Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prof hjemmeside til 5000kr

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Betho: Nu har jeg godtnok lige lovet holde kæft, men jeg kan altså ikke lade være når du stadig ikke fatter det simple budskab jeg har forsøgt at kommunikere ud flere gange.

MIG OG GRANHOLM ER IKKE KONKURRENTER!

På samme vis som at Aldi og Bilka ikke er konkurrenter! Så gider du godt lade være med at fortsætte med at lukke ting og sager ud du ikke har forstand på?

Og så irriterer det mig grænseløst at du tilsyneladende er for dum til at læse hvad jeg skriver. Gider du godt læse mine indlæg grundigt igennem igen før du lukker lort lort ud om noget du ikke har forstand på? Og hvis du er i tvivl så skriv lige en pm. så skal jeg gerne uddybe, når så du har forstået indlæget skal jeg med glæde tage imod kritik, også offentligt. Men lad os liiige holde tingene adskilt.

Og igen, pak så venligst børnehaven væk. (og ja ... jeg kan åbenbart heller ikke lade være med at svare når man forsøger at sprede løgne omkring mig)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

 

Der er jo et gammelt ordsprog der siger "hvis du ikke kan sige noget godt om andre gør man klogt i at holde sin mund". Men jeg er sikkert bare for gammel til at forstå denne måde at diskutere på.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er åbentbart for gammel til at forstå dansk?

Jeg prøver igen:

A: Vi diskuterer intet herinde.

B: Jeg "sviner" folk der giver useriøse priser og ikke kan svare for sig.

C: Jeg er ikke i direkte konkurrence med nogen af dem jeg "sviner"

D: Jeg har indtil nu forsøgt at sørge for at folk der køber 5000kr's hjemmeside er klar over hvad de går ind til, men folk vil åbenbart gerne røvrendes. Så nej det gider jeg ikke fortsætte med.

Og derudover "Hvis du ikke kan sige noget godt om andre gør man klogt i at holde sin mund" noget værer ævl, betyder det at jeg skal lade alle mine venner opleve first-hand at det er dumt at kalde en rockers mor for luder? Eller må jeg godt sige fortælle mine venner at rockerne har kort lunterne på næverne og at man derfor skal passe på med den?

 

Sidst men ikke mindst? Hvorfor er det at hvergang vi får lagt låg på diskutionen er der en eller anden ny herinde der skal blande sig ? Jeg syntes nemlig efterhånden vi er ved at være lidt for langt ude på et sidespor.

 

Trådstarter vil gerne have en hjemmeside, han har 5.000kr. Jeg anbefaler ham en løsning med Joomla, ligesom jeg anbefaler ham at gå til nogen der er åbne og ærlige med hvad de laver.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Du er åbentbart for gammel til at forstå dansk?

Jeg prøver igen:

A: Vi diskuterer intet herinde.

B: Jeg "sviner" folk der giver useriøse priser og ikke kan svare for sig.HVEM TROR DU AT DU SVINER TIL?? DEM DU KOMMENTERER ELLER DIG SELV ;O)

C: Jeg er ikke i direkte konkurrence med nogen af dem jeg "sviner"

D: Jeg har indtil nu forsøgt at sørge for at folk der køber 5000kr's hjemmeside er klar over hvad de går ind til, men folk vil åbenbart gerne røvrendes. Så nej det gider jeg ikke fortsætte med.

Og derudover "Hvis du ikke kan sige noget godt om andre gør man klogt i at holde sin mund" noget værer ævl, betyder det at jeg skal lade alle mine venner opleve first-hand at det er dumt at kalde en rockers mor for luder? Eller må jeg godt sige fortælle mine venner at rockerne har kort lunterne på næverne og at man derfor skal passe på med den?

 

Sidst men ikke mindst? Hvorfor er det at hvergang vi får lagt låg på diskutionen er der en eller anden ny herinde der skal blande sig ? Jeg syntes nemlig efterhånden vi er ved at være lidt for langt ude på et sidespor.

 

Trådstarter vil gerne have en hjemmeside, han har 5.000kr. Jeg anbefaler ham en løsning med Joomla, ligesom jeg anbefaler ham at gå til nogen der er åbne og ærlige med hvad de laver.

 

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis og Jonas,

Jeg kan udvikle en CMS Baseret side for 3000 ,-.

CMS'et har mulighed for plugins som er med til at udbygge siden meget hurtigt hvis det er nødvedigt, designet vil være unikt og udført i den stilart i ønsker jer.

Admin-panelet er simpelt med stadig avanceret på den gode måde.

I er meget velkommen til at skrive til mig for at høre mere.

Ps.
CMS'et er ikke "freeware" ligesom JOOMLA & Lignende, det er gennemtestet og sikkert.

M.v.h.
Yusuf E.
yusuf@erdogmus.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla er ikke freeware - det er Open Source.

Du finder _intet_ closed source system som er tilsvarende gennemtestet og sikret som et et open source system med over 2 millioner kørende websites på verdensplan (og et tilsvarende antal mandetimer) bag.

Enhver kan smide et par db kald og en wysiwyg editor som mellemled og lave et "cms" - men at lave noget der skal være modulært, dynamisk og kunne interaktere med tæt ved 4000 eksisterende extensions kræver meget mere.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig på det budget du har lagt for opgaven - et pænt gennemarbejdet design og template udviklingen alene vil spise budgettet - men der er så heldigvis for dig mindre fisk i søen Smile

Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har alle glemt den mand der startede tråden? Smile

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvilken stil I søger, men jeg kender et par drenge der tegner og koder benhårdt........ nogle af dem kan sikkert fristes af 5k, men de kan ikke sende dig en regning.....

kontakt mig for mere info

Vi laver ikke hjemmesider, men arbejder iøvrigt med markedsføring for en del iværksættere og mange af dem der brokker sig mest over deres sites er dem der har givet 1500 eller 3 flasker rødvin for et site...... 1500 / 2k er useriøst hvis det skal være et anstændigt site. 

dbh

Jesper

 

 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)