Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokerstuen.dk sælges. 1.650 kr. på 2 uger.

Side 3 ud af 10 (99 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

En griner!Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, ja!

Feedbag.dk - Live support.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den besked er ægte... så er jeg klar med foreslag om at genindføre gabestokken... Angry

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hej.

Vil du ikke nok lade være med at skrive om mig på Amino?

Det er ganske korrekt at jeg kun er på Amino for at snyde folk, men jeg tjener faktisk ganske gode penge på folks dumhed og naivitet.

Jeg tilbyder dig 10% af indtægterne fra mine fremtidige svindelnumre, hvis du lader mig være i fred. Aftale?

Mvh. Martin

Det kan ikke være helt tilfredsstillende at han skriver det..

Nu har han så skrevet, at det menes at være en hacker.

Hvor har han skrevet det ? Og hvorfor er du venner med ham på Facebook når du har et horn i siden på ham ?

mvh

Jan

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Casper Blom:

Hej.

Vil du ikke nok lade være med at skrive om mig på Amino?

Det er ganske korrekt at jeg kun er på Amino for at snyde folk, men jeg tjener faktisk ganske gode penge på folks dumhed og naivitet.

Jeg tilbyder dig 10% af indtægterne fra mine fremtidige svindelnumre, hvis du lader mig være i fred. Aftale?

Mvh. Martin

Det kan ikke være helt tilfredsstillende at han skriver det..

Nu har han så skrevet, at det menes at være en hacker.

 

Hvor har han skrevet det ? Og hvorfor er du venner med ham på Facebook når du har et horn i siden på ham ?

mvh

Jan

 

Hmmm  det er sq godt nok noget rod det her. Jeg fandt lige den her : (http://www.amino.dk/forums/p/57399/347943.aspx#347943)

Jeg kan ikke gennemskue om Martin Elnegaard og Martin Iversen er samme person. Det er Martin Elnegaard der ejer både MartinIversen.com og MartinElnegaard.com ???

Meget rådden sag...

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Elnegaard og Martin Iversen er IKKE samme person. De har haft et firma sammen, men firmaet er nu kun ejet af Martin Elnegaard, da han stoppede samarbejdet med Martin Iversen. Martin Elnegaard skrev den tråd du henviser til for netop ikke at blive blandet ind i den dårlige omtale, der er af Martin Iversen. Martin Elnegaard stoppede jo netop samarbejdet med Martin Iversen pga. hans forretnningsmetoder.

Tillader mig at  blande mig i denne tråd, for synes ikke det er fair, hvis Martin Elnegaard bliver hængt ud pga. det lort Martin Iversen har lavet...

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er Martin Iversen i denn sag?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

sutjek:

Hvor er Martin Iversen i denn sag?

Han har da ikke tid til at være her år han skal passe alle de forums som Pokerstuen er udbudt til salg i!Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Remydk:

Når man går ud fra at selve siden koster 5.000 kr. at få fra ham der har programmeret den, får du nok ikke ret meget mere end det!

 

.... hvis den er blevet betalt.....Devil

 

Og det kan jeg sige, at det er det ikke ;o) Det er en ulovlig kopi han har fået fingrene i.

 

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

sutjek:

Hvor er Martin Iversen i denn sag?

Han har da ikke tid til at være her år han skal passe alle de forums som Pokerstuen er udbudt til salg i!Big Smile

Ja, og priserne er sikkert MEGET hoejere paa de andre forums, end de nogensinde ville blive her, saa vi skal bare byde op!

Side 3 ud af 10 (99 indlæg)