Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af tekst på hjemmesiden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Har siddet og klikket lidt rundt på siden, og din tekst er som godt formuleret, og skrevet "pænt" om man vil... 
Men, det tog mig ret lang tid at finde ud af at "InstantReply er et konsulentbureau stiftet af Martin Kragh." ... altså at det "bare" var konsulentydelser... Jeg troede først du havde noget med salg og programmering af IT-løsninger for denne kundekontakt, som hele tiden blev nævnt.

Tror det ville være rart med nogle HELT konkrete sætninger/spalter hvor det kommer til udtryk, præcis hvad du kan tilbyde. For at Web 2.0 og købmand hånd i hånd lyder fedt, men hvad betyder det for den enkelte person?

Nogle spørgsmål jeg stillede mig selv var...
Hvad får jeg ud af det?
Hvor får jeg sparet, og hvor skal jeg lægge de penge for at spare i sidste ende?
Hvilke værktøjer får jeg ud af det, er det ren personlig udvikling, får jeg nye IT løsninger? I så fald hvor store og hvem er partnerne og hvad tager de for det?

- - - Altså det er lidt som at sidde med en digtsamling fra dansk, når man har brug for formelsamlingen fra fysik - hvis du kan følge mig :)

Håber det kan bruges og fortsat god dag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Tusind tak for dine kommentarer - de er rigtig gode.

Det svære ved at være konsulent indenfor online kommunikation er, at det for mange kan være et svært begreb at håndtere.

Nogle webbureauer skriver, at de laver hjemmesider, som kommunikerer til kunden, hvor jeg skal bruge energi på at definere kommunikationen, som information der udveksles mellem virksomheden og kunden ved eksempelvis foraer som denne, e-mail korrespondance, telefoni og live chat. Jeg opfatter eksempelvis ikke mine tekster på hjemmesiden som kommunikation, men videreformidling af information.

Som jeg forstår dig, så skal jeg mere anvende sætninger såsom :

  • Bliv bedre til at kommunikere effektivt via Internettet
  • Styrk den online kundekontakt gennem en effektiv kanalstrategi. 
  • Forøg salg gennem personlig service på Internettet.
  • Reducér responstiden på e-mails gennem workflow-analyse og optimering.
  • Få fuldt udbytte af live chat kommunikation med kunderne.
  • Vi identificérer de rette kommunikationsteknologier, som passer til jeres behov.

     

Hmmm tak for inspirationen - jeg må til tasterne igen, så snart jeg har hørt mere fra "aminollegaerne".

Men tak for din tid. Det kunne virkelig bruges

 

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er altid velkommen :)

Ja, det lyder som noget konkret man kan gribe i... For du har ret, det er svært at formidle konsulent ydelser på samme måde, når der er tale om til tider flygtige elementer.

Men ja, eksemplerne giver nogle flere inputs om hvor DU vil gå ind og påvirke ens virksomhed og vejlede.

Så helt sikkert - god vind :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Først så skylder jeg dig at sige at jeg ikke har brugt mere end 1 minut på din side.

Som Emil skriver - så savner jeg straks at få at vide hvad det er du tilbyder, og WIIFM (What's In It For Me).
Egentligt troede jeg at du solgte en eller anden ny kommunikationsløsning *lol*

Et hurtigt skud fra hoften kunne være en indledning ala:

OPTIMER JERES INDTJENING - Vælg de rette kommunikationsformer.

Der har aldrig været så mange muligheder for at kommunikere online som idag. Fx

- Hjemmeside
- Emails
- Chat support
- Interaktive kundehenvendelser
- Ip telefonI
- Fora

Få overblik og forståelse for hvilke muligheder der er indenfor online kommunikation, og lær hvad der virker - og endnu vigtigere - hvad der IKKE VIRKER.

I samarbejde analyserer vi jeres kommunikationsbehov og identificerer de kommunikationsformer der passer bedst til jeres behov - og målgruppe.

bla bla bla

OK - det er ikke særlig godt formuleret, men lige nu er mit hoved fuld af jul, julepynt, julegaver, julefrokost, jul jul jul.......

Hilsen Morten

 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Ud fra det hvad du skriver, så må du meget gerne bruge mere end 1 minutWink

Fantastisk, at man skal have andre til beskrive, hvad man laver hæ hæ.

Men det er faktisk meget godt ramt.

Jeg håber det går dig godt, og jeg vil lige have fulgt op på vores sidste telefonsamtale om ikke andet så for at du kan give mig inspiration ;o)

Med venlig hilsen

Martin 

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)