Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i ejerne af World of Warcraft laver penge..nu mulighed med tilsvarende produkt på affiliation.

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvem har afgjort at dette er svindel ? Det har et par EDB nørder der ikke ved hvilke aftaler der er ved at falde i hak.. følg blot med i tråden små 14 dage mere, så vil du se at de bliver gjort til skamme...

MMO kommer til at levere noget verden aldrig har set før.... og vi er med før alle andre.. vi får kæmpe organisationer.........lol

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og ellers får du en lang næse, en kold røv og endnu et bevis på hvad mlm dur til ;)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frit udpluk af dine indlæg Morten:

Morten:

...launch i Maj måned...

...startet for 3 dage siden...

...meget snart...

...2009-01-01...

...inden for ganske kort tid...

Og så lige pludselig

Morten:

...ca 1 år tidligere end ellers...

...noget der slet ikke er stykket sammen endnu...

Men alligevel tilbage igen

Morten:

...små 14 dage mere...

...ved at falde i hak...

Mon ikke du skal udarbejde en ordentlig scam-plan før du begynder dit fup-nummer? Uden sammenhæng i noget som helst er der jo ingen der bider på.

Drop nu det her nummer, og hvis det ikke er et nummer så indse at du selv er faldet for et nummer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:

Hvem har afgjort at dette er svindel ? Det har et par EDB nørder der ikke ved hvilke aftaler der er ved at falde i hak.. følg blot med i tråden små 14 dage mere, så vil du se at de bliver gjort til skamme...

MMO kommer til at levere noget verden aldrig har set før.... og vi er med før alle andre.. vi får kæmpe organisationer.........lol

Jamen så lad os lave en aftale....

Du betaler de $250 for mig og når jeg har tjent $1000 på det, så får du dem... Det er da en forrentning der vil noget... Er du med på den?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne med på den vogn niels, han må også godt betale mine $250 og få de første 1000 jeg tjener.:)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Den er jeg også med på. Og jeg er endda villig til at ofre mine første $2000.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er da nogle usædvanligt gode tilbud, du får her Morten. For blot 750 usd kan du få tre mand med, OG du er 100% sikker på at få hele 4000 usd tilbage. Det kan du da umuligt sige nej til? For som du selv siger...

Morten:
det er ok at være skeptisk, men lad dog være med at være dum....

Jeg bliver også nød til at sende dig et par "thumbs up" for at afvise den officielle udmelding fra CME ved blot at henvise til deres community managers som...

Morten:
et par EDB nørder der ikke ved hvilke aftaler der er ved at falde i hak.

Du beder også folk om fuldstændig at ignorere denne leder fra IGN, der allerede i overskriften fastslår "CME denies Stargate Worlds to become MLM title", ved blot at kalde alle skeptikere for...

Morten:
tryghedsnarkomaner og nøjeregnende

Kan man andet end at smile lidt af den slags? Smile

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er så om i vil lægge et stykke arbejde i det hvis ikke selv i har en økonomisk interesse i det.. Jeg vil hellere sige det sådan her... når i har tjent 1000 dollars, så giver jeg jer hver 1000 dollars i bonus fordi i har gjort et godt stykke arbejde... det er mere fair....

Hvis ikke i tror på konceptet kan i jo bare holde jer væk....og lade os der gerne vil med få fordelen af at være med helt fra starten af...

Mht. de forskellige tider jeg har nævnt. tag jer nu sammen.... min pointe er at der stadig er løse ender der skal knyttes inden alt er klart.. og at vi er med nu til at launche netværks og social community siden.... den er lagt op, men der mangler stadig features som er ved at blive lagt op... og at der inden for 14 dage vil være en officiel statement på hvordan tingene hænger sammen.

1 år fra dags dato fordi det formentligt først er der tingene virker 90 % og at det, efter min erfaring, først er der at danskerne synes tingene er interessante...og så er alle de gode amerikanske, tyske, franske, spanske og norske netværkere inde før os og tjener fedt på at vi kniokler røven ud af bukserne...  men denne gang har i chancen for at være med før dem....men igen... kan i ikke magte at være med i en opstart og undvære de 250 dollars.. så hold jer væk....glem at MLM eksisterer og lad os der vil frem få plads til at være her... og vigtigst af alt.. hvis ikke i kan fordrage MLM, så hold jer dog væk fra MLM tråden istedet for at forpeste os andre med jeres negative holdninger...


 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:
Spørgsmålet er så om i vil lægge et stykke arbejde i det hvis ikke selv i har en økonomisk interesse i det.. Jeg vil hellere sige det sådan her... når i har tjent 1000 dollars, så giver jeg jer hver 1000 dollars i bonus fordi i har gjort et godt stykke arbejde... det er mere fair....

Morten!

Kendsgerningerne er,at du ikke kendte helt basale fakta omkring det produkt du forsøger at sælge. Du vidste ikke at hvor negativ Stargate er overfor for dit MLM projekt. De lukker folks profil hvis de blot skriver navnet på MLM projektet. Du skriver til folk at de skal sætte sig bedre ind i sagerne - du vidste intet selv.

Alt din snak om økonomi er i din fantasi. Din argumentation er, at fok kan smide $250 din vej og først derefter kritisere dig. "Tjen $1000 og jeg matcher dem" er jo blot et udtryk for at det er umuligt at tjene $1000. Og forudsætningen for at forsøge er jo igen at du har fået dit kick-back fra de $250. Du har åbenbart stadig et job som lønmodtager til trods for den fantastiske mulighed i uVme. Du har lovet uVme ville blive en succes men ingen kender det i dag. Du kendte ikke dit eget produkt. Hvorfor skulle nogen tro på dig?

Du tager også folks drømme som gisler. "Hvis I ikke tør risikere noget" og videre i samme dur. Nu er det jo sådan at f.eks. undertegnede og Ronni lever af at være selvstændige - jeg har f.eks. ansatte. Jeg tør godt skrive at 'vores' arbejde er at producere noget af værdi for vores kunder. Du er jo lønmodtager og forsøger at forsøde dit liv ved at stille dig på skuldrene af andre lønmodtagere. Du sælger en "mulighed" eller en "drøm". Du producerer intet af værdi. Jeg forstår ikke hvordan man kan tro noget kan komme af intet, men der er der åbenbart nogen der gør.

Morten:
glem at MLM eksisterer og lad os der vil frem få plads til at være her... og vigtigst af alt.. hvis ikke i kan fordrage MLM, så hold jer dog væk fra MLM tråden istedet for at forpeste os andre med jeres negative holdninger...

Nej, Morten.

Når jeg skriver at jeg ikke ønsker at navie, håbefulde unge mennesker skal falde for 'millinærchancen', så mener jeg det. Tror du ejerne af Warcraft laver penge nu?  Nu mulighed på tilsvarende produkt på affiliation. Du er jo fuld af shit. Er der én eneste der har lavet netto penge på at give penge til dig - jeg tvivler, men du burde kunne bringe bringe nogle succeshistorier fra uVme frem.

Svar i stedet på de grundlæggende spørgsmål jeg har stillet som du forsøger at undgå ved at spille forfulgt med hjælp fra din ven Rune (der jo bestemt ikke har noget med MLM at gøre, men undgår at svare på ordet 'Network Marketing' som Wikipedia synes er det samme)

Hvordan kunne du undgå at vide dit projekt er banned af Stargate?

Er du enig i, at det eneste der skal afholde folk fra at konkludere projektet er fup, er deres tillid til dig?

Du kan bare skrive du er uenig i det andet, men det er de to ovenstående spørgsmål jeg gerne vil have svar på.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Svar i stedet på de grundlæggende spørgsmål jeg har stillet som du forsøger at undgå ved at spille forfulgt med hjælp fra din ven Rune (der jo bestemt ikke har noget med MLM at gøre, men undgår at svare på ordet 'Network Marketing' som Wikipedia synes er det samme)

Hej udvikler.

Prøv at læs det jeg skrev sidste gang, jeg skrev at jeg intet har med hverken mlm. eller network marketing at gøre, og jeg vil til slut lige sige at jeg ikke er igang med nogle projekter med Morten. Smile

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)