Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør I med regnskab?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne hører hvordan I bærer ad med får lavet bogførring, løn og årsregnskab i jeres virksomhed. Jeg er mest interesseret i høre fra enkeltmandsvirksomheder, da jeg selv har samme type firma. 

Det er et ønske om at får inspiration til hvordan jeg griber det muligst an. Jeg har ca. 40 bilag, 15 faktura, og en medarbejder, som jeg laver løn for. Omsætning er på ca. 200.000 per år.  Jeg bruger Billys billing, og lige nu står jeg for det hele med bogføring, løn og årsregnskab. Selvom jeg prøver at være grundig så er jeg ikke regnskabet uddannet og jeg bliver nogle gange nervøs om jeg ikke kommer til at lave en fejl der koster mig senere hen af skat

Jeg har et par gange brugt en bogholder, til at tjekke at min regnskab igennem og lave årsregnskab. Men jeg ved ikke om det er godt nok eller om at jeg istedet for skal have en revisor indover sammen med en bogholder?

Det der egentlig er vigtigt for mig at jeg har orden i tingene i forhold til skat. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46505
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ganske få bilag, så hvis ellers din økonomi mand er godt nok - som en ekstern der går dine ting igennem, så burde det række helt fint

Du kan også skrive de samme detaljer i www.agera.,dk og få 2-3 gratis uforpligtende tilbud. Jeg ville mene det burde være ret enkelt at lægge disse bilag i en delt mappe i dropbox og en økonomi person til at logge ind i din BB og kontrollere alt ser korrekt ud

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)