Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 8 ud af 49 (488 indlæg)
Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mange tror stadig at paypal kræver en konto. Derudover er der mange der har oprettet en oprettet en paypal konto på deres email adresse for mange år siden, og kan ikke for lov til at betale med kort uden at logge ind på deres konto.

Derudover er der mange danskere der endnu ikke føler sig trykke ved Paypal.

Vi synes Paypal er fantastisk specielt fordi de tilbyder sælgerbeskyttelse, men det nytter ikke noget hvis ordrene ikke bliver gennemført, fordi kunderne hopper fra så snart de ser Paypal.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cyrus Razavi:

Mange tror stadig at paypal kræver en konto. Derudover er der mange der har oprettet en oprettet en paypal konto på deres email adresse for mange år siden, og kan ikke for lov til at betale med kort uden at logge ind på deres konto.

Derudover er der mange danskere der endnu ikke føler sig trykke ved Paypal.

Det er simpelthen noget vrøvl. Kan du bevise bare en af de påstande ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cyrus Razavi:
Derudover er der mange danskere der endnu ikke føler sig trykke ved Paypal.

Det er også min opfattelse!

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Det er simpelthen noget vrøvl. Kan du bevise bare en af de påstande ?

Vi kan jo se det på vores salg. Den falder drastisk når paypal er den eneste løsning der tilbydes til vores danske kunder.

Vi har tit haft kunder der ringer til os og spørger forundrende om, hvorfor paypal kræver de logger ind, og det er typisk fordi man har en Paypalkonto på det anvendte email eller kreditkort. Det betyder at man ikke kan benytte Paypals gæste checkout.

Det er fakta at Paypal endnu ikke er blevet danskerne favorit betalingsløsning.

Der er mange der benytter men endnu ikke majoriteten.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået midlertidigt over på Paypal, så hvis der er nogen der ved hvordan man kan fjerne at det virker som om man skal oprette en Paypal konto for at betale, så vil jeg gerne vide det.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cyrus Razavi:

Vi kan jo se det på vores salg. Den falder drastisk når paypal er den eneste løsning der tilbydes til vores danske kunder.

Vi har tit haft kunder der ringer til os og spørger forundrende om, hvorfor paypal kræver de logger ind, og det er typisk fordi man har en Paypalkonto på det anvendte email eller kreditkort. Det betyder at man ikke kan benytte Paypals gæste checkout.

Det er fakta at Paypal endnu ikke er blevet danskerne favorit betalingsløsning.

Der er mange der benytter men endnu ikke majoriteten.

1. Hvis man skifter løsning fra den ene dag til den anden, vil det selvfølgelig give en nedgang. Over tid udligner det sig.

2. Har jeg nu aldrig oplevet.

3. Man kan sige om de fleste betalings løsninger at de aldrig er blevet en favorit. Men hvad skal det lige bevise ?.

4. Det kan man igen sige om de fleste løsninger, men hvad skal det bevise ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved kan du ikke sætte Paypal til default at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler.

Som default hedder den "Betal med min Paypal konto"..... Men når man som handlende kommer til Paypal betalingsvinduet, findes der selvfølgelig også valgmuligheden "Har du ikke en Paypal konto?".

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes bare ikke det er ret nemt at se at man ikke er tvunget til at have en konto

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle Jer som har benyttet Ewire indtil nu, har I noget overblik over hvor mange af Jeres transaktioner kom fra det rene Dankort?

Så vidt jeg kan se på Yourpay.dk´shjemmeside, tilbyder de "kun" muligheden VISA Dankort og så Mastercard mv., men ikke det rene Dankort.

Og nu er der så måske nogle af Jer som vil sige eller påstå, at det rene Dankort ikke er så vigtigt, men jeg er stadig i tvivl :-)

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:

Jeg synes bare ikke det er ret nemt at se at man ikke er tvunget til at have en konto

Helt enig Benjamin. Det er irriterende... Alternativet er, at du skal skrive det på din hjemmeside inden check ud fasen, at man  videreføres til PayPal hjemmeside og at man ikke behøver at have eller oprette en konto for at købe ens produkter.

Jeg har tidligere haft en anden webshop hvor jeg netop skrev det, og jeg havde aldrig problemer med at kunder ikke kunne finde ud af det... Jeg analyserede alle mine handler og ud af hver 100 salg tabte jeg 1-2 kunder som altså ikke endte med at afslutte salget i min webshop....

Side 8 ud af 49 (488 indlæg)