Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig distribution til PRIVATE - WEBSHOPEJERE SE HER

Side 2 ud af 12 (114 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at skrive, priserne er også gældende under 2000 pakker, men så skal man selv indlevere til et posthus.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette var starten som siden er blevet ændret til at posten også vil hente pakker hos vores kunder, altså jer WEBSHOPEJERE:

 

Flg. betingelser skal bl.a. være opfyldt for at vi vil indgå en "3´die parts logistik":
 * Pakker/gods skal afhentes hos 3´die parts logik partneren
* 3´die parts logistik partneren skal være et værdiskabende led i den egentlige afsenders værdikæde(det er et lagerhotel)

* 3´die parts logistik partneren skal have fået forhandlingskompetancen for den egentlige afsender og denne skal til enhver tid kunne dokumenterer dette.

* Det vil altid være 3´die parts logistik partneren, der skal stå som afsender på pakkerne.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det korrekt forstået at alt vil fungere som det normalt plejer - blot at regningerne kommer fra jer og ikke Post Danmark ?

Er der overhovedet nogen forskel?

Hvis ikke - så er det jo ikke til at sige nej til Smile

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selv om jeg selv er overrasket over min geniale ide, så er det faktisk rigtigt.. så det kan være jeg kan blive medlem af de geniale hoveder herinde.

Så det er faktisk rigtigt...

Så man får en billig pris samt den samme service... og ja hvem kan så sige nej.. -

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med volumenpakker (indenfor PostDanmark volumenstørrelser) ? - Nu sender jeg den del som volumepakker så det vil klart være interesserant for mig og det er intet problem at selv indlevere pakkerne hos PostDanmark som vi gør i dag.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ha ha ha - ja, man kan jo overraske sig selv ind i mellem Big Smile

send gerne mere info til: mail@houseofkids.dk

Mange hilsener Helle

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bakkeskoven.dk

siger ikke nej til jeres geniale ide...

Har afsendt mail

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres begrænsninger mht. mål. Vi sælger 4m lærreder, som ikke vejer 30 kg. Men går ud fra, at det er Post Danmarks 200 cm I kører efter?

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kunstkompaniet...

hvor meget vejer jeres volumenpakker... og hvor mange sender I - så vil jeg tage kontakt til PostDanmark.

Hej

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kan i sige hvor mange pakker i sender og hvor meget de vejer... men 1 cbm = 250 kg - så man kan jo regne det lidt ud,,, men prøv at sender nogle flere detaljer - så vil tage kontakt til PostDanmark

Side 2 ud af 12 (114 indlæg)