Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokerstuen.dk sælges. 1.650 kr. på 2 uger.

Side 4 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er super ærgeligt når tingene ikke bare kan foregå ordenligt! Det bliver simpelt hen så træls!

men så er det godt at brugerne på Amino af nogle af danmarks klogeste! Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er super ærgeligt. Både for dem der bliver snydt og for dem der snyder. De ødelægger deres karriere - deres fremtid - og hvis nogen fremtidige kunder eller arbejdsgivere slår dem op på Google vil tråde som den her komme op i toppen.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen gange synker folk da os så dybt, at det er til at brække sig over... Lad os håbe det var et bundløst hul ham Martin Iversen røg i, for så ser vi ham da ik igen ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg er ikke venner med ham på Facebook, ellers havde det da været dobbeltmoralen længe leve.

Han har skrevet det til min mail. Jeg kan evt. fremsende den hvis nogle skriver til mig på casperblom@live.dk

Jeg kan fortælle at han skylder penge for både software, design og systemet.

Men ja, hvis en fremtidig arbejdsgiver googler ham, så er det ikke særlig heldigt.

Casper.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anja Franka:

Martin Elnegaard og Martin Iversen er IKKE samme person. De har haft et firma sammen, men firmaet er nu kun ejet af Martin Elnegaard, da han stoppede samarbejdet med Martin Iversen. Martin Elnegaard skrev den tråd du henviser til for netop ikke at blive blandet ind i den dårlige omtale, der er af Martin Iversen. Martin Elnegaard stoppede jo netop samarbejdet med Martin Iversen pga. hans forretnningsmetoder.

Tillader mig at  blande mig i denne tråd, for synes ikke det er fair, hvis Martin Elnegaard bliver hængt ud pga. det lort Martin Iversen har lavet...

Ja det er det der fremgår af tråden - og der er nogen som siger god for Martin Elnegaard - men har de mødt dem begge fysisk eller er det kun cybermøde/kontakt ?

Det jeg studser over er at Martin Elnegaard EJER MartinIversen.Com. Så set udefra virker det som om at det er samme person (Dr.Jekyll og Mr. Hyde)!

Martin Iversen har tilsyneladende stadig fuld kontrol over MartinIversen.Com - i kraft af at han råder over mailkonti. Det kan man jo så også tænke lidt over.

Det falder ikke helt naturligt at eje et domæne som har en anden persons fulde navn - og endnu mindre at man så ikke får lukket for adgang til den, i situation han nu er i.

Men det er jo klart at hvis det ikke er samme person, så er det temmelig skidt for Martin Elnegaards renomé, da han jo ikke desto mindre bliver sat i forbindelse med Iversen - ikke bare her i forummet, men også hos DK-Hostmaster. Og så længe den relation findes, bliver han jo ikke bare sat tilbage til start, men så langt tilbage at man kan tvivle på om han når til start, hvilket jo er ærgerligt.

Man skal godt nok passe på hvem man indgår partnerskaber med.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I CVR fremstår IE Solution også som et enkeltsmandsfirma ejet af Martin Elnegaard??? Var det ikke et firma drevet med Hr. Iversen?

Technocowboy:
Man skal godt nok passe på hvem man indgår partnerskaber med.

JA

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lader til at Matin Iversen har slettet eller fået slettet sin konto her på amino. Så vi får muligvis ikke mere at se til med ham, men pas nu på at han ikke opretter sig i et andet navn.

 

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martiniversen.com havde jeg købt i sin tid for, at Iversen havde gjort/eller skulle have gjort mig en tjeneste, som jeg dog selv løste.

Jeg har ingen relation til Martin Iversen længere og det er sidste gang, at jeg arbejder sammen med ham.

Nu prøver jeg dog også at få mine 1800 kr. fra ham, dog uden held lige pt.

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åbnede blandt andet, IE Solutions og hjalp Martin, men fandt ud af hans utilgivelige metoder og derfor fik jeg ham ud.

Jeg er ikke inde i det med intertettet, programmering osv, men det er jeg så kommet og har interesseret mig for det nu, imens at jeg arbejder fuldtid. Førhen var jeg butiksbestyrer i en tøjbutik.

Jeg oprettede tråden "IE Solutions" pga. det dårlige omtale som også er berettet af, Martin Iversen for ikke at få skadet mit navn og ry, da jeg ikke har haft noget med det at gøre. Men lader til, at der er op til flere personer der ikke tror mig.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Hvis jeg var dig ville jeg så prøve at fjerne mine internetrelationer til Martin Iversen. Internettet glemmer jo ikke sådan lige med det samme. Jeg har f.eks lige fundet en webpage jeg lavede tilbage i midten af 90'erne - på trods af at domænet ikke eksiterer mere. Nettet glemmer aldrig!

Så et par råd :

Der hvor du har købt domænet har du sikkert et administrator-panel. Her skal du se om du ikke kan ændre det som hedder DNS opsætning på Martiniversen.com. DNS er internettets "telefonbog" som fortæller f.eks min computer hvilken ip-adresse den skal finde websiden martiniversen.com på.

Jeg ved ikke om man kan fjerne den helt, men så få den til at pege på noget andet - alternativt spørg din udbyder hvordan man gør så adressen ikke virker. Når dette er sket, så virker hverken mail eller web-side. Ligeledes skal du bede din udbyder om at få ændret passwords til ftp, mysql osv.

Så længe at det er dit navn som står hos DK-hostmaster, vil al svindel og hubug komme til at pege på dig i sidste ende....

Udover det ville jeg også konsekvent tage afstand fra Martin Iversen og hans eksistens i det hele taget.

Dvs. fjerne dit venskab på Facebook, bede dine andre familiemedlemmer og venner om at fjerne ham også. Elnegaard er ikke et helt almindeligt navn, så derfor kan denne historie få konsekvenser for dig meget langt ud i fremtiden.

Det burde Anja Franka iøvrigt også gøre. Det her handler om at sende et signal til manden om at det han foretager sig bare ikke er i orden - ellers kan det jo komme til at svie i egen r*v på et senere tidspunkt.

Det kan godt være at jeg lyder som en gammel mavesur stodder - men det er jeres egen identitet og fremtid der er på spil her. Een ting er at sige til Martin Iversen at det ikke er i orden - en anden er at melde ud for sin omverden at i konsekvent tager afstand fra manden.

Det er jo fremtidige arbejdsgivere og samarbejdspartnere der finder de samme informationer som jeg har fundet.

mvh

Jan

Side 4 ud af 10 (99 indlæg)