Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i ejerne af World of Warcraft laver penge..nu mulighed med tilsvarende produkt på affiliation.

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

vindhjemmeside.dk:
Vil ikke forsvare noget overfor dig da det åbenbart ikke er muligt, men vi synes selv det er en meget sjov idé selv at lade brugerne bestemme værdien af produktet. Ting er det værd nogen vil give for det. - og så længe det giver os en passiv indkomst, men dig ondt i numsen, synes jeg ikke vi behøver at lave om på noget.

Der er jo ingen der siger det er umuligt eller nødvendigt at forsvare noget overfor mig. Som du selv skriver handler det om en passiv indkosmt til dig, men hvilken værdi tilføjrer det dine kunder? 'sjov'? Jeg vil medgive du har fat i noget mht at jeg har ondt i numsen. Det handler om at tage folks penge uden at give dem noget igen og det mener (eller ønsker) jeg ikke vi gør i min butik, for det finder jeg uetisk. Vi kunne forsætte det spor i en anden debat, så skal jeg nok deltage...

Men ville det ikke være mere på sin plads at du forholdte dig til substansen i denne tråd? Det er jo sådan, at du kun bidrager med en personlig sympatierklæring, men til gengæld holder dig helt udenfor den aktulle debat. Vi har en mand der er taget i at sælge varm luft til håbefulde mennesker. Hvordan forholder I jer til det? Synes i virkelig at tonen er vigtigere? (Desidste to var også svar til SusanneK)

vindhjemmeside.dk:
Kan du sove godt.

Ja tak - godnat og godmorgen.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår ik hvorfor I hænger jer i tonen af hva "udvikler" skriver. Måske skulle folk i stedet sige tak for hjælpen til Ronnie og Udvikler for deres meget vigtige informationer om selve trådens emne.

At kører en diskution ud på et sidespor, som sker her, er da kun med et formål nemlig at holde sig fra selve emnet. Så måske alle skulle se på hvem der evt har en interesse eller måske selv har købt et medlemsskab og nu ik ønsker negativ omtale fordi noget snavs dukker frem. Snavs som på ingen måde er blevet modargumenteret fra nogens side. Hold jer dog til emnet og tak dem der gider at bruge 5-10 min af deres tid på en information, især når de kan påvise den er falsk.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Markedsføringen er også dybt useriøs og 9 ud af 10 mlm foretagende er det pure fup og handler reelt om at rekrutere sælgere istedet for om produkterne.

Præcis lige som produktet her i tråden.

Mlm er for folk som kan falde i kategorien om "den sidste idiot er ikke født endnu" - eller folk der udnytter den sidste idiot der ikke er født endnu.

Ronnikc - må bryde ind i jeres meget lange ping-pong og klart citere Einstein for det svar du der har givet:

"Condemnation without investigation is the height of ignorance".

En deskjockey som dig der kan finde alle de registreringsoplysninger på de firmaer Morten har kastet i spil, kan sagten indhente de oplysninger der skal til for at forstå at din påstand i bedste fald er helt ude i hampen.

Du kan starte her:

http://www.disafo.dk/

God weekend!

 

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er en ignorant tåbe der ikke forstår alle herlighederne ved mlm - Det er helt fint med mig.

Hellere en ignorant tåbe end et fjols der falder for mlm.

Derudover er det jo den klassiske mlm strategi med at involvere bill gates, einstein og gud for at prøve at associasere sit produkt eller mlm fup til nogen der har bare en smule troværdighed så projektet ikke bedømmes selvstændigt men forsøges bedømt via den tilkoblede troværdighed som de fine navne kan give.

Jeg vil desuden give et godt råd til alle mlm folkene - prøv og tjene penge på at arbejde istedet for på at rekrutere folk i en downline.

Det er faktisk super tilfredstillende at lave et stykke reelt arbejde og få betaling for det.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Jeg er en ignorant tåbe der ikke forstår alle herlighederne ved mlm

Det sagde du selv... ;-)

Men du ignorere min pointe: Du anfægter at 9 ud 10 Network Marketing selskaber er fup - foretag noget research - due dilligence hedder det med et fint ord. Jeg kaster ikke Einstein citatet i spil for at forsvare det kryptiske Stargate koncept Morten omtaler --- faktisk så er jeg dybt kritisk overfor selskaber der lanchere virtuelle produkter via netværkskoncepter - historien viser at det ikke holder vand - og det vil fremtiden osse vise. Istedet bør de udelukkende tænke i et affiliate-koncept. Det vil virke.

Citatet er udelukkende med henvisning til din påstand - og netop via Disafo får du et rimeligt repræsentativt billede af de legitime produktbaserede netværksselskaber der er i Danmark - dog mangler en lille håndfuld, ganske få selskaber, som endnu ikke har medlemsskab i selve Disafo.

Mvh. Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

SusanneK.nu:
Kunne I 2 stridshaner - udvikler og vindhjemmeside - ikke fortsætte Jeres hakken på hinanden i et privat rum, og istedet her koncentrere Jer om trådens emne ? så kan vi andre måske også få lov at nyde den oprindelige debat, som er ganske interessant, uanset hvordan udfaldet af historien bliver

 

Jo du har ret Stick out tongue

 

Jeg undskylder.

 

Mvh Jonas

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg kunne også vælge at skrive en masse ting.  ROnni tillad mig at fortælle dig at har en klar holdning overfor MLM der ikke er positiv, og ligegyldig om jeg så havde forsøgt at sælge småkager via MLM, ville du have fundet det uetisk.

Jeg fortæller jer blot at hvis i graver dybt nok og læser en lille smule på de forskellige hjemmesider, vil i forstå at ejeren af Cheyenne Entertainment, Firesky, Mymmoguls.com og Mmoguls.com er en og samme person.  Graver i lidt dybere vil i rent faktisk se at registreringen af Mymmoguls.com er til Itzyourmall.. Læs venligst nedenstående tekst taget direkte fra cheyenne.com

"Gary Whiting is the founder of Cheyenne Mountain Entertainment, Inc. In 2005, Mr. Whiting recognized the potential for an MMORPG that could be tapped by forming a strategic relationship with MGM and licensing the Stargate franchise. He arranged for the initial funding to establish the company and to recruit key industry talent to manage the operations of the business.

Mr. Whiting also serves as President and Chief Executive Officer of ItzYourMall a loyalty-rewards discount card company with operations throughout the United States. Mr. Whiting founded this company in response to a need for a better product not only for himself but others in his field as well.

Earlier in his career, Mr. Whiting served as counsel to the Administrative Rules Review Committee. In this capacity, he found the need to do online research but found no cost effective way to do so. This circumstance inspired Mr. Whiting to start a company that provided law research tools on a CD-ROM that were affordable and user-friendly. This company, originally called MobileScan, turned into ItzYourMall, after Mr. Whiting saw the opportunity to offer a savings mall program to fellow lawyers and eventually all people across the U.S."

Gary har en plan om at lave en social networking side ( http://www.mmoguls.com ) hvor alle spil leveret fra Cheyenne skal udbydes og heriblandt vil stargate blive involveret når dette er klart.  Der er dog kriterier der skal opfyldes inden dette bliver offentligt meldt ud.  Disse kriterier er endnu ikke offentligtgjort og som følge heraf kan jeg ikke bringe dem her.... Tro det eller lad være, men de planer der er lagt er så genialt udtænkt at jeg endnu aldrig har set tilsvarende i min tid som netværker.  Så er det jo så blot op til jer om i tør tage chancen nu, eller vente til at konceptet er klart, og som sædvanligt komme bag i køen, efter Usa, tyskland og andre store netværks nationer.

Ronni, til dit spørgsmål om min alder, vil jeg først lige sige undskyld for at det tog så lang tid inden jeg svarede... men modsat dig, siden du så åbenbart har tid til at være herinde konstandt, har jeg faktisk et job. Og dit spørgsmål, med karakter af nedladende holdning,vil jeg vælge at overse og blot konstatere at du er dygtig til at argumentere, men samtidigt et dybt debilt menneske der ikke ænser at der foregår noget uden for din computer. Tag dig dog sammen mand....

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke spurgt om din alder - den finder jeg sådan set ligegyldig derudover ved jeg ikke hvad det er du referere til?

Gary Whiting kan eje alle de firmaer han vil - han ejer ikke rettighederne til Stargate brandet og han får det heller aldrig fristet fra MGM (der er stadig store planer i værk inkl.) så selvom han er medejer af nogle firmaer (han ejer dem _ikke_ alene) så burde der slå lidt logik til i dit hoved i forhold til forringelsen af et brand - som jeg nok har skrevet en hel del gange nu - Derudover så finder du ikke et eneste stort spil hus som gider deltage i mlm operationer, det ville jo ødelægge deres brand og deres relation til gaming communities som betyder _ALT_ i den verden.

Ja jeg synes MLM er usmageligt - for at sige det mildt - og det skyldes først og fremmest de folk som pusher mlm operationernes virkemidler og metoder. De sælger jo gerne hele vennekredsen, familien og deres mormor for at tjene et par kroner på en ekstra i downlinen.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem skal man holde med?

fordi er det der stargate spil sandt så er det en kæmpe indtjenings mulighed (blev selv træt af wow efter 1 måneds tid).

 men er det bare en svindler så er det jo 250 $ down the drain

 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:
Du ved godt Ronnie at skepsis er sundt, men man skal også blot sommetider acceptere at andre ved noget man ikke selv ved.....

... og nogle gange skal man bare acceptere, at man er blevet fuppet.

 

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)