Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zenzuu giver 80% til medlemmerne

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej movement,

Tak for "held og lykke" - der bliver sgu nok brug for det Smile

John Sommer synes jeg ellers virker ret flink og rar, men det kan da godt være jeg tager fejl...

Jeg vender tilbage med en update, når jeg har tjent de første 50.000 Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Flinke og rare er der mange der virker..

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi Hove

Citat:
I øvrigt vil jeg anbefale dig ikke at lave for meget med John Sommer, det står udelukkende for min regning. Men han virker meget ubehagelig og påtrængende på mig.
Citat slut:

Jeg syntes ikke det er klædeligt at nedgøre andre i et offentligt forum. Du bevæger dig på grænsen af hvad man kan sige .....men efter et besøg her...

http://jimmihove.mymusic.dk/

Kan man koble udtalelserne med et foto og se, at der er en fin harmoni - så jeg kan bedre forstår dine udtalelser - og vurdere personligheden bag.Music

Yep - nogle er så små at de må stå på andre for at blive hørt og set!

Hilsen ing.john sommer-HD-IØ

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for reklamen til min musik. Du kan ikke engang jorde nogen uden at træde i spinaten

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå men jeg sletter min profil herinde fra. Jeg havde håbet at det var et sted for folk der ville reele forretninger, og ikke for pirater og svindlere. Jeg havde håbet på at disse folk som spammer alle tråde med deres scams ville blive bannet, men der er åbenbart frit slag. Jeg er nok vokset ud af det der, men god fornøjelse til jer andre

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
movement:

Nå men jeg sletter min profil herinde fra. Jeg havde håbet at det var et sted for folk der ville reele forretninger, og ikke for pirater og svindlere. Jeg havde håbet på at disse folk som spammer alle tråde med deres scams ville blive bannet, men der er åbenbart frit slag. Jeg er nok vokset ud af det der, men god fornøjelse til jer andre

Amino er skam et reelt og seriøst sted, men det bliver ikke mere seriøst af at i kaster mudder efter hinanden.

MLM er meget kontroversielt, men nu er situationen den at det er tilladt herinde og derfor sletter vi som udgangspunkt ikke indlæg omhandlende MLM koncepter men sørger i stedet for at holde dem i MLM kategorien. Det bedste du derfor kan gøre er at gå i en bue uden om den kategori hvis du ikke ønsker at se tråde om det, eller alternativt komme med modspil i trådene for at undgå at andre falder for de koncepter du betragter som scams (på et sagligt niveau, mudderkastning gavner ikke nogen).
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Oppe i venstre hjørn på debat-forsiden, så er der et link med titlen "Personliggør". Trykker du på den, så kan fjerne kategorien "MLM".
Samme katergori er heller ikke med i søgeresultatet etc. så du kan slippe 100% for indlæggene.
Så i stedet for at melde dig ud, så kan du blot fjerne de emner der ikke interesserer dig.

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst er der tjek på noget herinde ?

 

John Sommer har spammet ALLE tråde stort set, siden jeg har været her. Når han bliver bedt venligt om at stoppe, bliver han personlig og sviner folk til .

Det da muligt MLM er skide populært herinde, men jeg HÅBEDE bare der var en vis standard over det trods alt. Altså at folk der spammer tråde med deres tilbud, og ofte FULDSTÆNDIG ude af relevans med trådens emne, får carte blanche til at råbe og skrige allle samtaler ihjel ? Hvor er manden i huset her ?

Det jo børnehave pædagogik..

 

Jeg er da sikker på at John har irreteret nok herinde til at de ikke gider bruge så meget tid på det. Som for eksempel i Pens. Iværksætters glimrende tråd. Så dukker der endelig noget spændende op, og så dukker John op : SE MIG ; HØR MIG.

Og så skal man svines til bagefter. Hvorefter han er så lost at beklager sig manglende etikkette på nettet .

Nå men hyld ham i ytringsfrihedens navn.

 

mvh

Jimmi

Der til stadighed er rystet over manglen på konsekvens hos admins på netforas. Kvantitet er åbenbart stadig at foretrække frem for kvalitet. Discount

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde ud af det der " Personliggør" . Der sker ikke noget når jeg klikker på linket.

 

Nå men jeg keder mig også, er lidt småsyg og irriteret, og bruger for meget tid på at surfe i min elendighed. Og det værste jeg ved udover dybt kriminelle, er påtrængende sælgere, så jeg er hysterisk udover hvad jeg burde.

Så jeg chiller lige ud igen.. men havde været mit forum, havde påtrængende sælgere der spammer andre folks tråde, fået støvlen.

 

Men det ikke mit forum, og jeg er i for ringe forfatning til at rumme John.. så vi snakkes ved en anden dag

 

venlige hilsner

Den hysteriske

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Movement

   Du, jeg og alle de andre ER amino. Uden os ville der ingen amino være.....derfor kan du heller ikke se dig fra at være en del af amino.

Så hvis du ønsker et bedre amino må du være forgangsmand og være et godt eksempel. Personligt syntes jeg at du i netop denne tråd er med til at skabe den dårlige stemning du selv senere beskylder "amino" for fremstille.

Hvis du er uenig med John og hans metoder.....så lad være med at kommentere på hans tråde. Hvis han spammer, så skal admins nok tage sig af det

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)