Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i ejerne af World of Warcraft laver penge..nu mulighed med tilsvarende produkt på affiliation.

Side 8 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

om så det er sandt eller ej... lyder det spændene... men nu må vi se når eller om der kommer nogle udtagelser fra nogle om dette... og ikke bare mund til mund.

jeg har nu aldrig troede på det der med at komme først i et mlm firma... for det skal ikke hede sig sådan. så jeg våbner mig gerne med tålmodighed og så mister de kunder/ spillere...  og så spare de penge så længe...

 

når det så åbner... kan vi snakke om det igen...

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

vindhjemmeside.dk:
SusanneK.nu:
Kunne I 2 stridshaner - udvikler og vindhjemmeside - ikke fortsætte Jeres hakken på hinanden i et privat rum, og istedet her koncentrere Jer om trådens emne ? så kan vi andre måske også få lov at nyde den oprindelige debat, som er ganske interessant, uanset hvordan udfaldet af historien bliver
Jo du har ret Stick out tongue

Jeg undskylder.

Nu bliver det aldrig SusanneK, der får indflydelse må mine skriverier på Amino. Jeg har set din PM hvori du ønsker at min eventuelle kritik af din hjemme side sendes til dig privat. Sådan kommer det nok ikke til at gå.

Men er der ingen af jer, Jonas og SusanneK, der har holdninger til emnet i vil bidrage med?

Ehmm - undskyld udvikler, men hvad mener du egentlig med "Jeg har set din PM hvori du ønsker at min eventuelle kritik af din hjemme side sendes til dig privat. Sådan kommer det nok ikke til at gå." ?? Jeg har mig bekendt ikke sendt dig nogen PM, og jeg kunne aldrig drømme om at bede dig om at holde din kritik af min hp privat Smile

Har bestemt heller ikke noget imod debatter som denne - det var blot Jeres "du er dum og min far er stærkere end din",  jeg hentydede til :) Og nej, jeg har ikke rigtig nogen holdninger til emnet, da jeg absolut ingen forstand har på det - men jeg synes det er en interessant diskussion, og måske jeg ligefrem deltager i en af slagsen en dag, når jeg har gjort mig lidt mere bekendt med emner af den slags Big Smile

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

SusanneK.nu:
"Jeg har set din PM hvori du ønsker at min eventuelle kritik af din hjemme side sendes til dig privat. Sådan kommer det nok ikke til at gå."

 

Den var rettet mod os ;)  - Der gerne modtager kritik, men på din opfordring ikke ville ødelægge debatter på det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man få en opdate på, hvordan "The Island" eventyret med millionerne i udsigte endte?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hæ hæ

det endte vel som island Wink

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

hæ hæ

det endte vel som island Wink

Måske man bare skulle oversætte det til dansk. "En tynd kop the = Island"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten har nok tjent så mange penge på ideen, at han er stoppet herinde...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sansir:

Morten har nok tjent så mange penge på ideen, at han er stoppet herinde...

Nok set lyset i kaffe!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Et MLM Olieselskab, det må være sort guld der batter ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

agel4you:

hæ hæ

det endte vel som island Wink

 

Måske man bare skulle oversætte det til dansk. "En tynd kop the = Island"...

 

jeg kan da godt, hjælpe dig lidt på vej,da du vist mangler ilt til hardisken, island øen mellen england og grønland ( går som MLM firmaet )

er du med nu, kan god smække et goggle link op.

god weekend

Side 8 ud af 9 (86 indlæg)