Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter ifbm opstart af virksomhed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Luksus-liv Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

er der nogen der meget firkantet kan stille op hvad man skal forvente af udgifter ifbm opstart af ivs selvskab.

jeg tænker ikke udgifter til leverandører mm 

ganske enkelt hvad skal jeg kunne betale for at starte en virksomhed

jeg er ret ny iforhold til det her selvstændige liv og vil ikke ende med at lave fejl der kan koste mig mit selvskab. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Luksus-liv Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

skal det forståes på den måde at når jeg kun har ideen og ønsker at afprøve men ikke umiddelbart har en garanti for omsætning/drift så ville jeg være bedre stillet ved at oprette enkeltmandsvirksomhed frem for ivs ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tore Lorenzen:

skal det forståes på den måde at når jeg kun har ideen og ønsker at afprøve men ikke umiddelbart har en garanti for omsætning/drift så ville jeg være bedre stillet ved at oprette enkeltmandsvirksomhed frem for ivs ? 

det kan man ikke svare ja eller nej til. Personlig enkeltmands er billigst og langt lettest at tilgå, men giver personlig hæftelse (kræver jo at man så har risiko for at tabe større penge før det betyder noget alvorligt) og det er vanskeligere at få en ny ejer ind. Personlig virksomhed er gratis at stifte og let at lukke - selskaber mere komplicerede
Du må læse skemaet og afgøre med dig selv.

Du kan jo også starte med at se om du kan finde en investor - og lade denne være med til at råde om det skal være det ene eller andet. Er ideen god nok så kan du jo have den i hovedet og vente med at stifte til du har lidt mere struktur. Det er næppe sådan, at investor siger NEJ personlig virksomhed er krav eller NEJ selskab er krav først - investor vil tænde på tanken (og det er i sig selv MEGET vanskeligt) men vil så være åben for hvad du derefter stifter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)