Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man trække fra?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg og to kammerater har et tøj firma, hvor vi får produceret vores tøj i Kina.
Vi sad forleden og snakkede om noget, som vi slet ikke havde tænkt over, nemlig hvad man/vi egentlig kan trække fra?

Vi har kontor/lager i Aalborg, vi køber en del små ting ind, da vores designer bruger en del forskellige ting til at lave test designs, som bliver sendt til vores leverandør i Kina, og vi betaler en del i fragt, fra dk til kina og fra kina til dk - kan noget trækkes fra her?

Hjemmeside, foto sessioner, og sådanne ting, kan man trække noget fra her?

Jeg er klar over det er et løst spørgsmål, som garanteret er meget individuelt. Men er der nogen der har et bud på, hvad man ihvertfald KAN trække fra og ikke kan?

Håber der sidder nogle, som har nogle inputs :-)

Rigtig god dag!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle 100% dokumenterbare omkostninger som I tager alene for at skabe indtægt er der fradrag for. De to faste hovedregler er:

Udgiften skal medgå til at erhverve, sikre og vedligeholde indkomsten, herunder ordinære afskrivninger (statsskattelovens § 6).

Virksomheden skal være drevet erhvervsmæssigt forsvarligt og med indtjening for øje. Formålet skal altid være, at få indtjening og overskud.

Det er derfor blot at dokumentere udgiften godt (også så skat ikke kan tro I bare har taget og brugt ting privat) og så er der generelt fradrag for udgifter I betaler 
Der er ikke fradrag for jeres egen personlige indsats - men for dokumenterbare udgifter I betaler

I kan læse meget mere om fradrag - også over 70 helt konkrete meget brugte fradrag for virksomheder et for et i #FRADRAG 2018 http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/fradrag.html 

VH John Hannover

Udgiften skal medgå til at hverve, sikre og vedligeholde indkomsten, herunder ordinære afskrivninger (statsskattelovens § 6).

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)