Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC drop-down reklame er irreterende!!!

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 6 person

Citat Martin Thorborg:

"Det er meget simpelt, vi må tage de reklamer vi kan få og længere er den ikke.
Krisen krasser og dem der er utilfredse kan skillinge 20.000 kr. sammen, så fjerner vi den gerne.
Sig til, jeg stiller gerne vores kontonummer til rådighed.

Dbh Martin"

Hej Martin - hvorfor er det nu lige, at TDC betaler jer 20.000 for et banner? Hmmmm ... lad mig hjælpe dig, for du har tydeligvis glemt det. DET ER FORDI AMINO KAN DOKUMENTERE ET VIST ANTAL BRUGERE. Her kommer bonus-spørgsmålene, måske du kan svare på dem:

1. Er det smart at irritere sine brugere, når det ultimativt er dem, man lever af?

2. Er det smart totalt at afvise et massivt antal brugeres kritik med et arrogant svar?

3. Er Amino til for brugerne - eller er brugerne til for Amino og Martin Thorborg?

Kom nu ind i kampen mand!

Chr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnBakken:

Er jeg den eneste der hader og får lyst til at lukke for hjemmesider der har drop-down reklamer ell. lign. ligesom TDC reklamen på Amino? Hvis det ikke var fordi indholdet på amino var så godt, havde jeg også lukket for Amino nu..

Det er måske bare min mening?..

Først syntes jeg også den var pisse irreterende. Men hvis man kan finde ud af at manurere sin mus - er det ingen problem at komme uden om den :)! Og som "Fashion Seller" siger. De har sikkert betalt kassen og alle på siden her har lagt mærke til det. Og mon ikke der er et par stykker der er hoppet på den allerrede nu? Så har reklamen vel gjort sit arbejde. Uanset om den er irreterende eller hvad den er !

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

Først syntes jeg også den var pisse irreterende. Men hvis man kan finde ud af at manurere sin mus - er det ingen problem at komme uden om den :)!

Så du kan fint acceptere, at du skal sidde og lave sære og uvante bevægelser for at navigere på nettet..? nå nå Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er meget simpelt, vi må tage de reklamer vi kan få og længere er den ikke.

Krisen krasser og dem der er utilfredse kan skillinge 20.000 kr. sammen, så fjerner vi den gerne.

Hvad får vi så for 20K. Kun fjernet TDCs reklame - eller vores egen lagt på og i hvor lang tid?

Hvad koster det hvis den skal være større og med lyd der automatisk afspilles når musen passerer?

Vi fik bøffet AidOnline og nu ligger vi vel som vi har redt :-)

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes faktsik det er fint at TDC's reklame er der.. Det har vist 2 ting.

 

1. De kan være irrerterene og rigtig dårlig til at score kunder
2. De siger at jeg er fra Sorø og derefter kastrup, når jeg sidder i Odense med min20mb kabel internet..

Styr på tingene? HIGH FIVE! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT:
Så du kan fint acceptere, at du skal sidde og lave sære og uvante bevægelser for at navigere på nettet..? nå nå Big Smile

yep thats my thing !

Jeg forstår ikke den store buzz omkring dette.

TDC har fået skabt røre på amino. Det er fantastisk :).

Det siges dårlig reklame - er bedre end ingen reklame

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

1. De kan være irrerterene og rigtig dårlig til at score kunder
2. De siger at jeg er fra Sorø og derefter kastrup, når jeg sidder i Odense med min20mb kabel internet..

Styr på tingene? HIGH FIVE! :D

Den viser den rigtige lokation ved mig.

 

Fra Allerød
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Get rid of it...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Normalt har jeg intet imod reklamer, men det kan dog blive for meget. Det var blandt andet derfor diverse blokerings programmer opstod i internettets unge dage. Her var det pop up reklamer der skulle dø, da det simpelthen bare var for meget. Idag ses pop op næsten som spam og det er meget svært for mig at tage en pop up reklame seriøst.

Jeg må indrømme at den her reklamer ER en pop up, bare i en variant hvor jeg ikke har mulighed for at fjerne, eller lukke den. Jeg syntes det er at gå over stregen når det forstyrre min færden rundt på en side. Jeg kan godt se det er gode penge for amino, men jeg mener også der er en etisk grænse. Hvad bliver det næste ? at jeg skal have et nyhedsbrev 4 gange om dagen med reklame fordi der er nogen der har betalt 100k ???

Jeg mener desuden kun kritiken bliver større eftersom det kun er dage siden at man på amino fjernede muligheden for at bruge diverse add blockers. Buger ikke selv, og har aldrig gjort. Men der er lidt som at nu er der sagt ok for reklamer, så skal den sku have med 200 i timen.

Det er desuden ikke ligefrem god reklame for tdc Tongue Tied

En sidste ting der skal huskes er at dem der bruger amino, er lige så meget kunder som tdc. Hvis det ikke var for os ville de aldrig betale for at være på den her side. Amino burde derfor tage ris og ros seriøst.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt forstå TDC har smidt en reklame her inde - med så mange brugere og besøg om dagen.

TELMORE og FULLRATE - går helt amok med reklamer for mobilt bredbånd - de vil have en større bid af kagen. Hver en krone tæller i virksomheder i dag :)

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)