Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 7 ud af 49 (488 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de burde hos Yourpay måske blot "nøjes" med at citerer Ewire og ikke skrive om konkurs, det er ikke det klogeste træk jeg har set.

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

haandlavet.dk:

Paymill vil jeg ikke anbefale. Brugte dem på www.billige-perler.dk - men efter ca 6 mdr valgte jeg at opsige aftalen, da deres bank blev ved med at opfinde nye krav, efter vi havde opfyldt de eksisterende.

Hej, vil du ikke uddybe kravene? Da jeg pt. ser det som eneste alternativ medmindre man vil have flere tusinde kroner op af lommen. Vi benyttede også Ewire, så alternativ uden indløsningsaftaler skal bruges asap. Andre med erfaringer med Paymill?

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Arvid Jacobsen:

YourPay er nok en ny service som er ivrig efter at at overtage efter Ewire. Om det er værd at satse på, ved jeg ikke. Det ser ud til at koste meget mindre i gebyr, men til gengæld tager det minimum en uge at få pengene på egen konto.

Det tog også mindst en uge hos Ewire

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tak til alle som skrev en mail til mig/kortgebyr angående ewire :) Jeg har aldrig hørt om yourpay.dk, så jeg smider dem først på kortgebyr.dk når de har besvaret min e-mail. Min alarmklokke ringer primært pga. manglende info om betalingskort og PCI-certificering. Er deres pris (2-1,5%) inkl. indløsning af kort eller er det et betalingsgateway fee? Hvis Yourpay er registreret som indløser, dvs. må håndtere visa/mastercard på samme måde som Ewire, så undrer det mig at de ikke er registreret ved finanstilsynet (som man skal).

https://www.finanstilsynet.dk/da/Tal-og-fakta/Virksomheder-under-tilsyn/VUT-soegning.aspx?aid=Betalingstjenesteomr%C3%A5det&ctid=Begr%C3%A6nset+tilladelse+til+udbud+af+betalingstjeneste 

Jeg skriver når jeg hører noget fra yourpay :)

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ellers spændende? Det tager samme tid ved Ewire, så det kan jeg leve med, hvis gebyrerne er lavere ;)

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov jeg fik ikke citatet med - nå men det lød spændende med Yourpay, var hvad jeg mente, og som en anden nævnte længere oppe så tog det også en uge+ hos Ewire at få sine penge.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

"også en uge+ hos Ewire at få sine penge."

Hver søndag aften sørgede jeg for at godkende alle betalinger under deres login, og om torsdagen stod pengene på min konto, med undtagelser.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
Hver søndag aften sørgede jeg for at godkende alle betalinger under deres login, og om torsdagen stod pengene på min konto, med undtagelser.

Hvorfor ikke bare bruge Paypal og få pengene med det samme ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ewire overførte fast hver onsdag og man havde typisk beløbet på kontoen om torsdagen.

Det der undre mig er den måde, de vælger at lukke ned på, og stikker alles os, som har støttet dem i stikken uden nogen form for information. Situationen er virkelig håndteret dårligt.

Selv hvis de skulle komme op at køre igen, ville tilliden til dem være helt væk, og ingen vil benytte dem igen. Medmindre der kommer ny ejer og ledelse.

Vi har haft kunder der har haft svært ved at handle i vores shop hele fredag, og mange shops har udover risikoen for at miste deres tilgodehavender, sandsynligvis også mistet, rigtig mange salg.

Vi kan allerede mærke det i vores shop, siden vi har lukket for ewire og sat paypal på midlertidig, så har vi ikke fået en eneste ordre ind. Og vi plejer at modtage rigtig mange ordre dagligt.

De burde have givet os information og muligheden for at finde en alternativ løsning, allerede fredag morgen. De har vidst at det her har været på vej, det er ikke noget der sker fra dag til dag.

Absolut ingen info er dårlig stil.

Side 7 ud af 49 (488 indlæg)