som ikke at få en original ide.

Jeg er illustrator og animator - og det er der da et marked for, som jeg ikke selv har opfundet.

Men det er, hvad du gør med det marked du er i, der er interessant. At kopiere et eksisterende produkt er nogenlunde sige så meningsfuldt som at slå huller i vand - efter min mening. Istedet for at tage et eksisterende produkt og forbedre det og gøre det dit eget.

Find dit eget unikke selling point, og slå på tromme for det.

Find ud af hvordan de der butterflies kan forbedres. Er det smartere at knappe dem på, eller er det bedst med elastik?

Forstår I hvad jeg mener?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon Skræntskov:

Forstår I hvad jeg mener?

Nej jeg forstår dig ik, når jeg først læser trådstarters oplæg, og derefter dit... 

Jon Skræntskov:

Men det er, hvad du gør med det marked du er i, der er interessant. At kopiere et eksisterende produkt er nogenlunde sige så meningsfuldt som at slå huller i vand - efter min mening. Istedet for at tage et eksisterende produkt og forbedre det og gøre det dit eget.

Er det ik en helgardering, det der? Man er ligesom nødtil at kopierer produktet, hvis man vil gøre det bedre eller personligt. Det vil stadigvæk være en butterfly i træ, uanset hvad du laver af forbedringer eller ændringer, med mindre du ændre materialerne også...

Men trådstarter skrev det her, og der står det tydeligt, hva intentionen var. Og det må være ud fra oplægget, at man diskuterer, ellers er det svært at være med :) 

Christoffer Windfeld:

Sagen er den, at jeg for længe siden opdagede to amerikanske gutter, som har lavet nogle butterflies i træ. Jeg synes de er hamrende fede, og jeg går med tanken om, at få dem produceret selv. Designet bliver selvfølgelig mit eget, men det kan nok ikke undgås, at de kommer til at ligne dem fra USA.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er da godtnok i defensiven idag, hva'?

Du må undskylde hvis jeg trådte dig over tæerne - jeg aner slet ikke hvad du laver, fashion-Seller

(udover hvad dit navn naturligvis signalerer)...

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må konstaterer at jeg er helt enig med Fashion-seller !
Normalt er folk meget medgørlige, når det kommer til at give konstruktiv kritik af en forretningside !
I flyver nærmest i struben på trådstarter, man skulle tro i prøver at skramme ham væk fra ideen ? (hvorfor mon, er det misundelse) ?

Når det er sagt. Skulle du tage og kigge på den her Ide Trådstarter. Hvis du kan lide ideen, så sørg for at sætte mig på dit nyhedsbrev, så jeg kan bestille det første produkt ! - Kort fortalt er det slips produceret af mærkevare genbrug :) - http://www.amino.dk/forums/t/215851.aspx

Fedt koncept med Butterflies ! Er bare mere slipsetypen ! Så start evt. produktion af begge dele :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon Skræntskov:

Du er da godtnok i defensiven idag, hva'?

Du må undskylde hvis jeg trådte dig over tæerne - jeg aner slet ikke hvad du laver, fashion-Seller

(udover hvad dit navn naturligvis signalerer)...

Defensiven? Jeg svarede bare på et indlæg fra teddy, som jeg ik synes var iorden, og nu giver du ham så ret, hvorefter du giver mig og trådstarter ret i, at han skal gå videre med sin ide. Så jeg påpeger blot, at du laver en helgardering, hvilket vel er fair nok? Jeg beklager da meget, hvis man ik må svare på indlæg, når du nu siger, jeg først er forkert på den, men i samme sætning vælger af bakke mig op...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det har jeg så nu... 

Men hvis dine produkter er originaler, som jeg går ud fra de er, hvorfor hulen forsvarer du så kopierne?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon Skræntskov:

Men det har jeg så nu... 

Men hvis dine produkter er originaler, som jeg går ud fra de er, hvorfor hulen forsvarer du så kopierne?

Indifferent? Hvor kom mit erhverv lige ind i den her debat henne? Og hvor kom kopier ind i billedet fra? Du tabte mig lige i debatten...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En helgardering? Spiller vi noget spil her? Jeg troede vi havde en meningsudveksling, og det er netop min menig jeg her lægger for dagen.

Jeg skal da ingenlunde betemme hvad trådstarter skal eller ikke skal - men jeg foreslår alternative tilgange til hans ide, som jeg måske oprindeligt ikke synes er helt vild original. Det må du da gerne kalde en helgardering, for min skyld...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon Skræntskov:

En helgardering? Spiller vi noget spil her? Jeg troede vi havde en meningsudveksling, og det er netop min menig jeg her lægger for dagen.

Du kan ik både give Teddy ret, og bagefter sige det, som trådstarter foreslog, og som jeg kommenterede ud fra... Så giver du begge ret, selvom det er modsætninger... Men vi lader den bare ligge... Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi to være enige i, at du ikke skal fortælle mig, hvad jeg kan og ikke kan skrive?

Tak

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)