Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poker og MLM

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/21/2006 12:22:28 PM Forfatter: Eric Mortensen

Ja, det er nemlig den der med ''døgnflue-virksomhederne'' jeg hentyder til.

Hvor mange network marketing virksomheder har vi ikke set brække nakken på

indenfor de seneste år......Først WGI, Så 5%, PIPS, PLEXPAY, EuroSmart og

GIICORP og GiiEntertainment hænger med røven i vandskorpen efter små 4 år

 

Nu er jeg generelt enig med dig - jeg bliver bare nødt til at rette en detalje, WGI ændrede navn da det for et par år siden blev solgt til en schweitzisk finansmand -og trives i bedste velgående på www.aspiritus.com

 

/Michael


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
> Den holder vidst ikke helt, hvis den kommer op i en EU domstol....

Danske statsborgere er ansvarlig overfor de danske domstole og de kan godt dømme dig i disse sager. Så om en EU dmstol på et eller andet tidspunkt vil forsøge at tvinge Danmark til at ændre vores regler er ret ligegyldigt nu og her, hvis det er dig der får bøden i dag.

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu lige i forhold til WGI / Aspiritus...

 

Den holder så ikke helt. Jeg er selv en af dem der har prøvet WGI, set og følt hvor useriøst det rent faktisk er, selv om konceptet bygger på et godt ide grundlag.

 

However.. Skal et selskabhave succes, så SKAL pengestrømmen flyde uden problemer og det gør det bestemt IKKE i WGI/Aspritus. Jo.. Indbetalinger. Den er skarp (rimeligvis da) Men.. Udbetalinger.. uha uha...

Jeg har aldrig nogen sinde oplevet et sted, hvor der har været flere problemer.

 

Samtidig

Det var  sidste år, i maj at selskabet blev "solgt" til den schweiziske forretningsmand. og jeg mener "solgt"..  Jeg ved, af bagveje fra toppen i wgi, at der var tale om en "handel"..  Det handlede om at få vendt minus til plus. Altså stille en masse medlemmer med tab, i det de ikke fik deres penge.

Sidste skud på stammen var i slutningen af året(2005). Alle der ønskede at beholde deres "Real Aktier" man fik i forbindenlse med "Handlen" og overgangen fra WGI til Aspiritus, SKULLE købe et bestemt antal aktier til deres aktiespil, for at opnå de "Real Aktier" de havde, ikke blev devalueret. tja.. mine blev skrevet ned i 0.001 eller hvordan det var. Husker ikke det specifikke beløb, da jeg ikke på daværende, eller nuværende tidspunkt har mere interesse i selskabet. 

 

Alligevel hører jeg tit noget omkring det. Og det er fra folk som stadig er aktive i det, uforstående for mig, da historierne er grumme, som jeg ser det.

 

Bedste velgående... Er det, når man påtvinger medlemmer den slags ting. Brug flere penge... altså et Køb ultimatum... hvis du vil beholde det du har ?

 

Bedste velgående.. Er det, når et selskab pludselig, og uden varsel sætter pengepræmie gevinster ned?

 

Beste velgående.. Er det, når en gevinst på et populærd spil, pludselig "forsvinder" ud i det blå luft, med påstanden om, at det blev vundet, uden bevisførelse herfor? Hvor mange af de pågældende spillere der sad i håbet om at vinde den pæne præmie faktisk ikke SÅ at gevinsten blev vundet, til trods for de var online.....

 

hmm.. WGI / Aspiritus..  Det kan kun anbefales, som jeg ser det, hvis man har alt for mange penge, og egentlig kun ønsker at bruge dem, uden at få noget igen.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/26/2006 11:02:53 AM Forfatter: Mikkel deMib
> Den holder vidst ikke helt, hvis den kommer op i en EU domstol....

Danske statsborgere er ansvarlig overfor de danske domstole og de kan godt dømme dig i disse sager. Så om en EU dmstol på et eller andet tidspunkt vil forsøge at tvinge Danmark til at ændre vores regler er ret ligegyldigt nu og her, hvis det er dig der får bøden i dag.


 

Se det troede de svenske myndigheder jo også, lige indtil hvervning via MLM kom op og blev anket med udgangspunkt i EU ret - så måtte de jo erkende at man ikke kan forbyde at anbefale et spilleprodukt via mund til mund metoden - uanset om den der anbefaler så ellers modtager provision. Samme knæk led de svenske myndigheder i en apelsag fra en kvinde der havde vundet en farlig masse penge i et finsk lotteri, som de svenske myndigheder ville have del af - det slap hun for under henvisning til EU reglerne.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/26/2006 2:01:01 PM Forfatter: TeamStriwer.biz
Nu lige i forhold til WGI / Aspiritus...


Den holder så ikke helt. Jeg er selv en af dem der har prøvet WGI, set og følt hvor useriøst det rent faktisk er, selv om konceptet bygger på et godt ide grundlag.


However.. Skal et selskabhave succes, så SKAL pengestrømmen flyde uden problemer og det gør det bestemt IKKE i WGI/Aspritus.

 

Nu vil jeg ikke forsvare WGI/Aspiritus - der er vel en grund til at jeg ikke er med i det længere. Men som du selv sagde det bygger på en kanon fed ide og konceptet er grundlæggende genialt. Men pengestrømmen flød langt fra optimalt. Jeg var ikke selv en af dem der blev ramt - har selv fået hver en Euro jeg har haft tilgode, men jeg er godt klar over at der findes adskillige beretninger om det modsatte (også selvom jeg ved at mange af dem jeg har hørt om kunne have været undgået af medlemmerne selv men det er en helt anden historie).

 

Hvad Aspiritus er og står for idag og hvor problemløst det fungerer samt hvordan pengestrømmen er idag - se det ved jeg ikke noget om - det er nok lidt over et år siden at jeg beskæftigede mig med Aspiritus. Men når jeg skriver at det lever i bedste velgående så er det helt enkelt en konstatering af at sitet stadigt er oppe - og at der tydeligvist stadigt er aktive medlemmer nok til at holde liv i det. Mit indlæg var simpelthen en rettelse da en anden bruger konstaterede at det var kollapset - det er det jo så ikke....mere ligger der såmænd ikke i de ord.

 

/Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har vist ikke helt styr på hvordan retssystemet virker :)
Det er DIG der bliver anklaget, DIG der skal sidde varetægtsfængslet (det kræver kun BEGRUNDET mistanke at spærre folk inde 28 dage ad gangen - nogle gange i flere år!), DIG der skal betale advokat, DIG der skal betale bøderne du får, og DIG der skal betale retsomkostninger hvis du taber - så kan du nogle gange anke, sende sagen til menneskerettiughedsdomstolen eller hvad du nu synes du har lyst til - eller RÅD til, for hvert eneste af disse skridt koster endnu flere penge som DU skal betale. Det hjælper ikke en hujende fis at komme rendende med et eller andet EU papir og så forvente at anlklagemyndigheden bare bakker ud og siger: Nårh, ja - du har jo ret. Sådan fungerer det ikke :)

 

Hvis du gerne vil ofte de næste år af din liv, og alle dine spareskillinger, på at kæmpe mod den danske stat, vil jeg ønske dig alt muligt held, men for de fleste almindelige mennesker er dette ikke en særlig brugbar strategi.Der er sikkert mange love og fortolkninger af love, som man kunne få ændret - hvis man gad, men det er som regel bare ikke noget der kan betale sig økonomisk. Men nu er jeg jo også bare sådan en kedelig iværksætter/forretningsmand der gerne vil drive profitable lovlige virksomheder, frem for "retspolitik" :)

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/26/2006 4:11:26 PM Forfatter: Mikkel deMib
Du har vist ikke helt styr på hvordan retssystemet virker :)


 

Lille ven....prøv lige at læse hvad jeg skriver, fremfor hvad du TROR jeg skriver. Alt det du her remser op, procdure, skridt for skridt...alt det ved jeg godt....jeg konstaterede blot at forbudet imod at markedsføre online spil er ulovligt og ikke ville holde i en EU ret. Efterfølgende kom jeg til at sige at svenskerne to gange har tabt den kamp -i forhold til at gøre det med MLM. Vidunderligt at der er nogen der har villet tage den kamp op, og man kunne jo ønske sig at det samme var sket for længst i Danmark således at danske myndigheder ikke kan skræmme almindelige mennesker til at holde sig fra ting som de er i deres gode ret til at gøre.

 

Dibsi......jeg konstaterede et faktum intet andet....og skal vi så lige prøve at anlægge en pæn tone i forhold til debatten og iøvrigt prøve at læse inden at vi farer i blækhuset ? :)

 

/Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du mener det er pæn tone at kalde mig øgenavne, så tager du satme fejl FISTER. Og dermed stopper DEN samtale, fnadderabe!
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er helt okay.  Og jeg fangede også sammenhængen i hvad du skrev.

 

Jeg skrev bare lidt mere til. Se det som en - lille advarsel..  Her er jo flere der læser med

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Læste med stor interesse tråden, da jeg selv er aktiv indenfor MLM poker.  Syntes dog at der er mange negative indlæg, og det er da kedeligt at høre at ikke flere har gode erfaringer inden for dette område. Kender ikke så godt 888.bix og dreampoker ud over at jeg da har besøgt hjemmesiderne. Men kan kun sige at jeg selv har haft succes med allinpoker.com. Det er gratis at oprette en pokerkonto, og så snart du har en sådan er du også forhandler. Der gives en rigtig god bonus helt ned til 7.led i systemet, og det hele fungerer super godt software mæssigt. Derudover deler allinpoker spillere med hele prima netværket, så der er altid super action ved bordene.

 

I mit team laver vi så en masse special freerolls, radiotransmiterede turneringer ovs. for vores downlines således at de virkeligt får et produkt at sælge. Så hvis du er til Poker og MLM så er allinpoker i mine øjne ikke at komme uden om.

 

Hvis der er nogen som er interesserede er i meget velkomne til at sende mig en mail. Vil meget gerne fortælle mere om konceptet, og selvfølgelig også tegne dig op i min downline, og invitere dig til vores gratis pokerturneringer.

 


 

 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)