Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skattereform anno 2016 - hvad skal den indeholde for at skabe vækst?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvad lavede du i dansk timerne, den gang du gik i skole, Mikael Kristensen? Det kan være, du skulle have fulgt med i timerne, så havde vi andre haft det nemmere, at forstå dit budskab.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michael J.H. Davies:
Hvad lavede du i dansk timerne, den gang du gik i skole, Mikael Kristensen? Det kan være, du skulle have fulgt med i timerne, så havde vi andre haft det nemmere, at forstå dit budskab.

'dansk timerne' og 'den gang' - staves i konteksten korrekt 'dansktimerne' samt 'dengang'.

Klaphatte bedes feje foran egen dør, før de fejer andres! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Verdensbanken har for meget længe siden(ca. 40 år) indset, at 'trickle down virkning' er en myte. Det, der i praksis sker, er at dem med penge finder måder at blive rigere, mens dem uden bliver fattigere. Der er snarere tale om en 'opsugnings' virkning, altså det stik modsat af 'trickle down'. Det er nok den vigtigste grund til, at de 85 rigeste mennesker i verden i dag ejer lige så meget som den fattigste 50 % af verdens befolkningen!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael J.H. Davies:
Verdensbanken har for meget længe siden(ca. 40 år) indset, at 'trickle down virkning' er en myte. Det, der i praksis sker, er at dem med penge finder måder at blive rigere, mens dem uden bliver fattigere.
som jo nok er korrekt - Det besværlige er så at finde ud af, om det skader eller gavner de svageste rent faktisk. Om ulighed i praksis er godt for de svageste, fordi de rigeste hiver de svageste med langt hen af vejen, og - de svageste i 2016 er jo generelt langt langt stærkere end de var i 1916

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael J.H. Davies:

Hvad lavede du i dansk timerne, den gang du gik i skole, Mikael Kristensen? Det kan være, du skulle have fulgt med i timerne, så havde vi andre haft det nemmere, at forstå dit budskab.

hvis er mig mener ????????????????????????? Du kan ikke engang skrive mit navn korrekt , jeg heder Christiansen med C ikke k , så kritik er meget sjov , man må sige du har humor  så jeg er tvivl om du mener at du ikke kan forstå det hele , det betyder hellere ikke noget for mig , men sikkert en del kan du forstå , så er jeg også kommet langt 

hvorfor skriver du til mig når du selv laver stavefejl dansk timerne er et sammensat ord  dansktimerne 

Jeg er ordblind i så kan ikke vær perfekt dansk , jeg var i min barndom på et epilepsi hospital så blev taget ud og ind ad i skolen , jeg har fået diagnosen autisme ,

der burde i verden være mere plads til dem ikke er perfekte så der er færre som mig der ender på førtidspension , men du svare godt på hvorfor der er problemer med sådanne nogle som mig ikke skal ende på en førtidspension , der er ikke forståelsen i samfundet til folk som mig , der sættes bare højere  krav i samfundet.

ny er jo samfundet er jo flere krav både engelske dansk matematik  02 er kravet selv til en social sundheds hed uddannelsen  og stresset er sat op mange steder ud på arbejdsmarked 

nu er der jo ekstra mange i samfundet i ressource forløb og på su og fleksjob men problemet er jo der ikke laves om på samfundet så der er mere plads til de der ikke er perfekte mennesker efter samfundet måde det er bygget på

Tilføjelse

Mr a det er korrekt , hovedgrunden mit problem er jeg ikke kan få den uddannelsen få det 02 eller et kørekort , jo var nemmere da jeg blev født job , postbud aviser med mere , men nu sættes der krav kørekort dansk skal være og en fordel god til at læse 

jo der var jobs andre måder arbejdes marked hvis måtte arbejde efter som rumæner der er rigtige mange på gartnerier det kræver normalt kørekort , ja der var jobs hvis lønnen var lavere men der er overenskomst i danmark og det giver et mindre selvværd at være på løntilskud job 

min ide er nok mest sæt ekstra arbejdsmarked fradrag til dem som har en indkomst under kontanthjælpen og lav jobs som kræver mindre i samfundet men så også mindre i løn 

Det giver meget dårligt selvværd at være på overførelses indkomster 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror faktisk det Michael siger her til sidst om adgang til arbejdsmarkedet er rigtig vigtig for vækst. Man har indrettet samfundet på en måde hvor 3,2 mio mennesker knokler for at give alle 5,6mio mennesker et værdigt liv. Men de mennesker der lever på overførsel har sjældent et rigt liv, langt de fleste ville gerne forbedre deres økonomi hvis de kan. Men staten laver regler der begrænser disse menneskers evne til at forbedre deres liv!!!

Lad os prøve at sige at de fleste langtidsledige bistandsklienter har andet at slås med end ledighed. Disse mennesker vil aldrig kunne klare et fuldtidsjob og at være mindstelønnen værd i arbejdskraft kan også være svært.

Hvorfor har staten så ansat 1000+ sagsbehandlere til 500.000 hver, der skal prøve at presse disse samfundets svageste til at påtage sig noget arbejde de ikke kan klare alligevel?

Hvis staten i stedet viste sig lidt large og indrettede sig efter forholdene, så kunne man faktisk vælge at udbetale hvad der svarer til den normale offentlige hjælp til udvalgte grupper (herunder pensionister) og så tillade at de indenfor nogle fastsatte rammer påtager sig arbejde "sort". Det er IKKE et problem hvis en grillbar ansætter en pensionist til 50 "sort" hvis grillbar ejeren derved kan sikre overskud til sig selv/rigtige ansatte der betaler det mere i skat.

Der er masser af småjobs der ikke bliver udført eller udføres ulovligt af f.eks. rumænere. Østeuropæere kommer hertil fordi der er jobs til dem, jobs som vi med lovgivning fratager danskere retten til at udføre. De 100000 østeuropæere der i dag arbejder her og får 800kr. per dag i fradrag (for dobbelt husførelse og transport til østeuropa), de betaler måske 50-100 kr. i skat hver gang de sender 1000 kr. hjem til Rumænien. Hver gang folk på overførsel kan udføre en østeuropæers arbejde vil de give landet 1000 kr. mere i omløb der måske omsættes 6 gange per år.

Hver gang vi sender 1000 kr. til østeuropa, eller andre lande vil danmark miste en omsætning der svarer til det antal gange pengene var i omløb. Så hvis een østeuropæer sender 100000 hjem per år så vil Danmark hurtigt miste 600000 kr. i omsætning hver år fremover. Danmark kan miste 120000 kr. per år bare i moms per 100000kr udlændinge sender hjem, hertil kommer skattetabet!

Hvis alle danskere måtte udføre "sort" arbejde til 50 kr/time så ville mange gøre det for at få et bedre liv, østeuropæerne ville ikke få fradrag der giver dem de første 100 kr. skattefrit, og østeuropæerne ville blive tvunget til at arbejde på vilkår så de måske kun kan sende en brøkdel hjem i forhold til i dag. Det samme vil gælde folk fra andre egne.

OG husk så at fjern forsikringsselskabers ret til at kalde uarbejdsdygtige for raske når de kan udføre 2 timers frivilligt arbejde...disse mennesker kommer aldrig i arbejde med de regler!!

Hvis alle de penge ikke danske borgere sender hjem de blev i Danmark, så ville danmarks BNP nemt stige med 1% mere per år end den gør i dag, dvs. hver gang vi kan lokke en udenfor arbejdsmarkedet til at arbejde sort, så tjener Danmark FLERE penge på det sorte arbejde end de tjener ved at en polak laver skattepligtigt arbejde og sender overskud hjem!

Tal er taknemmelige, det vigtige er ikke at fratage østeuropæere noget men at give folk i Danmark ret til at yde det de kan...det MÅ de ikke i dag.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael J.H. Davies:

Hvad lavede du i dansk timerne, den gang du gik i skole, Mikael Kristensen? Det kan være, du skulle have fulgt med i timerne, så havde vi andre haft det nemmere, at forstå dit budskab.

Citat fra din egen profil;

"Jeg er selvstændig konsulent, der arbejder både med udlicitering af større internationale opgaver (for én af de danske ministerier), og med IKT (informations- og kommunikations rådgivning), som jeg tilbyder til små og mellemstore private og halvoffentlige virksomheder i Danmark.

Jeg er også oversætter / korrekturlæser, og kan tilbyde oversættelse af tekniske, og andre dokumenter fra dansk (og fransk) til engelsk, og fra engelsk (og fransk) til dansk.

Jeg har 2 hjemmesider (/firmaer), hvor du kan se mere om mine virkefelter:

- Konsulentarbejde: www.mjd-consult.com og

- Oversættelse:       www.mjd-translate.dk." 

Vil du købe en kost?

Så kan du feje for egen dør.

En uforbeholden undskyldning til Michael er vist på sin plads.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

1916? 40 år siden var 1976. VB fandtes ikke i 1916.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person



Behandle alle som de var din næste kunde

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:

Michael J.H. Davies:

Hvad lavede du i dansk timerne, den gang du gik i skole, Mikael Kristensen? Det kan være, du skulle have fulgt med i timerne, så havde vi andre haft det nemmere, at forstå dit budskab.

Citat fra din egen profil;

"Jeg er selvstændig konsulent, der arbejder både med udlicitering af større internationale opgaver (for én af de danske ministerier), og med IKT (informations- og kommunikations rådgivning), som jeg tilbyder til små og mellemstore private og halvoffentlige virksomheder i Danmark.

Jeg er også oversætter / korrekturlæser, og kan tilbyde oversættelse af tekniske, og andre dokumenter fra dansk (og fransk) til engelsk, og fra engelsk (og fransk) til dansk.

Jeg har 2 hjemmesider (/firmaer), hvor du kan se mere om mine virkefelter:

- Konsulentarbejde: www.mjd-consult.com og

- Oversættelse:       www.mjd-translate.dk." 

Vil du købe en kost?

Så kan du feje for egen dør.

En uforbeholden undskyldning til Michael er vist på sin plads.

Det kunne være en god ide...

En skam at han ikke havde tænkt på sit image, inden han skrev hans indlæg

Nu ved jeg ikke så meget om seo, det erkender jeg :-)
Men kunne det ikke tænkes at hans indlæg ville komme frem ved frem på google

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)