Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC drop-down reklame er irreterende!!!

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er helt fint med reklamer på Amino. TDC reklamen generer mig heller ikke mere end jeg nok skal overleve det. Men jeg kan more mig over, at TDC lancerer en så inkompetent reklame, hvor der opleves fejl hos stort set alle brugere.

Jeg sidder heller ikke der hvor TDC tror jeg sidder, og det virker meget uprofessionelt på mig at de ikke kan finde ud af det.

Men måske arbejder TDC så hårdt på at finde ud af hvorfor jeg så ofte bliver smidt af min mobiltelefon midt i en samtale, at de ikke har tid til at ordne denne nye fejl, som er opstået hos dem? Big Smile

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop down virker ikke i Firefox 2,0 - så kan man leve med en ældre version browser - så kan man altså godt slippe for det  :·)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

"HER ER DU" - nej er er ej.

At starte med at lave en systematisk fejl, hvor fejlprocentern er nærmest 100% er komplet uintelligent.

Det svarer til at stille sig op på torvet i Køge med en megafon og råbe, at man ikke har styr på noget.

For hvis de ikke kan finde ud af hvor jeg eller andre er, hvorfor så fortælle det?

Og hvilken nytte har jeg som potentiel kunde at få en selvfølgelighed at vide selv hvis de KUNNE ramme rigtigt?

INTET

Uintelligent markedsføring hele vejen igennem, der næsten kunne få mig til at overveje at skifte væk fra dem som udbyder.

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
alternativt læse Amino lidt mere via mobilen, hvor den slags drop-down effekter ikke rigtigt fungerer

Jeg ved ikke om jeg er heldig eller uheldig Huh?. På min nokia n95 virker reklamen desværre fint så telefonen er skrinlagt til aminolæsning indtil reklamen er væk. Super Angry

Brian R

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Det svarer til at stille sig op på torvet i Køge med en megafon og råbe, at man ikke har styr på noget.

Deres nøjagtighed i geografisk placering minder mig om den gode sanger Johnny Madsen på sidste års Skanderborg Festival.

Søndag tidligt på eftermiddagen, efter han har kørt en udemærket koncert af, råber til de mere end 20.000 mennesker:

HA' EN GOD LØRDAG AFTEN! 

Måske TDC og Johnny Madsen skulle lave et reklame stunt? Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

.... og nu kan jeg sgu ikke engang få skidtet til at lukke...

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

JUBIIII - Nu får jeg ikke længere TDC annoncen! Kun i bunden, og der er den knap som innovasiv!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik P. Ernst:

JUBIIII - Nu får jeg ikke længere TDC annoncen! Kun i bunden, og der er den knap som innovasiv!

YES, TAK !

Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, det varede ikke længe.
Nu har jeg den både som topbanner og bundbanner.. Crying

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
Uintelligent markedsføring hele vejen igennem, der næsten kunne få mig til at overveje at skifte væk fra dem som udbyder.

Dét, at størstedelen af TDC blev opkøbt af en række ultrakapitalistiske kapitalfonde, som kun er ude på at dræne koncernen for flest mulige penge for derefter at sælge de sørgelige rester fra, fik dig ikke til at overveje et udbyderskifte, men en ringe programmeret bannerannonce får dig til at råbe vagt i gevær?

Ovenstående var egentlig ikke et spørgsmål. Snarere et udtryk for en (knap så stille) undren, så se bare bort fra spørgsmålstegnet.

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)