Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville du investere 100.000kr ?

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 Rent hypotetisk.

Hvis du havde 100.000 surt tjente kroner stående på en konto, hvordan ville du så investere dem for at få det højst mulige afkast over en relativt kortsigtet periode på 2-3 år?

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa 

Ville nok finde en idé som jeg troede rigtig meget på, også smide dem i projektet. Big Smile 

Mvh.

Nikolaj  

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville bare sætte mig ned og tage den bedste af de ideer jeg havde liggende i bunken og kaste mig ud i det..!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Betale vores huslån i banken ud - det er til 9% og vi ville så have nogle hundrede mere om måneden til konsolidering af vores virksomheder :-)

Mette

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ferie..Gerne langt væk i lang tid.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikbomann:

Hejsa 

Ville nok finde en idé som jeg troede rigtig meget på, også smide dem i projektet. Big Smile 

Mvh.

Nikolaj  

 

What he said. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ferie giver nok ikke det store afkast....

 

Back on topic:

FOREX (FOReign EXchange market) fordi banker er gode til at forudse hvad der kommer til at ske på den front, tag nu fks Danske Bank sidste år var der ikke et valutapar de havde underskud på....2007 trading performance rapport fra Danske Bank her i PDF http://mediaserver.fxstreet.com/Reports/07d15f57-e884-445a-8b2a-1f802db8da95/c9cbe96b-ed9e-4cae-9f05-5215b9bc6d08.pdf
10% virker måske ikke af meget på et år men det som mange ikke ved er at det er mulugt at lave gearet handler dvs man handler for flere penge en der står på ens konto fks 50:1.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

De par gange om året, hvor der står 100.000 kr. på firmakontoen og hvor den kvartale moms lige er blevet betalt, bliver pengene som regel investeret i aktier med mellem-risiko. Her er mulighed for en hurtig fortjenste / tab (+/- 20%) over et par måneder. Samtidig skal disse aktier være mulige at komme af med igen i løbet af 3 dage, hvis der skulle komme nye kreditore til....

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

edgar:

10% virker måske ikke af meget på et år men det som mange ikke ved er at det er mulugt at lave gearet handler dvs man handler for flere penge en der står på ens konto fks 50:1.


Så er det bare surt, hvis man investerer 100.000 kr. til en gearing 50:1 i USD/kr. og den så falder med 5% :)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hold dig til en god ferie. Den vil komme 10 fold tilbage.. Big Smile

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)