Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poker og MLM

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
At man gemmer gambling under MLM gør det ikke lovligt, men klart man skal jo få detg til at lyde lovligt så man kan tjene flere penge
Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hei Eric og Lasse ( 2 internett bekjente)

 

Jeg fant dette forum via et google søk og ble litt sjokkert (eller måske ikke, når man har lært personen at kjenne) over hva Eric klarer å få ut av sitt tastatur.

 

Eric, du skriver det der passer best for dagens og din personlige gevinst vinning. Men først skriver du en hel masse lort.

 

Du som kjenner så godt til GII og påstår at du har vært "advisor" for det ene etter det andre selskap. Hvorfor ikke starte med å være ærlig. På den måten og KUN på den måten kan du lykkes i denne bransjen.

 

Først så skriver du at jeg har forlatt selskapet,noe jeg IKKE har gjort = Bløff nummer 1.

 

At du var stor i GIICORP = Bløff nummer 2

 

At du ikke fikk lønn på 3 måneder = Bløff nummer 3

 

At de ledere der ble terminert ble urettferdig behandlet = Bløff nummer 4

 

Lisen kunne blitt veldig lang om jeg skulle gått grundig gjennom dine innlegg.

 

Jeg hadde stor respekt for deg da jeg den gang ble kjent med deg som din sponsor i GIICORP. Du sponset inn mange mennesker. Ja du sponset de fleste av dem inn 2 ganger til og med. En gang i hvert ben slik at du kunne tjene mer :) (against policies & procedures men det bryr ikke du deg om)

 

At du ikke fikk lønn på 3 måneder var ikke GII sin skyld. Du hadde et totalt dødt nettverk med NULL bevegelse i ditt ene ben (slik er det nu engang i et binær system).

 

Ja du hadde vel 7-8.000 mennesker i ditt nettverk. La oss se hva du gjorde som var så stort.

 

Du sponset inn 1 fra Singapore. Du gjorde null og ingenting utover å sende ut emailer. Jeg reiste personligtil Singapore og bygget nettverk sammen med dem. (6 ganger på 2 år reiste jeg dit). Resultat = 2500 sign ups fra Singapore. Fra Singapore sponset vi så inn partnee fra Malaysia og Brunei. Jeg reistee så dit 8 ganger på 2 år. Resultat = 4000 sign ups. Dette var alt i ditt sterke ben. Så over til ditt svake ben. Hva hadde du der, ca 500 mennesker. En fra Finland (sponset av MEG) bygget ca 250, en fra Norge (sponset av meg) bygget ca 150. Så hadde DU (eller skal vi si en fra Færøyene som du sponset i begge ben en i fra USA der med ca 100 i sin downline, deriblandt 8 sponset av meg.

 

Nei jeg glemmer ikke at du sponset inn en fra Australia(terminert for at promotere andre firma i intern downline emailer) som igjen sponset inn India og Pakistan(som du helt til for 2 uker siden trodde var en HUN, men som er en HAN). Men vi kan summere over og finne resultatene derifra.

 

Så HVOR stor var du egentlig.

 

Så skriver du i alle dine promo mails at du var 6 figure earner. Ja om man omregner til Japanske Yen så stemmer det nok. At du var topp når det gjaldt antall sponsrede er riktig. Men som i så mange andre nettverk så hadde vi "maintanance" i GII. Og av dine vel 100 personlige sponsede så var der vel 5 der holdt seg aktive utover det der følgte med i startpakken. Da blir man heller ikke rik på Matching Bonus vet du :)

 

At du en gang var stor i NWM tviler jeg ikke på og je har hørt mye fint om deg. Og jeg følte at vi to hadde et godt samarbeid og mange sene nattestimer på msn sammen. Men når du går ut slik som dette med direkte løgner så ser  jeg meg nødt til at reagere. JEg kommer ikke til å fortsette noen form for diskusjon i dette forumet omkring denne sak, da det ikke er min stil, men av og til så må man ta hanskene på og forsvare seg.

 

Med fortsatt håp om gjensidig repsekt i fremtiden så håper jeg du innrømmer dine løgner og viser at du er

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no
Skype: amoinvest

Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amo og Eric

Jeg synes det er syndt at se jer to toppes.

Men skal jeg holde med nogen, så er det faktisk dig Eric, jeg tror du Amo er blevet ført lidt bag lyset af Gii. Du ved, jeg ved især at pengene er suget ud af firmaet.

Og det var altså mig der fandt Eric til dig og fandt dig...........men lad det nu ligge, du gjorde mit arbejde - 1000 tak.

Du var en rigtig god netværker Rune/amo og der vil sikkert være plads til dig mange gode steder, jeg håber bare du skifter de Giiherrer ud ! Jeg håber da en dag at vi mødes igen og kan grine af alt det som skete og ikke med had. Jeg har set alt det skidt om Gii og synes det burde glemmes, lad os forenes.

Så til jeg begge to - glem fortiden og se fremad.

Peter

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hei Peter.

 

Ja det var hyggelig å se deg her inne også. Jeg er mer enn villig til å legge fortiden bak meg og se fremover. Og jeg er helt enig med deg at alt ikke gikk etter planen med GII.

 

Mitt svar til Eric var mer ment for å vise hans løgner og falske påstander rundt min person og hans arbeide, ikke for at forsvare GII. Jeg har ingen problem med at møte Eric og ta han i hånden, men da bør han først vise seg som en MANN og bekrefte sine løgner.

 

Som jeg sa i mitt ENE innlegg her tidligere, så er jeg ikke kommet til dette forum for å debattere, men for å forsvare min egen integritet mot falske påstnader. Jeg har spilt med åpne kort i GII og det vet også du, at jeg nå blir fremstilt på en helt annen måte av rn der åpenbart farer med løgner kan jeg desverre ikke bare la passere. Men som sagt, om Eric rekker ut hånden så tar jeg gjerne i mot.

 

Håper alt er vel i Danmark med både frue og barn.

 

mvh

Rune

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no
Skype: amoinvest

Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rune

Du har stadig den rette ånd ser jeg, det glæder mig - lad os håbe vi een dag mødes og får en af de der cognac - som vi altid fik sammen.

God vind med dig, familien og mlm

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)