Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvinder er nogle svage stakler

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis, vi diskuterer ofte politik og skælder dumme politikere ud her. Det her er "vores" platform - vores mulighed for at komme til orde. Hvis Helle Thorning ringer og inviterer mig ind til møde, skal jeg gerne møde op og give hende klar besked - face to face, og hun er da også meget velkommen her. Men jeg mistænker hende ikke for at ville spilde sin tid på "pøblen" - ivæksættere eller ej.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fatter ikke hvorfor der er SÅ meget fokus på kvinder og det at de skal have en masse fordele og forspring frem for mændende, bare fordi de er kvinder.

En af mine favoritfilm er G.I. Jane - En kvinde som kæmper sig igennem den hårde træning til Navy Seals. Hun vil bestemt heller ikke have forskellige bonus fordele pga. hendes køn.

Hvis kvinderne virkelig vil et eller andet her i livet, så er det min holdning at de nok skal nå deres mål, men at give dem fordele, forspring, ekstra bonusser osv. vil da på længere sigt IKKE virke. Hvis kvinderne ikke kan klare "optagelsesprøven" for at nå målet, får de da formentlig ikke respekt fra deres mandige kolleger og hvis de slet ikke er egnet til pladsen, så vil de blive "afsløret" på et senere tidspunkt.

Næh, lad blot kvinderne (og menneskeheden) gøre det de er bedst til, at kommunikere og kæmpe for at nå deres mål. Kvinder er langtfra svage, og det er da et skridt tilbage at samfundet skal have den opfattelse.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forresten

Det næste bliver vel at kvindelige iværksættere kan søge statsstøtte på samme linje med aviserne, for de må jo klart med nogle politikers øjne være berettiget BIGTIME og "de svageste" indenfor kategorien selvstændige erhversdrivende. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun erklære mig enig i første indlæg. Det er jo det rene idioti, og jeg er sgu forarget over den indstilling fra HT.

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel !

Tak fordi du ENDNU EN GANG sparer mig for alt den tid det ville tage mig at transformere min ophobede galde til ord.

Du burde jo være ansat med løn for at brokke dig på mine vegne !

Hvad med om du forsøger at komme til magten ? Du har min stemme - og det er vel og mærke den første stemme jeg nogensinde har afgivet :)

Tvinger man virksomheder ud i sådan noget fis bliver det bare endnu sværere for nogle af de få fornuftige forretningskvinder der findes, at opbygge respekt og troværdighed omkring deres person. Vi ender med at de kvinder der egentlig er bedst til at stege bøffer og føde børn spilder deres og virksomhedernes tid ved at sidde og lege bestyrelsesmedlemmer. De kvinder der KAN og VIL noget har masser af muligheder som det er - se bare på alle de dygtige damer på amino. Kønsdiskrimination? Sikkert ! :-)

VH Jørgen Olsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvad med om du forsøger at komme til magten ? Du har min stemme

Tak, men jeg er alt for kompromisløs til at begå mig i politik. Jeg tror jeg gør mest gavn - og mindst skade, ved at holde mig til iværksætteri :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:
Det næste bliver vel at kvindelige iværksættere kan søge statsstøtte på samme linje med aviserne, for de må jo klart med nogle politikers øjne være berettiget BIGTIME og "de svageste" indenfor kategorien selvstændige erhversdrivende. 

For himlens skyld Birgit: Shhhhhy Zip it!
Nu gi'r du dem "gode" ideer og de kan i forvejen ikke forvalte dem de allerede har.


Det som dansk politik generelt mangler, er virklighedsnærvær. Der skulle simpelthen krav ind over hele linjen om, at man som politiker med jævne mellemrum skal ud af det politiske og prøve noget rigtigt erhvervsarbejde.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

For himlens skyld Birgit: Shhhhhy Zip it!
Nu gi'r du dem "gode" ideer og de kan i forvejen ikke forvalte dem de allerede har.

Sorry Embarrassed

Men jeg bliver bare så edder-sparke-mig gal når kvinder så absolut skal gøres til det svage køn, men måske er det fordi de ikke har mødt en KVINDE endnu Stick out tongue

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1293
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde aldrig troet at Mikkel og jeg skulle blive enig om noget rent politisk, men lige på dette punkt kan jeg ikke være mere enig. YesStick out tongue

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

> men måske er det fordi de ikke har mødt en KVINDE endnu

Eller måske er det fordi de kun har mødt sådan nogle svagpissere som Thorning :)

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)