Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tagged på FaceBook

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er også helt enig i at der intet er galt med den form for indlæg her inde, og undrer mig over hvis du mener det påvirker Amino's seriøsitet.

Amino er rigtigt nok et iværksætterforum, men som det nævnes er Amino for mange mennesker også meget mere end blot et sted hvor man udveksler iværksættererfaringer, finder forretningspartnere etc., og i og med at mange brugere har været med herinde rigtigt længe og har fået dannet sig en fast lille virtuel omgangskreds, så er det jo kun naturligt at man anvender Amino til at kommunikere med det netværk man har fået skabt sig herinde. Uanset om det drejer sig om rent forretning eller et godt grin i ny og næ.

På grund af mængden af indlæg og forskellige emner der berøres, så findes der nok næppe nogen brugere der er tilfredse med samtlige indlæg. Nogen finder MLM for useriøst til Amino, nogen ville gerne af med alt hvad der hed reklame her inde, nogen mener at anonyme indlæg burde være forbudt og andre vil som dig måske gerne af med indlæg af personlig karakter. Omvendt er der så samtidig brugere der gerne vil beholde de pågældende emner hvilket gør det umuligt at tilfredsstille alle, men så er det jo lækkert at vi har en kategoriinddeling hvor man kan surfe udenom f.eks. MLM eller caféen.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Jensen:

Jeg ved godt at jeg er lidt "lysseslukker" nu, men hører private billeder til her?

Fint nok at du gerne vil vise frem, men kan du så ikke sende spam til dine venner i stedet?

Hej Dennis

Jeg sender ikke spam - det er ikke blot ulovligt, men også dumt.
Jeg bruger cafeen til småsludre lidt med andre iværksættere om ligegyldigheder. Det svarer lidt til den vigtige snik-snak, som folk har ved kaffemaskinerne. Prøv at tage et kig på, hvad folk gennem tiderne har smidt i cafeen - så vil du se, at jeg holder mig fint indenfor både det almindelige og det tilladelige.

mvh Hans

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der skal være, ikke bare plads til, men også glæde ved, fis og ballade - hvor er vi ellers henne?

Mette

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
så kan du i indstillingerne vælge helt at frasortere Cafe-kategorien, som jeg fx gør det med MLM kategorien

Genialt - Fortæl hvordan :D?

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

.... jeg tror ikke gamle skolebilleder kan opfattes som andet end "off topic" når vi sætter det i forbindelse med Amino........

Hvad kalder du café området? Hvis et område er off-topic, må det da netop være dér. Synes det er alletiders, at der er et område som Cafén, hvor man kan få et godt grin, eller fortælle noget andet netværk-irrellevant. Humor er bestemt også vigtigt i netværk.

 

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Nicolai Lønne:
så kan du i indstillingerne vælge helt at frasortere Cafe-kategorien, som jeg fx gør det med MLM kategorien

Genialt - Fortæl hvordan :D?

Det viste sig da egentlig at være et godt spørgsmål. Man har kunne, men enten er det helt tilbage i det gamle forumsystem eller det er røget ud i en opdatering af dette.
Hvis det stadig er muligt, må vi vist have Hr. Thorborg på banen :-)

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Her er et af mig tagget på Facebook - jeg underviser i "dans på bordene", som var min specialitet i 1998 =P

Fniiiiis.....

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans,

Det er jo gennemført god stil!

Skulle man her på Amino overveje at lave en "Miss/Mr. Amino" model konkurrence. Du ville ihvertfald være en super kandidat =)

Dbh

Rasmus

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Dennis Jensen:

Jeg ved godt at jeg er lidt "lysseslukker" nu, men hører private billeder til her?

Fint nok at du gerne vil vise frem, men kan du så ikke sende spam til dine venner i stedet?

Så længe man holder sig inden for Cafe-kategorien, så hører alt til her. :-)

~
Anja


Ahh Anja, ikke alt. Man må faktisk ikke være for seriøs her ;-)

Dbh Martin

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at jeg er stærkt i undertal, selvom enkelte tilkendegiver at muligheden for at afvise "café området" er en god ide.

 

Jeg er selvfølgelig enig med jer i, at det sociale netværk er vigtigt. Jeg havde bare ikke lige tænkt mig at finde andet end professionelle samarbejdspartnere herinde.

Skal vi sige at I fik ret og jeg får fred?

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)