Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prof hjemmeside til 5000kr

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Granholm IT og PC support:

Mikkel : Dit svar siger jo alt Ick!

Endelig har du forstået det, sådan har vi andre haft det over dig i lang tid. Forskellen er at jeg er den eneste der tør kæfte op om det.

Mht. at sprede gyllesprederen så har jeg opgivet for længe siden, så vi andre må finde os i at få gylle på os indtil du en dag røvrender nogen så alvorligt at de gider sagsøge dig for det, og er du nu ikke flink at stoppe det her? Du har givet dit tilbud og jeg er sikker på det bliver taget i betragtning uden du behøver gøre mere.

 

Sagsøge mig for hvad ? Billige og gode produkter ?

Igen - hvis man vil vide noget om mine produkter, tag en snak med dem i mit CV. Mange af de jobs jeg har får jeg fordi kunderne fortæller deres venner eller lign. om mine gode produkter .

Jeg er stolt af mine sider, og i og med kunderne først betaler når produkten er færdigt, eller næsten færdigt, så har kunderne deres gode magt til at kritisere mm. og evt. ikke betale hvis de syntes det de har fået ikke er hvad de forventer, tværtimod bliver de mere "glade" over den lethed det er at lave om i joomla.

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Jeg er stolt af mine sider...

Det kan jeg ikke bruge til en meter når du ikke gider forsvare dit produkt og uddybe hvor meget arbejde du lægger i det.

Pt. kan jeg se at du ikke har styr på sikkerheden og at du ikke selv laver designs. I min ende betyder det at jeg kunne spare grafikeren væk, så er vi nede på 8.500kr i vores pris. Hvis jeg dernæst kun sad og underbød alle her på Amino istedet for at lave rigtigt salgsarbejde kunne jeg skæde yderligere lidt af til sælgeren og jeg kunne hyre nogle billigere udviklere der blot skulle sætte Joomla op og ikke rigtig behøvede have styr på sikkerheden så kunne jeg måske komme ned på 5000kr.

Men så har vi bare et produkt der _ikke_ er gennemarbejdet og som jeg _ikke_ vil lægge mit navn til.

Hvis du reelt har et godt produkt så syntes jeg du skal fremvise det istedet for at vrise surt af enhver form for kritik, hvis dit produkt er godt så bør det også kunne holde til kritiken. Men så længe du undgår kritikken og fremfører muderkastnings-argumenter kan du altså heller ikke forvente at få andet tilbage.

 

Fra Østerbro
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin.. sender dig en mail iaften

 

mvh

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:


Steffan: Når du vil sælge dine Joomla løsninger er du nødt til at forklare kunden lidt mere om hvad "Joomla" er ... det ved kunden som udgangspunkt ikke. Derudover ville jeg nok også oplyse de problemer du har haft med "hackere" og andet skidt på det sidste.

Dennis / Jonas : Vores standard hjemmeside løsning koster normalt 9,995,- + moms.  Men jeg er da villig til at høre hvad det drejer sig om og måske vi så kan finde ud af noget. Du kan ihvertfald kontakte mig på mail@mc-solutions.dk



Da du skrev dette skulle man ikke tro du havde læst Granholms indlæg - det lyder sådan her:

"Hej.

Hvis i vil gå Joomla vejen, og der implementere flash, så ligger prisen på 2000kr x moms.

Se mere på www.granholm.dk"


Han gør altså opmærksom på at man kan læse mere på hans hjemmeside (og der er ganske rigtigt en forklaring på hvad joomla er).

Det er mere end du gør - du nævner blot en "standard løsning" og det er temmelig intetsigende - du forventer dog at dit navn skal sælge produktet alene gennem det image du har opbygget herinde.


Under alle omstændigheder skal kunden købe et eller andet han ikke ved hvordan kommer til og se ud og der er ingen garanti for tilfredshed hos nogle firmaer (medmindre de arbejder af god vilje til kundens tilfredshed – d.v.s. kunden kan afvise et design et urimeligt antal gange)


Man kan vælge to firmaer her på amino.


Granholm IT som ikke ved hvordan han skal sælge sit produkt og ikke aner en skid om hvordan han skal brande sig selv. Han har dog en flot samling referencer og alle siderne ser meget fine ud (nej det er ikke en opfordring til at køre hans sider gennem et W3C-check - jeg tror folk er ligeglade).

MC-solutions som har et par store referencer, men egentlig ikke får opdateret sin referenceliste af bar grådighed. Mikkel er den bedste inden for bl.a. php-udvikling, men har ikke en relevant uddannelse der giver ham disse kvalifikationer - i stedet er han uddannet indenfor markedsføring, har ordet i sin magt og kan tvære Granholm ud.


PS: Et godt råd til dig Granholm:


Nu sælger Mikkel jo "standard-løsninger" til 10.000kr ex moms - hvorfor laver du så ikke en standard løsning, til 5.000kr f.eks., baseret på joomla (men undgår at nævne joomla - opensource løsninger kan give visse folk det indtryk at du er homoseksuel / hippie (hippier er værdiløse) (må hellere gøre opmærksom på sarkasme - min pointe bliver mindre klar, men jeg står stærkere senere når jeg har gjort opmærksom på det).


Til Mikkel: Jeg finder det interessant at du skal gøre andre folk opmærksomme på nogle sikkerhedsmæssige problemer Granholm måtte have haft. Lad ham præsentere sine produkter og præsentér selv dine egne. Med din baggrund burde du nok kunne regne ud at et sådant angreb på en af dine konkurrenter (lad mig gætte: du vil slet ikke anerkende ham som konkurrent - tillykke) sætter dig selv i et dårligt lys - play it cool right :)?
Du har et problem med at Granholm sælger kokasser i pæne indpakninger – det kan jeg godt forstå. Jeg har ikke selv handlet med ham, men hvis jeg en dag finder ud af at han ikke holder hvad han lover vil jeg ikke længere anbefale ham – jeg synes bare det han skriver lyder meget rimeligt og fair – selvom det ikke er I særligt fine vendinger ☺ Og selvom han ikke kan klare sig i en saglig diskussion hellere - det er heller ikke det han lever af.

Jeg tror dog du er den eneste der har fået det indtryk at hans ydelser er pakket pænt ind – jeg synes de bliver præsenteret på en meget rå og utroværdig facon. Dine løsninger er derimod pænt pakket ind og jeg er da sikker på man også får et eller andet for pengene.

Man kan tabe 5000kr på mange måder f.eks. kan man:
Købe en hjemmeside af dig for 10.000kr som har en værdi á 5.000kr (et eksempel)
Eller man kan købe en joomla-løsning til 5.000kr som måske viser sig ikke at være noget værd.

I begge tilfælde har man tabt 5.000kr. Man er lidt bedre stillet I den første situation – men man er stadig blevet taget I røven – det er derfor du fortsat vil høre fra mig herinde. Jeg er indvolveret i mange forskellige brancher og min største interesse er hvad ting er værd.

Den stakkels mand har ingen chancer for at vide at det gavner ham bedst slet ikke at kommentere dine opstød - så han valgte ikke at holde sin mund – and here we go. Jeg er dog på min pind og forsøger hermed at sætte tingene lidt i perspektiv.


Lad os få folk som Granholm ud på erhvervsmarkedet og presse prisen (og presse grisen) - alternativt kan vi sende dem ned og arbejde i netto - jeg tror bare de gavner mest her - jeg vil sætte pris på om køberne var mere omhyggelige med valg af leverandør så de altid får den bedste vare til den bedste pris. Folk der sidder ude på deres 10mio villa på Strandvejen skal kunne et eller andet specielt – cms-systemer kan alle levere I dag – dét er det rene ludermarked (ligesom med IT-udstyr og transportbranchen som vi nok har snakket om før). En ufaglært karl-koder der laver cms-systemer kan jeg acceptere en timeløn på 200-250kr exmoms pr. Effective fra – og jeg vil anbefale at ingen giver mere – det er købers marked.

VH Jørgen Olsen

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen : Fantastisk flot formuleret, hatten af.

Måske det er bedst at jeg ikke kommentere hans indlæg, men det er jo svært når han nedgør mit firma og jeg selv. Men er enig i det du skriver. Må nok hellere arbejde på tålmodigheden Smile

Jeg regner også med at hæve mine priser en smule når jeg har erfaring nok, men lad os nu se :o)

 

ps. må jeg bruge dit indlæg i fremtiden på min hjemmeside eller kunder der spørger mm. ?

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

25 år gammel, det borger da for nogen erfaring ;o)

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen:

 

Hej Jørgen, nu er du jo heller ikke ligefrem ekspert på det her område. Derfor undrer det mig lidt at du forsøger at kritisere mig på mine evner, og endnu mere at du forsøger at slå plat på det fact at jeg ikke er uddannet inden for IT (men jeg har pt. to datamatikere ansat). Derudover tror jeg ikke at du skal snakke højt om at have eller ikke have en uddannelse ... Nu du selv tog det op.

Sekundært, jeg forsøger ikke at sælge noget herinde. Jeg tilbød så vidt jeg husker trådsstarter at kigge på om det kunne lade sig gøre. Derudover anbefalede jeg ham vidst endda at kontakte Grandholm da det blev klart at prisen ikke var til forhandling. Derudover kommer du jo langt for 5000kr i hans priser.

Derudover er folk som Grandholm mere en velkomne ude på erhvervsmarkedet, vi har en del af dem i forvejen. Vi har f.eks. et firma vi kalde Danaweb, de arbejder meget på samme måde som Grandholm, bortset fra de tager en formue for det ragelse de leverer kunden. Så på den side har Stefan da i det mindste realitetssans nok til at tage det det er værd.

Problemet er nok at du ikke kan se forskel ud fra beskrivelsen "en hjemmeside" ... fordi fact er at Grandholm rent faktisk leverer en hjemmeside, det samme gør vi. Granholm leverer ikke mere end en hjemmeside(det ser vi blandt andet når han ikke påtager sig ansvaret for at lære kunderne at opdatere Joomla), mens vi leverer en komplet "hjemmeside løsning", hvilket jeg har dokumenteret/udspecificeret i en anden tråd.

Derudover finder jeg det utroligt forudsigeligt, med mit kendskab til din virksomhed, at du vælger at teame up med Grandholm.

 

Grandholm: Jeg syntes det er dejligt at høre at du rent faktisk er klar over at du ikke er "supermand" og at du arbejder på at blive dygtigere. Jeg er helt sikker på at både mig, og andre af dine kritikere, ville se dig som meget mere sympatisk hvis du kørte den linie bare en smule længere ud.

Det kunne endda være at du ville få ordre den vej igennem.

Jeg ved ihvertfald at en mand der erkender sine begrænsninger kan være et kæmpe aktiv, i modsætning til en der påstår han kan alt som kan ødelægge en virksomhed fuldstændig.

Jeg mente faktisk det råd jeg gav dig tidligere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel nu må det da for faen få en ende. Hvis du har et problem med Grandholm så tag den personligt med ham på PM, i retten eller med boksehandsker på i ringen.

Jeg er bare træt af at se Jer (især dig Mikkel) ødelægge andre tråde.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Prosit Kenneth, drik et glas mælk mod dit sure opstød og prøv og LÆS HVAD JEG SKRIVER!!!

Derudover er det sørgeligt at jeg er den eneste der tør åbne munden.  Åben for pokker øjnene og se jer omkring.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis og Jonas

 

Hvis i endnu ikke har fundet en til opgaven, så vil vi gerne kigge på den. Vi kan ikke sige noget endeligt endnu, da vi kræver lidt mere information omkring hvad det er i ønsker.

 

Hvis du kunne skrive lidt mere omrking hvad det er jeres side skal kunne, udover et lækkert design der er spændene og interesserant, men samtidigt har nogle rammer så den fremstår troværdig og professionel.

Hvad er det jeres side skal kunne, hvilken form for profil er det i prøver at opnå, hvem er jeres kunder. Hvis du kunne sende os en mail på contact@aplosweb.com hvor du beskriver lidt mere omkring jeres ønsker. Så vender vi tilbage til jer. Du er også mere end velkommen til at kontakte os på tlf +45 5088 0502.

 

Du kan finde referencer m.m. på http://www.aplosweb.com eller læse bedømmelser på http://www.trustpilot.dk/review/www.aplosweb.com

 

Vi ser frem til at høre fra dig,

Med venlig hilsen
Kasper B Christensen
------------------------------
aplosweb
Dalsvinget 6
DK-6400 Sønderborg
Tlf.: 50 88 05 02
E-mail.: contact@aplosweb.com
http://www.aplosweb.com

 

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)