Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb / Byd på iphone6.dk - Affiliate site med omsætning og fin trafik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg vil gerne sælge mit affiliate projket: Iphone6.dk.

Har du et godt øje for forretning og er du skarp på affiliate, samt har du lysten til at drive et allerede godt rangeret affiliate site helt til tops? 
Kan du svare ja til ovennævnte punkter, så har du her en fed mulighed for, at drive vores site iphone6.dk videre.

Det seneste 1,5 års tid har jeg haft det som et lille ”hobbyprojekt” sammen med en partner, at opbygge iphone6.dk.

Men da vi ikke har tiden til at drive sitet videre, er vi nu blevet enige om at det ville være synd ikke at få mere ud af projektets store potentiale, hvorfor vi derfor valgt at sætte projektet til salg.

Fakta fra det seneste år:

  • Gns. Antal månedlige sessioner ("besøg") = 5000.

  • Gns. Månedlige omsætning = ca. 3.500,00 kr.

  • Gns. Månedlige udgifter = 13 kr.

  • Gns. Indtjening pr. måned = ca. 3.500,00 kr.

Sidens opbygning: 

Siden er bygget op i WordPress, hvorfor den er let at tilgå for alle med lidt flair for denne brugervenlige platform.

Som tema har vi brugt det betalte tema: ”SmartMag - Responsive & Retina WordPress Magazine”, som er et responsivt tema, med et (i vores optik) super lækkert design.

Da jeg selv er SEO-mand og har arbejdet i branchen online marketing (Primært SEO & SEM) i de seneste 4 år, vil jeg set med SEO-brillerne på, mene at sitet er bygget rigtig fornuftigt op.

Alle artikler er skrevet efter Googles algoritmer og med dertilhørende fornuftigt indhold.

Det får du med i købet af iphone6.dk

  • Et godt affiliate site med omsætning, minimale omkostninger og alle affiliate aftaler i hus.

  • Flotte rangeringer på Google - På stærkt konkurrencepræget Keywords.

  • Et stærkt domænenavn: iphone6.dk, som har kørt siden 2012.

  • Et affiliate site hvor onpage SEO optimeringen spiller max.

  • Et site hvor alt forarbejdet både ift. design, indhold & SEO er udarbejdet.

  • Facebook side med 175 tilhængere.

  • Google+ / Google My Business platform (Med mange indlæg, som har styrket SEO)

  • Evt. Sparring & rådgivning af mig til den videre drift af sitet.

Hvad kræver det af køberen til iphone6.dk?

Det kommer naturligvis an på ambitionsniveauet til projektet, hvor meget tid der skal ligges i sitet. Vil man blot have en ekstra lille fast indtjening på 3000 – 5000 kr. om måneden, kan dette gøres forholdsvis let. Det kræver i så fald blot at holde siden opdateret samt at lave et par gode artikler (med intern linkværdi rundt til sitet) et par gange om måneden.

Har man større ambitioner om sitet er der mange muligheder for at opnå en rigtig fin indtjenningsskilde.

Derudover er de eneste nuværende omkostninger der er forbundet med sitet, et webhotel og et domænenavn én gang om året på kr. 150.

- Ved salg af sitet, bistår jeg gerne køber med rådgivning og sparring til det videre forløb i forhold til strategi, SEO og generelle spørgsmål.

Dokumentation på indtægt, trafikvolume, rangering på Google mv. fremsendes til interesserede købere.

Ved spørgsmål og bud kontakt mig da på:

Mail: iphone6.dk@gmail.com 

Telefon: 50 51 57 17

Jeg har +5 års professionel erfaring med Digital Marketing, og er en Wizard inden for områderne; SEO, SEM, Youtube advertising. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)