Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du ændre ved Trendsales ?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville klart sørge for et bedre budstystem, hvor man altid kan se det aktuelle højeste bud.

Som det er på TS. hvor man bare skriver en besked, kan der nemt komme lidt forvirring, om folk rent faktisk byder eller ej.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Det har virkelig givet stof til eftertanke..

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville forresten tage et kig på Trustpilot. Der er masser af forslag til hvad I kan gøre bedre - start med de røde anmeldelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinesen:

Jeg ville klart sørge for et bedre budstystem, hvor man altid kan se det aktuelle højeste bud.

Som det er på TS. hvor man bare skriver en besked, kan der nemt komme lidt forvirring, om folk rent faktisk byder eller ej.

Jeg tror at de snor sig udenom at være "mellemmand" på den måde - således at det er rent privat salg.

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man som virksomhed køber reklameplads til søgninger på et givent mærke, så køber man et antal klip (f.eks 300), og kan så bruge dem til at betale med. Vi ender så ud med at det koster 270 klip at køre reklamen, og står så tilbage med 30 klip som er ubruelige med mindre vi vil reklamere igen.

Placeringen af annoncerne er god, men de muligheder man har for at kategorisere produktet er ikke særlig god.

Held og lykke med det.

Mange hilsner, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Overvejede på et tidspunkt at lave en lille hjemmeside med navnet Førstevælger. Hvis der er en bestemt sælger, som man "svinger" med og som har samme stil og smag som en selv, kunne det være cool om man fik buddet først. Det skulle foregå ved at man fik en sms hver gang sælgeren oprettede en annonce. Så har man 1 time til at overveje. Hvis man ikke har svaret eller lukket den inden, bliver det nr. 2 på listen osv. osv. Man kan knytte 5 personer eller flere på alt efter temperament.

Det vil give den fordel, at hvis man som sælger har vælgere knyttet på sig, så bliver ens annoncer set. Idag drukner de rimelig hurtigt, da der bliver oprettet så mange hele tiden.

God vind med projektet!

Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet kunde hos TS for 14 dage siden, og har oprettet et par annoncer med salg.

Men så er det at det kikser lidt vel meget, for opdager man at man har lavet fejl i annoncen, skal den slettes helt istedet for at man bare kan gå ind og rette den, sikke dog noget bras, tænk nu hvis man havde rigtig mange ting til salg, så ville man gå hovedpine til af at oprette igen.

Det samme er også tilfældet med QXL, men dog skal man ikke slette der men istedet betale ekstra for dette på Q. også kun for at de ville tjene ekstra, deres top bannere/reklamer er også vild irreterende de trækker up.loadningen i langdrag.

Derfor syndes jeg at i kunne putte en fiture ind hvor der bare står rettet og måske datoen for dette.

Ellers God arbejdslyst med projektet, hvor kan man se jeres foreløbelige arbejde, send et link ud i denne tråd.

Hygge

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

DJKMJN:

Er blevet kunde hos TS for 14 dage siden, og har oprettet et par annoncer med salg.

Men så er det at det kikser lidt vel meget, for opdager man at man har lavet fejl i annoncen, skal den slettes helt istedet for at man bare kan gå ind og rette den, sikke dog noget bras, tænk nu hvis man havde rigtig mange ting til salg, så ville man gå hovedpine til af at oprette igen.

En meget vigtig detalje, som vi ikke havde taenkt paa. Jeg har allerede sendt beskeden videre til vores designer og programmoer.

Vi har valgt at goere det saadan, at der frit kan rettes i annoncerne, dog forlaenger dette ikke levetiden paa annoncen som i oejeblikket er sat til 3 maaneder. Annoncen skal saa fornys, hvis man er VIP bruger kan dette goeres ved et klik som paa TS, eller oprettes igen fra bunden af, hvis man ikke er VIP bruger.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I har masser af unødvendige bokse på jeres forside:

SMS hilsen

top 5 sælgere

statistik

Jeres forside har alt alt alt for mange indtryk, for at være helt ærlig anede jeg ikke hvad siden handlede om da jeg klikke ind på den. Først troede jeg det var en tøjbutik. Der står så "Danmarks største tøj bazar" men klikker man på bazar så er der jo lige pludselig meget mere ed bare tøj.

Når man så klikker ind på annoncerne er der jo også fyldt med bannere og adsense reklamer. For mig er det et irritationsmoment at være tvunget til at scrolle forbi bannere og adsensereklamer for at læse en tekst, eller se et billede. Jeg kan godt lide at bruge Amino som eksempel. Aminos reklamer og bannere bliver set tydeligt, uden at forstyrre indholdet, hvis du forstår?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)