Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC drop-down reklame er irreterende!!!

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Jeg må tilslutte mig hylekoret her; bad move Amino, really bad move.

Synes det er komisk, at først ser man aidonline tråden hvor der bandes og svovles over deres koncept (helt fortjent) men som fører til at nogle driftige iværksættere griber bolden og udvikler et stykke gratis kode som modvirker aid online. Amino tager glædeligt imod koden og belønner forumet med et bannerannonce der er hele grundkernen i hadet til banners.

Virkelig ærgerligt at se.

Hvis I værdsætter debattørerne og ellers lytter bare lidt, kunne I så ikke tilkendegive det?
Fair nok, 20.000 ville jeg også græde længe over at skulle aflevere tilbage, men hvis I ellers kan følge kritikken her i tråden og lytter bare lidt til den, kan I så ikke sige "Ups, undskyld, Vi gik en tand for langt - vi tænker lige en ekstra gang inden vi en anden gang sætter sådan noget på".
Lad banneret køre nu, og giv os så ellers et lille løfte om at det var en engangsfornøjelse - please :-)

Christian Senna:
Normalt har jeg intet imod reklamer

Grineren at det kommer fra dig. Du er jo SPAM kongen af amino. Ingen har da misbrugt amino så meget tidligere til at storspamme sit eget navn ud.
Jeg fatter ikke at din bruger + blog ikke er blevet slettet.

Christian Senna:
men det kan dog blive for meget

Gud, du kan erkende det. Kunne du så ikke kigge på dig selv og sige det samme og så stoppe spamhelvedet du praktiserer. Please.

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Du skriver:

Du er jo SPAM kongen af amino. Ingen har da misbrugt amino så meget tidligere til at storspamme sit eget navn ud.
Jeg fatter ikke at din bruger + blog ikke er blevet slettet.

Gud, du kan erkende det. Kunne du så ikke kigge på dig selv og sige det samme og så stoppe spamhelvedet du praktiserer. Please.

 

 

Helt seriøst. Jeg er LAAANGT fra den der skriver flest indlæg herinde, så syntes du ikke bare du skal pakke dine små sko sammen !

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

En enkelt af de reklamer der angang blev kørt på Kvasir (lige før jeg startede) reducerede trafikken med ca. 30%. Og så er det ikke pengene fra kampagnen værd.

Det kommer vidst til at stemme meget godt med, hvad jeg tror, det kommer til at betyde for min aktivitet på Amino i fremtiden hvis dette kæmpe irritationsmoment bliver ved Tongue Tied

Jubii begik samme fejl, hvilket var medvirkende til at reducere hjemmesidens betydning på Internettet, trods mine kraftige advarsler til et arrangement i "Grøften" i Tivoli for ca. 10 år siden.

Som Mikkel skriver - det er jeres valg; men at blive spammet på denne måde af store, irelevante reklamer fratager helt klart min lyst til at bruge Amino lige så meget som hidtil.

ØV

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Her siger reklamen, jeg sidder i Holstebro … hehe! Jeg kan virkelig ikke tage sådan noget bras seriøst – og jeg gider slet ikke spilde min tid på at irriteres over sådanne reklamer. Jeg lukker bare for dem hurtigst muligt.

Men for mig har TDC nu i sig selv været irriterende de sidste 15 år, hvorfor de blev skrottet helt og aldeles for 10 år siden! Jeg har i mit liv kun oplevet én kompetent TDC-medarbejder – alle andre har været nogle skvaddernavler, nogle har endda påstået, de vidste mere, end tilfældet var.

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber så sandelig også det er en engangfornøjelse at I på Amino vælger at smadre jeres brugergrænseflade med sådan en reklame.

Og til dem der synes at det er smart fordi det giver debat kan jeg kun sige at den virker lige modsat på mig.

Jeg kunne aldrig finde på at købe noget af en sælger der sætter foden i min dør, og presser sig ind i min entre, så jeg gider ikke engang se på den længe nok til at forstå hvad det er de prøver at sælge.

Helt okay at tage fejl og sælge pladsen i første omgang, men hvis der kommer mere af den slags invasions-reklamer, så kommer jeg nok heller ikke forbi så tit.

Og så sidder jeg for øvrigt i Husum, men TDC siger jeg er ude at bade på amager. GGG

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent Lundberg:

Jeg håber så sandelig også det er en engangfornøjelse at I på Amino vælger at smadre jeres brugergrænseflade med sådan en reklame.

Og til dem der synes at det er smart fordi det giver debat kan jeg kun sige at den virker lige modsat på mig.

Jeg kunne aldrig finde på at købe noget af en sælger der sætter foden i min dør, og presser sig ind i min entre, så jeg gider ikke engang se på den længe nok til at forstå hvad det er de prøver at sælge.

Helt okay at tage fejl og sælge pladsen i første omgang, men hvis der kommer mere af den slags invasions-reklamer, så kommer jeg nok heller ikke forbi så tit.

Og så sidder jeg for øvrigt i Husum, men TDC siger jeg er ude at bade på amager. GGG

Ja Bent, det kan jo været at du er nået den alder hvor du ikke rigtig kan huske hvor du selv er henne :O)
Hvad skulle man dog gøre uden dette værktøj.

 

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

sandfær-andersen:

Her siger reklamen, jeg sidder i Holstebro … hehe! Jeg kan virkelig ikke tage sådan noget bras seriøst – og jeg gider slet ikke spilde min tid på at irriteres over sådanne reklamer. Jeg lukker bare for dem hurtigst muligt.

Men for mig har TDC nu i sig selv været irriterende de sidste 15 år, hvorfor de blev skrottet helt og aldeles for 10 år siden! Jeg har i mit liv kun oplevet én kompetent TDC-medarbejder – alle andre har været nogle skvaddernavler, nogle har endda påstået, de vidste mere, end tilfældet var.

 

Hvor har du dog ret.

Jeg bor ikke engang tæt på den plet på deres reklame kort ( pisse irriterende reklame, må jeg tilføje)

Og har i flere år tit brugt TDC som indbegreb for manglende samarbejdes vilje og total manglende service.

Så Amino fjern de belastende reklamer!!! 

 

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

Ja Bent, det kan jo været at du er nået den alder hvor du ikke rigtig kan huske hvor du selv er henne :O)
Hvad skulle man dog gøre uden dette værktøj.

 

Ja. Det må jeg indrømme. Er efterhånden i den alder, hvor man er mere stiv i ryggen end nogen andre steder. Cool

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:
Som Mikkel skriver - det er jeres valg; men at blive spammet på denne måde af store, irelevante reklamer fratager helt klart min lyst til at bruge Amino lige så meget som hidtil.

Jamen så kan det være man kan få lavet lidt arbejde om dagen - i stedet for flere daglige overspringshandlinger til amino Big Smile

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke tilhænger af at der skal gå "brok og tudekor" og "vi er klogere end Aminos medabejdere" i sådan en her debat.

Det var vist mig der bragte betalingsmodellen på banen (som 100 % sikkert ER drøftet mange gange blandt Aminos medarbejdere)
Min pointe var ikke at slippe for reklamer. De hører næsten til, og når der en sjælden gang i mellem er en relevant målrettet reklame der slipper gennem mit banner-blindness, så klikker jeg gerne på den og ender måske med at blive kunde hos leverandøren.

:-)

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)