Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prof hjemmeside til 5000kr

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle..

min makker og jeg har gennem længere tid kiggget på forskellige tilbud, på hjemmeside løsninger, men intet af det passer den profil vi ønsker.. Enten er det for billigt som gør at kvaliteten ikke er god.. ellers er det fordi at prisen overstiger vores buget.

Nu har jeg så besluttet at gøre et forsøg med jer herinde, vi ved godt at 5000kr ikke er vildt mange penge men det er nu altså bugettet 

Ønsker at hjemmesidenl indeholder lidt flash elementer(eller andet som giver lidt liv), men ikke for meget da den skal kunne søges i google, og vigtigt er det at den indholder et cms system, så jeg selv i fremtiden kan rette lidt i det.

Er der nogen som mener de kan tilbyde os en perfekt løsning er i meget velkommen til at skrive

meget mere info kan fås ved kontakt..

vi glæder os til et tilbud fra jer

mvh

dennis og jonas

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis i vil gå Joomla vejen, og der implementere flash, så ligger prisen på 2000kr x moms.

Se mere på www.granholm.dk

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffan: Når du vil sælge dine Joomla løsninger er du nødt til at forklare kunden lidt mere om hvad "Joomla" er ... det ved kunden som udgangspunkt ikke. Derudover ville jeg nok også oplyse de problemer du har haft med "hackere" og andet skidt på det sidste.

Dennis / Jonas : Vores standard hjemmeside løsning koster normalt 9,995,- + moms.  Men jeg er da villig til at høre hvad det drejer sig om og måske vi så kan finde ud af noget. Du kan ihvertfald kontakte mig på mail@mc-solutions.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Steffan: Når du vil sælge dine Joomla løsninger er du nødt til at forklare kunden lidt mere om hvad "Joomla" er ... det ved kunden som udgangspunkt ikke. Derudover ville jeg nok også oplyse de problemer du har haft med "hackere" og andet skidt på det sidste.

Dennis / Jonas : Vores standard hjemmeside løsning koster normalt 9,995,- + moms.  Men jeg er da villig til at høre hvad det drejer sig om og måske vi så kan finde ud af noget. Du kan ihvertfald kontakte mig på mail@mc-solutions.dk

Hej

Igen et opråb fra mikkel (kommer vel ikke bag på nogen)

Hvis du vil vide mere om "hackning", hvilket er kundens skyld, læs her : klik her

Mikkel - Få nu hældt dit gyldesnak et andet sted hen end amino !

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Hvis du vil vide mere om "hackning", hvilket er kundens skyld, læs her : klik her

Jeg arbejdede i IT Sikkerhedsbranchen før du vidste hvad en computer var ...

 

Granholm IT og PC support:

Mikkel - Få nu hældt dit gyldesnak et andet sted hen end amino !

Beklager, jeg har et problem med at du tager røven på vores brugere herinde. Så ligeså længe du bliver ved med at sælge kokasser i pæne indpakninger og kalder det for hjemmesider vil du fortsat høre fra mig.

Når du begynder at svare fornuftigt på kritik, begynder at leverer et seriøst produkt og holder op med at kaste om dig med useriøse priser, så skal jeg nok lade være med at kritisere dig offentligt. pt. tager du ikke kritiken til dig og derfor er den nødt til at blive fremført så dine kunder kan se dem istedet.

Fra Østerbro
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil i godt findeet andet sted for jeres mudderkast.. evt lave jeres eget indlæg hvor i invitere til det!!!

Håber at der er andre som vil tage vores indlæg mere serøst, end de to gentlemen:?

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel : Dit svar siger jo alt Ick!

Desuden, kan jeg ikke lade et sådan svineindlæg stå. Sørg for at stoppe gyldesprederen, og ikke den som får gylde på sig !!!

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

 

Du skal være velkommen til at smide en kravspecifikation på martin@vandebelt.dk, så laver jeg et godt tilbud til dig :)

 

Mvh,

Martin van de Belt

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Agathe:

Vil i godt findeet andet sted for jeres mudderkast.. evt lave jeres eget indlæg hvor i invitere til det!!!

Håber at der er andre som vil tage vores indlæg mere serøst, end de to gentlemen:?

Jeg er ked af at det skal skæmme jeres tråd, men som du kan se på det link Stefan selv henviste til, så ønsker du hellere lidt "mudderkastning" som du så flot kalder det. Frem for at ende i kløerne på grandholm :)

Derudover kaster jeg ikke mudder ... jeg informere. Det er yderst sjældendt jeg tager Grandholm op i det de fleste herinde ignorerer ham per automatik. Så en sjælden gang imellem når jeg har energien trækker jeg lige skelleterne i skabet op til overfladen :)

Sidst men ikke mindst er det her en debat, det betyder at du ikke  har nogen kontrol, whatsoever, over hvad det udvikler sig til. Derudover var mit første råd til Grandholm faktisk velment, men som du kunne se forstod han det ikke :)

Sidst men ikke mindst: Du finder ikke nogen der vil lave en professionel hjemmeside for 5000kr, men som du kan se har grandholm budt dig en almindelig hjemmeside basseret på CMS Systemet Joomla til en ganske rimelig pris. Tag imod det tilbud hvis ikke du har råd til bedre :)

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Mikkel : Dit svar siger jo alt Ick!

Endelig har du forstået det, sådan har vi andre haft det over dig i lang tid. Forskellen er at jeg er den eneste der tør kæfte op om det.

Mht. at sprede gyllesprederen så har jeg opgivet for længe siden, så vi andre må finde os i at få gylle på os indtil du en dag røvrender nogen så alvorligt at de gider sagsøge dig for det, og er du nu ikke flink at stoppe det her? Du har givet dit tilbud og jeg er sikker på det bliver taget i betragtning uden du behøver gøre mere.

 

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)