Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 9 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Brodersalsa:
Så vidt jeg ved kan du ikke sætte Paypal til default at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler.

Det passer så heller ikke. Her er hvad de selv skriver =

Accept credit cards wherever you do business.

Get everything you need to accept credit cards from your customers. Online sales, invoicing, in-person payments … this solution securely handles them all.

  • Your customers don't even need a PayPal account
  • Easy setup, no programming skills required
  • No setup or monthly charges 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Nu har vi  adskillige webshops i forskellige lande, også i Danmark, i mange år. Hvor Paypal altid har været en del af vores tilbud. Derfor er min udtalelse ikke baseret på et skift fra den ene dag til den anden.

2. Det er jo heldigt for dig. Enten har du kunder der er dus med Paypal, eller du har ikke så mange ordre dagligt, eller også er ditprodukt specielt og tiltrækker den gruppe, som kender Paypal.

3. Hvilken planet er du fra? Har du hørt om Nets / Teller?

4. Se punkt 3.

Jeg kan dog godt se din pointe hvis man har et produkt der henvender sig til en lille gruppe, og man ikke har så mange daglige ordre. Men har et produkt som vores, der henvender sig til det brede publikum, og har hundredevis af ordre om dagen, så kan man virkelig mærke forskellen på, om man har Paypal eller en løsning, hvor det ikke ser ud som man har brug for en konto for at betale.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael. Så vil jeg meget gerne have at du fortæller os andre hvordan man gør det. Det lyder ikke til at du selv bruger systemet

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Brodersalsa:
Så vidt jeg ved kan du ikke sætte Paypal til default at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler.

Det passer så heller ikke. Her er hvad de selv skriver =

Accept credit cards wherever you do business.

Get everything you need to accept credit cards from your customers. Online sales, invoicing, in-person payments … this solution securely handles them all.

  • Your customers don't even need a PayPal account
  • Easy setup, no programming skills required
  • No setup or monthly charges 

Michael, prøv at læse én gang til hvad det er, at jeg skriver ;-)

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:

Hej Michael. Så vil jeg meget gerne have at du fortæller os andre hvordan man gør det. Det lyder ikke til at du selv bruger systemet

Tak Benjamin!

Tror Michael er lidt for hurtig på tasterne uden at vide hvad han taler om;-)

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi stoppede heldigvis med ewire for et par måneder siden. De kunne pludselig ikke modtage udenlandsk udstedte kort, og kunne/ville ikke svare på hvorfor! og de havde ikke informeret kunderne.

Ca. 20% af vores kunder kommer fra andre nordiske lande, så vi måtte droppe dem.

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Micahel hvorfor skal du være på tværs altid?

Paypal er en fantastisk løsning, det være sagt er din påstande absolut helt ved siden af.

Vi har været i dialog med Paypal, og beskeden er helt klart, de foretrækker kunder der opretter konto, og derfor  er det altid muligheden for at logge ind kunderne bliver mødt med. Man kan så derefter vælge at man ikke har en konto og betale som gæst, men du kan ikke nøjes med en betalingside, hvor kunden kun skal taste sine kortoplysninger.

Der ingen mulighed for at fjerne login mulighed til Paypal og kun have kortbetaling, som det første kunden bliver mødt med.

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyrus Razavi:

1. Nu har vi  adskillige webshops i forskellige lande, også i Danmark, i mange år. Hvor Paypal altid har været en del af vores tilbud. Derfor er min udtalelse ikke baseret på et skift fra den ene dag til den anden.

2. Det er jo heldigt for dig. Enten har du kunder der er dus med Paypal, eller du har ikke så mange ordre dagligt, eller også er ditprodukt specielt og tiltrækker den gruppe, som kender Paypal.

3. Hvilken planet er du fra? Har du hørt om Nets / Teller?

4. Se punkt 3.

Jeg kan dog godt se din pointe hvis man har et produkt der henvender sig til en lille gruppe, og man ikke har så mange daglige ordre. Men har et produkt som vores, der henvender sig til det brede publikum, og har hundredevis af ordre om dagen, så kan man virkelig mærke forskellen på, om man har Paypal eller en løsning, hvor det ikke ser ud som man har brug for en konto for at betale.

Nu ved jeg ikke om dit svar var til mig, men hvis det er, så kan jeg besvare spørgsmål 3 med, at jeg er fra Jorden...

Jeg har i øvrigt solgt babyudstyr og legetøj i Danmark og Grønland, men det cms jeg benyttede var ikke fuldt færdigudviklet endnu så måtte nøjes med PayPal og der var absolut aldrig problemer med, at kunderne ikke kunne finde ud af det....

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Brodersalsa:
Michael, prøv at læse én gang til hvad det er, at jeg skriver

Man bliver ikke mødt med et KRAV om at man SKAL oprette en konto hos Paypal, heller ikke pr Default. Så måske du skal udtrykke dig lidt klarer næste gang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Brodersalsa:
Michael, prøv at læse én gang til hvad det er, at jeg skriver

Man bliver ikke mødt med et KRAV om at man SKAL oprette en konto hos Paypal, heller ikke pr Default. Så måske du skal udtrykke dig lidt klarer næste gang.

Okay du forstår tydeligvis ikke hvad jeg fortæller.... Jeg forklarer Benjamin at han ikke kan sætte den til default og så kommer du med en påstand om, at det ikke passer det jeg skriver. Men jo det passer skam....

Gå tilbage i tråden og begynd forfra og læs hvad jeg skriver, så er jeg sikker på, at tiøren falder på plads:-)

Side 9 ud af 49 (488 indlæg)