Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense bogføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der ved hvordan Adsense indtjening skal bogføres i Summasummarum. Min første tanke er konto 1800 salg uden for eu.
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener pengene kommer fra Irland så det er nok salg indenfor EU.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Pengene udbetales fra USA
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak!!
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Får man ikke et bilag fra Google, hvor der står nogle oplysning på?

Alt om både i Danmark

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
ja, det lyder lidt mærkeligt at de bare sender nogle penge... man burde da få en eller anden form for dokumentation på udbetalingen, udover en fra banken!
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er min første udbetaling, så jeg ved det faktisk ikke. Mon ikke Mikkel kan komme med et svar.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I mener en årsopgørelse eller sådan noget, så nej. Udover den slip der følger med cheken eller kommenatren ved bankoverførsel får du ikke andet end det du selv kan trække ud af informationer fra systemet - men der har du jo sådan set også det hele.

Jeg vil i øvrigt anbefale at man anvender bankoverførsel frem for chek. Udover at det går hurtigere så er der nogle problemer med Amerikanske cheks:
  • Der er 6 års "fortrydelsesret", eller hvad man nu skal kalde det - men op til 6 år efter kan cheken blive kaldt tilbage hvis Amerikanske myndigheder finder at der er fejl i den, og så trækker banken i Danmark bare beløbet på din konto!
  • Med baggrund i ovenstående er der derfor mange banker som ikke er vilde med at skulle tage US cheks på over $20.000
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Med baggrund i ovenstående er der derfor mange banker som ikke er vilde med at skulle tage US cheks på over $20.000


Så var det jo godt jeg valgte bankoverførsel :) Jeg har godt nok et stykke vej til den grænse.

En anden fordel for nye brugere ved at vælge bankoverførsel, er at man ikke skal vente i op til 6 uger på en PIN kode fra google, som skal bekræfte ens eksistens. Istedet, bliver der sat et lille beløb ind på din konto, som du skal bekræfte størrelsen af på google''s sider.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)