Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zenzuu giver 80% til medlemmerne

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Der er en meget fri tone på Amino og det er en af grundende til at Amino er et sted som mange er glade for.
Mange andre fora kvæler meget initiativ med kedelige regler og hård justits, den slags gider jeg ikke selv deltage i og endnu mindre lede.

At der så en gang i mellem kommer lidt støj på linjen, det tror jeg de fleste kan leve med.

Hvis du kigger på indlæg på Amino, så vil du se at mere end 95% af alle indlæg er seriøse og fornuftige. Det syntes jeg er flot og det vidner om den høje kvalitet af besøgende som bruger Amino.

Men hvis man vil fokusere på enkelte personer som ikke altid opfører sig som man kunne ønske sig, så er Amino nok ikke stedet man skal bruge tid på.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

der var du hurtigere end mig......fint du melder klart ud.

respekt

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig rigtigt Kenneth..

 

som Anden ville sige : jeg er nederen

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep Martin

 

Det var også det jeg var så glad for i starten, voksne mennesker der kunne tale sammen... ahhh rart.. tænk at det stadig fandtes

 

Men ja lige nu fokuserer jeg kun på det negative .. kender du det ?

 

Jeg har brug for en god nats søvn. Kunne godt bruge en af de drømme jeg tidligere har haft, hvor jeg var i hot tub med Britney Spears og Christina Aguliara.. ahhh

Nå sov godt, og pas på vindstødene over there

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:

Jep Martin

 

Det var også det jeg var så glad for i starten, voksne mennesker der kunne tale sammen... ahhh rart.. tænk at det stadig fandtes

Men ja lige nu fokuserer jeg kun på det negative .. kender du det ?

Jeg har brug for en god nats søvn. Kunne godt bruge en af de drømme jeg tidligere har haft, hvor jeg var i hot tub med Britney Spears og Christina Aguliara.. ahhh

Nå sov godt, og pas på vindstødene over there

Ha ha ha, sov godt :-)

Dbh Martin

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)