Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zenzuu giver 80% til medlemmerne

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg vil bare lige kort forsikre mig om, at der ikke er nogen af jer, der ikke har hørt om det nye HOTTE Zenzuu...

Det er 100% GRATIS at blive medlem, og der er ikke noget med at man lige skal betale for et eller andet!

Det eneste der kræves er, at man logger ind 30 gange pr. måned, og at man finder to nye medlemmer i løbet af en måned... Det kan alle vist klare :-)

For at se mere om dette unikke koncept kan du besøge denne hjemmeside: http://torco.dk/zenzuu/

Det er GRATIS - det er sjovt - og man tjener penge... Mange penge!!!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, hvor mange penge har du så tjent på dette pyramide halløj?

 

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det virker som et meget usikkert indtjeningspotentiale - selve tricket virker godt nok, men tror alligevel ikke jeg springer med på denne vogn... Men held og lykke til dem der gør Wink

 

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimsedut,

Jeg har ikke tjent det store endnu, da jeg først signede mig op i går...

Pyramidespil ved jeg sgu ikke om det er, men hvis der er penge i det er jeg også ret ligeglad Stick out tongue

Det er 100% gratis, så hvorfor ikke give det en chance???

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan Hansen,

Hvorfor ikke give det et forsøg, da det er 100% GRATIS???

Jeg forstår ikke, hvorfor du mener, at det er et usikkert grundlag?!! Gider du uddybe det?

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Allan,

Har du overhovedet læst på siderne her: www.torco.dk/zenzuu

Når du har læst det igennem, vil jeg gerne høre, hvorfor du mener grundlaget er usikkert!

Go´ læselyst Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi at hele konceptet er bygget på at man skal tjene penge på hinanden. Det vil aldrig nogensiden nå facebook til sokkeholderne....der kommer folk på grund af alle mulige andre grunde end GRATIS FREE og penge.

For mig at se er det kun en tom skal der står for at man kan tjene penge.....fint nok, men derfor kan man godt takke nej...selvom det er GRATIS!!!!!!!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow lyder fedt Torben, her sidder jeg og zapper foran fjersynet og gik netop og undrede mig over hvordan jeg kunne tjene mange penge uden at gøre noget, og så dukker det her lige op. Vildt nok. Hvis du sender dine bankoplysninger til mig, så er jeg bare mega meget på !!!

 

Yihaaaa !!!!!

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej movement,

Lyder fedt,at du er på...

Gå herind og følg linket i højre side: www.torco.dk/zenzuu

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

 

Jeg har læst det, jeg glæder mig SÅ meget til at fortælle mine venner, at vi kan tjene penge på hinanden. Det har altid været kvaliteter vi værdsatte ved hinanden. Det bliver KONGE !!!!!!!!!!!!!!!!

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)